Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
DIDAKTIČNI VIDIKI PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA
Avtorji:
ID
Golubič, Katja
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Golubic_Katja_2013.pdf
(992,94 KB)
MD5: BA1C5D6DE776F1862DF18C3E3C258FE6
PID:
20.500.12556/dkum/499f62eb-f4c3-457d-9bf4-cfb93cbf71f3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Preverjanje in ocenjevanje je zahteven proces, na katerega se je potrebno dobro pripraviti. Učitelji morajo biti pozorni in upoštevati letni učni načrt, smernice in določene tematske sklope. V priprave na ure je potrebno vključiti tudi preverjanje in ocenjevanje znanja, zelo pomemben poudarek je na utrjevanju snovi, saj se le obravnavana snov lahko kasneje tudi preverja in ocenjuje. Naš cilj mora biti usklajenost preverjanja in ocenjevanja z nameni izobraževanja ter usklajenost med vsebino, tematiko in cilji preverjanja in ocenjevanja z vsebino in cilji obravnave. Poznamo več vrst preverjanja in ocenjevanja znanja, ki jih uporabimo glede na primernost tematskih sklopov in metodo poučevanja ter predvsem glede na prednosti in slabosti samih načinov preverjanja in ocenjevanja znanja. Nekateri dijaki imajo raje pisne naloge, drugi ustno spraševanje in nekaterim dijakom je najljubše projektno ali praktično delo. Dijaki se razlik med različnimi vrstami preverjanj dobro zavedajo in se v nekaterih načinih boljše izkažejo kot v drugih. Pouk mora biti raznolik, prav tako preverjanje in ocenjevanje znanja. Slednji proces lahko uporabimo v smeri interaktivnosti z dijaki in med dijaki, z obujanjem motivacije in spodbujanjem razširjanja obzorja znanja dijakov. Pri preverjanju in ocenjevanju je zelo pomembna tudi povratna informacija, saj tako dijaki dobijo jasnejšo sliko, kaj natančno od njih zahteva naloga. Le tako dobijo večji uvid v celoten proces in učitelj na ta način pridobi pomembne informacije za svoje nadaljnje delo.
Ključne besede:
Preverjanje in ocenjevanje znanja
,
načini preverjanja in ocenjevanja znanja
,
razlike med pisnimi in ustnimi vprašanji preverjanja in ocenjevanja znanja
,
pravičnost ocenjevanja znanja
,
načrtovanje in priprava ter izvedba preverjanja in ocenjevanja znanja.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Eder]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40284
UDK:
37.015.31:7(043.2)
COBISS.SI-ID:
19874568
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IDANCEOB
Datum objave v DKUM:
28.05.2013
Število ogledov:
4949
Število prenosov:
1079
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GOLUBIČ, Katja, 2013,
DIDAKTIČNI VIDIKI PREVERJANJA IN OCENJEVANJA ZNANJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Eder. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40284
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stresnost študija na Fakulteti za varnostne vede
Motivacija študentov
Motivacija študentov za študij na FVV
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Predlog posodobljenega učnega načrta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Motivacija zaposlenih v osnovni šoli za neformalno izobraževanje
Evalvacija šolskega matematičnega tekmovanja Kenguru
Vpliv stresa na tehnično osebje v šoli
Položaj študentov
Stres in izgorelost pri ravnateljih v slovenskih srednjih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DIDACTIC ASPECTS OF ASSESSING AND EVALUATING KNOWLEDGE
Opis:
The process of evaluation and assessment of knowledge requires good preparations. Teachers should focus more on and keep in mind the annual learning plan, guidelines and certain thematic sets. We have to include in the preparations also evaluation and assessment of knowledge, an important emphasis has to be made on revising the subject, because only the addressed subject can be evaluated and assessed. Our goal has to be the consistency of evaluation and assessment with the educational intentions and the consistency of content, thematic and goals of evaluation and assessment with content and goals of addressed subjects. There are many methods of evaluation and assessment of knowledge, which can be used according to the suitability with thematic sets and methods of education, especially according to the benefits and weaknesses of different methods of evaluation and assessment of knowledge. Some students prefer written test, others oral questioning and some students prefer working on projects or practical work. Students are aware of these differences very well and show different levels of knowledge in different methods of evaluation. Lessons should be diverse by nature and evaluation and assessment of knowledge should be as well. The latter process can be used with more interaction with students and between them, by inspiring motivation and encouraging students to spread their horizon of knowledge. Feedback is very important in the process of evaluation and assessment of knowledge, because students receive a much clearer insight of what the task requires from them and they receive a much clearer insight into the whole process and also teachers receive valuable information for their future work.
Ključne besede:
Evaluation and assessment of knowledge
,
evaluation and assessment methods
,
differences between written and oral questions in evaluation and assessment
,
fair assessment
,
planning
,
preparation and execution of evaluation and assessment.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj