| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ERGONOMSKO OBLIKOVANJE PRODAJNEGA OKOLJA V KNJIGARNI PO NAČELU MERCHANDISINGA
Avtorji:ID Slak, Vlasta (Avtor)
ID Balantič, Zvonko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Slak_Vlasta_2013.pdf (4,05 MB)
MD5: 6A658A2B531842EB1461491CAD65BC69
PID: 20.500.12556/dkum/ab0b55f4-b3dd-417a-baa2-6c949a25b648
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:Namen diplomskega dela je proučiti obstoječo urejenost določene knjigarne in vzdušje v njej, ter predlagati izboljšave, ki bi pripomogle k boljšemu počutju kupcev in pospeševanju prodaje. V diplomskem delu smo prikazali vpliv urejenosti prodajalne, raznovrstnosti ponudbe, atmosfere in prodajnega osebja s teoretičnega in praktičnega vidika. Na osnovi tržne raziskave smo ugotavljali, katera populacija največkrat obišče prodajalno, njihove razloge za obisk in nakup, kaj kupujejo, česa si še želijo, kaj obiskovalci menijo o vzdušju v knjigarni in kako ocenjujejo osebje v prodajalni. V nalogi smo uporabili deskriptivno metodo s študijem domače in tuje literature in pripravo anketnega vprašalnika, ki vsebuje splošne podatke anketiranca in mnenjski del kupcev. Postavili smo tri hipoteze. Obdelavo podatkov za preverjanje hipotez smo izvedli z orodji MS Excel 2007, MS Word in Visio. V analizi smo prišli do ugotovitev:  da so za večino anketiranih razlogi za obisk knjigarne: raznovrstna izbira knjig, možnost pregledovanja in prijaznost osebja  da so dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev: cena, raznovrstna izbira in lokacija  da so kvalitete, ki jih anketirani cenijo pri prodajnem osebju: strokovnost, da jih opazijo, ko vstopijo v trgovino in odnos osebja do kupcev Rezultate raziskave bomo uporabili v namene, da dosežemo ugodnejše učinke na kupce, ter za povečanje nakupnega zaznavanja. Pomembno je razumevanje želja in potreb kupcev.
Ključne besede:prodajno okolje vzdušje (atmosfera) urejenost prodajalne
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-40473 Novo okno
COBISS.SI-ID:7190291 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VSE9VDLF
Datum objave v DKUM:17.07.2013
Število ogledov:1908
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FOV
:
SLAK, Vlasta, 2013, ERGONOMSKO OBLIKOVANJE PRODAJNEGA OKOLJA V KNJIGARNI PO NAČELU MERCHANDISINGA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40473
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ERGONOMIC FORMATION OF SALE ENVIRONMENT IN BOOKSHOP BY MERCHANDISING SYSTEM
Opis:The purpose of this diploma thesis is to study the current arrangement of a particular bookshop and its atmosphere, as well as suggest some improvements that could improve the customers’ comfort and sales promotion. This diploma thesis shows the influence of the arrangement, diversity of supply, the atmosphere and the staff from both theoretical and practical point of view. On the basis of a market research we have tried to discover which population visits the shop the most often, their reasons for the visit and the purchase, what they buy, what else they would appreciate in the shop, what the visitors think about the atmosphere in the shop and how they feel about the staff. The results of the research will be used to produce better impact on the customers and consequently to improve the sales. The diploma thesis uses a descriptive method of research. Domestic and foreign literature has been studied and a survey questionnaire, containing a part about the respondent’s general information and a part about their opinions, has been prepared. We have formed three hypotheses. Data processing for the testing of the hypotheses has been conducted with MS Excel 2007, MS Word and Visio. Our analysis shows the following findings: • for the majority of respondents, the reasons to visit a bookshop are a diverse selection of books, the possibility to examine the books prior to buying, and kind staff • the factors that influence the decision of buying are the price, supply diversity and location • the qualities that the respondents appreciate in staff are proficiency, the ability to notice the customer when he or she enters the bookshop, and their attitude towards the customers The survey results will be used in order to achieve better effects on the customers and to improve the purchasing perception. Understanding the customers’ wishes and needs is of great importance.
Ključne besede:shop environment atmosphere shop arrangement


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici