Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ERGONOMSKO OBLIKOVANJE PRODAJNEGA OKOLJA V KNJIGARNI PO NAČELU MERCHANDISINGA
Avtorji:
ID
Slak, Vlasta
(Avtor)
ID
Balantič, Zvonko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Slak_Vlasta_2013.pdf
(4,05 MB)
MD5: 6A658A2B531842EB1461491CAD65BC69
PID:
20.500.12556/dkum/ab0b55f4-b3dd-417a-baa2-6c949a25b648
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Namen diplomskega dela je proučiti obstoječo urejenost določene knjigarne in vzdušje v njej, ter predlagati izboljšave, ki bi pripomogle k boljšemu počutju kupcev in pospeševanju prodaje. V diplomskem delu smo prikazali vpliv urejenosti prodajalne, raznovrstnosti ponudbe, atmosfere in prodajnega osebja s teoretičnega in praktičnega vidika. Na osnovi tržne raziskave smo ugotavljali, katera populacija največkrat obišče prodajalno, njihove razloge za obisk in nakup, kaj kupujejo, česa si še želijo, kaj obiskovalci menijo o vzdušju v knjigarni in kako ocenjujejo osebje v prodajalni. V nalogi smo uporabili deskriptivno metodo s študijem domače in tuje literature in pripravo anketnega vprašalnika, ki vsebuje splošne podatke anketiranca in mnenjski del kupcev. Postavili smo tri hipoteze. Obdelavo podatkov za preverjanje hipotez smo izvedli z orodji MS Excel 2007, MS Word in Visio. V analizi smo prišli do ugotovitev: da so za večino anketiranih razlogi za obisk knjigarne: raznovrstna izbira knjig, možnost pregledovanja in prijaznost osebja da so dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev: cena, raznovrstna izbira in lokacija da so kvalitete, ki jih anketirani cenijo pri prodajnem osebju: strokovnost, da jih opazijo, ko vstopijo v trgovino in odnos osebja do kupcev Rezultate raziskave bomo uporabili v namene, da dosežemo ugodnejše učinke na kupce, ter za povečanje nakupnega zaznavanja. Pomembno je razumevanje želja in potreb kupcev.
Ključne besede:
prodajno okolje vzdušje (atmosfera) urejenost prodajalne
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40473
COBISS.SI-ID:
7190291
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VSE9VDLF
Datum objave v DKUM:
17.07.2013
Število ogledov:
1908
Število prenosov:
147
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SLAK, Vlasta, 2013,
ERGONOMSKO OBLIKOVANJE PRODAJNEGA OKOLJA V KNJIGARNI PO NAČELU MERCHANDISINGA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40473
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Metal oxide blended ZSM-5 nanocomposites as ethanol sensors
Stavrosporin sproži apoptozo in nekroptozo v kulturi astrocitov podgan
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Toksičnost bilirubina za astrocite možganske skorje podgane
Cell death due to electroporation
Celični odziv in preživetje modelnega algnega organizma Chlamydomonas reinhardtii ob izpostavitvi natrijevemu kloridu in vodikovemu peroksidu
Primerjava vpliva nekrostatina-1 in nekrostatina-7 na regulirano smrt astrocitov podgan
Vzpostavitev metode za vzbujanje oksidativnega stresa v algi Chlamidomonas reinhradtii s svetlobo UV
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ERGONOMIC FORMATION OF SALE ENVIRONMENT IN BOOKSHOP BY MERCHANDISING SYSTEM
Opis:
The purpose of this diploma thesis is to study the current arrangement of a particular bookshop and its atmosphere, as well as suggest some improvements that could improve the customers’ comfort and sales promotion. This diploma thesis shows the influence of the arrangement, diversity of supply, the atmosphere and the staff from both theoretical and practical point of view. On the basis of a market research we have tried to discover which population visits the shop the most often, their reasons for the visit and the purchase, what they buy, what else they would appreciate in the shop, what the visitors think about the atmosphere in the shop and how they feel about the staff. The results of the research will be used to produce better impact on the customers and consequently to improve the sales. The diploma thesis uses a descriptive method of research. Domestic and foreign literature has been studied and a survey questionnaire, containing a part about the respondent’s general information and a part about their opinions, has been prepared. We have formed three hypotheses. Data processing for the testing of the hypotheses has been conducted with MS Excel 2007, MS Word and Visio. Our analysis shows the following findings: • for the majority of respondents, the reasons to visit a bookshop are a diverse selection of books, the possibility to examine the books prior to buying, and kind staff • the factors that influence the decision of buying are the price, supply diversity and location • the qualities that the respondents appreciate in staff are proficiency, the ability to notice the customer when he or she enters the bookshop, and their attitude towards the customers The survey results will be used in order to achieve better effects on the customers and to improve the purchasing perception. Understanding the customers’ wishes and needs is of great importance.
Ključne besede:
shop environment atmosphere shop arrangement
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj