Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI KOMUNIKACIJE PRI ŠOLSKEM POUKU
Avtorji:
ID
Megovec, Jelena
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Megovec_Jelena_2013.pdf
(664,48 KB)
MD5: 56EF5970F3814079365ABFE5614A9FBE
PID:
20.500.12556/dkum/889ac77f-92e5-44e5-a451-6d92fe9dfab3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Komunikacija je verbalni ali neverbalni proces izmenjave informacij ali sporočil, z namenom okrepiti ali posredovati svoje mnenje, znanje, želje ali samo posredovati svoje namere. V šoli prevladuje medosebna komunikacija, kjer je prisotna neposredna povratna informacija, pri kateri je v ospredju posredovanje sporočil, katerih namen je razumevanje in zapomnitev, ali pa instrumentalni pomen, ki omogoča določeno delovanje oziroma uporabo znanja. Poudarja se torej vsebina komunikacije. S tega vidika je pogosta vrsta komunikacije v odnosu učitelj – učenec enosmerna komunikacija. V okviru sodobnega, dinamičnega pouka pa takšen način komunikacije ne pride več v poštev. V sodobnem pedagoškem procesu je potrebno razvijati komunikacijo, ki jo poleg vsebinske strani označuje celostnost odnosov, ki jih v procesu komuniciranja sproži medsebojno sovplivanje učne vsebine, učencev in učiteljev. Ti odnosi so v komunikacijskem procesu prav toliko pomembni kot vsebina sama. Šele takšno komunikacijo lahko označimo za »interakcijo« v njenem pravem pomenu. V diplomskem delu je predstavljeno, zakaj je komunikacija osnovni pogoj za izvajanje pouka in kakšen vpliv ima na sociološki razvoj otroka ter kakšne so didaktične značilnosti komunikacije. Empirični del pa je prikazan s kratko analizo, v kateri je predstavljeno trenutno stanje komunikacije pri šolskem pouku ter orisana interakcija med učenci in učitelji ter metodami, ki jih le-ti uporabljajo, ter kako ta "odnos" vpliva na razvoj komunikacije. Za izdelavno teoretičnega dela diplomske naloge je bila uporabljena deskriptivna metoda s preučevanjem ter aplikacijo tuje in slovenske literature. V empiričnem delu diplomske naloge pa so na podlagi žepne študije in opazovanja pouka na osnovnošolskem ravni predstavljeni podatki in ugotovitve komuniciranja pri osnovnošolskem pouku.
Ključne besede:
medosebna komunikacija
,
komunikacija v osnovni šoli
,
didaktični pogledi na komunikacijo
,
didaktične metode v komunikaciji
,
didaktična sredstva v komunikaciji
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Megovec]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40359
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19873032
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:FSKJZOXV
Datum objave v DKUM:
28.05.2013
Število ogledov:
4587
Število prenosov:
974
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MEGOVEC, Jelena, 2013,
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI KOMUNIKACIJE PRI ŠOLSKEM POUKU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Megovec. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40359
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stresnost študija na Fakulteti za varnostne vede
Motivacija študentov
Motivacija študentov za študij na FVV
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Predlog posodobljenega učnega načrta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Motivacija zaposlenih v osnovni šoli za neformalno izobraževanje
Evalvacija šolskega matematičnega tekmovanja Kenguru
Vpliv stresa na tehnično osebje v šoli
Položaj študentov
Stres in izgorelost pri ravnateljih v slovenskih srednjih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DIDACTICAL CHARACTERISTICS OF COMMUNICATION IN SCHOOLWORK
Opis:
Communication is a verbal or a non-verbal process of the exchange of information or messages, in order to strengthen or to share ones opinion, knowledge, desire, or just to share ones intentions. The school dominates interpersonal communication, where direct feedback is present, in which the focus is the transmission of messages aimed at understanding and memorizing or as an instrument that allows a certain function or application of knowledge. Therefore the content of communication is emphasized. From this point of view a common type of communication in the relationship teacher - student is a one-way communication. In the context of a modern, dynamic teaching and manner of communication that is no longer an option. In the modern educational process it is necessary to cultivate communication, which in addition to the content pages indicates overall relationships, which are in the process of communication trigged by mutually-influencing curricula, pupils and teachers. These relationships in the communication process are just as important as the content itself. Only such a communication can be described as "interaction" in its true sense. In this thesis it is presented why communication is a basic pre-condition for the implementation of teaching and what are implications of the sociological development of the child and what are the characteristics of instructional communication. The empirical part is displayed with a brief analysis, which presents the current state of communication with schoolwork and the interaction between teachers and pupils and the methods that they use, and how this "relationship" impacts on the development of communication. For manufacturing theoretical thesis the descriptive method with exploration was used and the application of foreign and Slovenian literature. In the empirical part of the thesis based on the pocket of the study and observation of teaching at primary school level, data and the conclusions of communication in primary school classroom was presented.
Ključne besede:
interpersonal communication
,
communication in school
,
teaching perspectives on communication
,
teaching methods in communication
,
teaching resources in communication
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj