Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
ODNOS DO OKOLJA V ŠPANSKI IN SLOVENSKI OSNOVNI ŠOLI PRI 10 DO 11 LETNIH OTROCIH
Avtorji:
ID
Planinc, Jožica
(Avtor)
ID
Fošnarič, Samo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Planinc_Jozica_2013.pdf
(1,26 MB)
MD5: D6C1553C36A018C146F5DE4A797D5D30
PID:
20.500.12556/dkum/92ffebbf-f447-4048-8ac2-108395da842f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Odnos do okolja v španski in slovenski osnovni šoli pri 10 do 11 letnih otrocih je razdeljeno na teoretični in empirični del. Teoretični del zajema geografsko-pedagoški sklop in ekološki sklop. V geografsko-pedagoškem sklopu sta opisani Slovenija in Španija. Slovenija je predstavljena z osnovnimi podatki, v nadaljevanju je predstavljena zgodovina šolstva v Sloveniji in šolski sistem v Sloveniji danes. Podrobneje je opisan učni predmet in učni načrt predmeta naravoslovje in tehnika, ki se izvaja v drugem triletju osnovne šole. Sledi predstavitev Španije in avtonomne skupnosti Kanarskih otokov z osnovnimi podatki, predstavljena je zgodovina šolskega sistema v Španiji in šolski sistem v Španiji danes. V nadaljevanju je opisan učni predmet in učni načrt predmeta spoznavanje narave, družbe in kulture. V ekološkem sklopu je opredeljen pojem ekologija in problematika onesnaževanja okolja, nastajanja odpadkov in ravnanje z odpadki ter problematika podnebnih sprememb. V empiričnem delu diplomske naloge smo ugotavljali, kakšen je odnos do okolja v španski in slovenski osnovni šoli pri 10- do 11-letnih otrocih. Rezultati so pokazali, da je večina učencev dobro ekološko osveščena, vendar obstaja razlika v odnosu do okolja med špansko in slovensko šolo. Ugotovili smo tudi, kakšno vlogo ima učitelj in šola pri osveščanju učencev o skrbi za čisto okolje. V slovenski šoli dajo učitelji več poudarka pogovorom o skrbi za čisto okolje kot pa učitelji v španski šoli. Posledično učenci slovenskih šol bolj pogosto ločujejo odpadke in v večji meri se zavedajo negativnih vplivov onesnaževanja okolja.
Ključne besede:
osnovna šola
,
Slovenija
,
Španija
,
razredna stopnja
,
onesnaževanje okolja
,
odnos do okolja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Planinc]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40230
UDK:
502/504:373.3(497.4+460)(043.2)
COBISS.SI-ID:
19871240
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JLMON1FB
Datum objave v DKUM:
23.05.2013
Število ogledov:
1759
Število prenosov:
183
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PLANINC, Jožica, 2013,
ODNOS DO OKOLJA V ŠPANSKI IN SLOVENSKI OSNOVNI ŠOLI PRI 10 DO 11 LETNIH OTROCIH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Planinc. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40230
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Analysis of maintenance function efficiency
Inovation of maintenance process with computer aided program SAP
Quality assurance and traceability assurance system in production process
ǂThe ǂinfluence of new production technology on companies development and goals
Planning and optimization of processes with special emphasis on maintenance of technical systems
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Management oskrbovanja v proizvodni organizaciji
Planiranje prodaje v povezavi s planiranjem proizvodnje
Optimiranje proizvodnega procesa aparatov za osebno nego
Verifikacija modela tehnične in stroškovne učinkovitosti za serijsko proizvodnjo
Odkrivanje napak in zmanjšanje časa izdelave za izbrani artikel
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ATTITUDE TOWARDS THE ENVIRONMENT IN SPANISH AND SLOVENE PRIMARY SCHOOL WITH 10 AND 11-YEAR-OLD CHILDREN
Opis:
The thesis titled Attitude towards the environment in Spanish and Slovene primary school with 10 and 11-year-old children is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part covers the geographical-pedagogical section and the ecological section. The geographical-pedagogical section describes Slovenia and Spain. Slovenia is presented with basic data, the history of the educational system in Slovenia as well as the educational system in Slovenia today. The subject Science and technology, which is taught in the second triennium, is described in detail as well as the curriculum. This is followed by the presentation of Spain and the Autonomous Community of the Canary Islands including the basic data, the history of the educational system in Spain as well as the educational system in Spain today. In continuation, the subject Nature, society and culture is described as well as the curriculum. The ecological section defines the term ecology and the problem of environmental pollution, waste generation, waste management and the climate change issues. In the empirical part of the thesis the attitude towards the environment in Spanish and Slovene primary school with 10 and 11-year-old children is explored. The results have shown that the majority of pupils are environmentally conscious, but there is a difference in the attitude towards the environment in Spanish and Slovene school. The role of teacher in educating pupils about caring for a clean environment has also been determined. In the Slovene school, teachers put more emphasis on talking about caring for a clean environment than teachers in the Spanish school. Consequently, pupils in Slovene schools separate their waste more often and are more aware of the negative effects of the pollution.
Ključne besede:
primary school
,
Slovenia
,
Spain
,
lower class level
,
environmental pollution
,
attitude towards the environment
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj