| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ODNOS DO OKOLJA V ŠPANSKI IN SLOVENSKI OSNOVNI ŠOLI PRI 10 DO 11 LETNIH OTROCIH
Avtorji:ID Planinc, Jožica (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Planinc_Jozica_2013.pdf (1,26 MB)
MD5: D6C1553C36A018C146F5DE4A797D5D30
PID: 20.500.12556/dkum/92ffebbf-f447-4048-8ac2-108395da842f
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Odnos do okolja v španski in slovenski osnovni šoli pri 10 do 11 letnih otrocih je razdeljeno na teoretični in empirični del. Teoretični del zajema geografsko-pedagoški sklop in ekološki sklop. V geografsko-pedagoškem sklopu sta opisani Slovenija in Španija. Slovenija je predstavljena z osnovnimi podatki, v nadaljevanju je predstavljena zgodovina šolstva v Sloveniji in šolski sistem v Sloveniji danes. Podrobneje je opisan učni predmet in učni načrt predmeta naravoslovje in tehnika, ki se izvaja v drugem triletju osnovne šole. Sledi predstavitev Španije in avtonomne skupnosti Kanarskih otokov z osnovnimi podatki, predstavljena je zgodovina šolskega sistema v Španiji in šolski sistem v Španiji danes. V nadaljevanju je opisan učni predmet in učni načrt predmeta spoznavanje narave, družbe in kulture. V ekološkem sklopu je opredeljen pojem ekologija in problematika onesnaževanja okolja, nastajanja odpadkov in ravnanje z odpadki ter problematika podnebnih sprememb. V empiričnem delu diplomske naloge smo ugotavljali, kakšen je odnos do okolja v španski in slovenski osnovni šoli pri 10- do 11-letnih otrocih. Rezultati so pokazali, da je večina učencev dobro ekološko osveščena, vendar obstaja razlika v odnosu do okolja med špansko in slovensko šolo. Ugotovili smo tudi, kakšno vlogo ima učitelj in šola pri osveščanju učencev o skrbi za čisto okolje. V slovenski šoli dajo učitelji več poudarka pogovorom o skrbi za čisto okolje kot pa učitelji v španski šoli. Posledično učenci slovenskih šol bolj pogosto ločujejo odpadke in v večji meri se zavedajo negativnih vplivov onesnaževanja okolja.
Ključne besede:osnovna šola, Slovenija, Španija, razredna stopnja, onesnaževanje okolja, odnos do okolja
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Planinc]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-40230 Novo okno
UDK:502/504:373.3(497.4+460)(043.2)
COBISS.SI-ID:19871240 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JLMON1FB
Datum objave v DKUM:23.05.2013
Število ogledov:1759
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PLANINC, Jožica, 2013, ODNOS DO OKOLJA V ŠPANSKI IN SLOVENSKI OSNOVNI ŠOLI PRI 10 DO 11 LETNIH OTROCIH [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Planinc. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40230
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ATTITUDE TOWARDS THE ENVIRONMENT IN SPANISH AND SLOVENE PRIMARY SCHOOL WITH 10 AND 11-YEAR-OLD CHILDREN
Opis:The thesis titled Attitude towards the environment in Spanish and Slovene primary school with 10 and 11-year-old children is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part covers the geographical-pedagogical section and the ecological section. The geographical-pedagogical section describes Slovenia and Spain. Slovenia is presented with basic data, the history of the educational system in Slovenia as well as the educational system in Slovenia today. The subject Science and technology, which is taught in the second triennium, is described in detail as well as the curriculum. This is followed by the presentation of Spain and the Autonomous Community of the Canary Islands including the basic data, the history of the educational system in Spain as well as the educational system in Spain today. In continuation, the subject Nature, society and culture is described as well as the curriculum. The ecological section defines the term ecology and the problem of environmental pollution, waste generation, waste management and the climate change issues. In the empirical part of the thesis the attitude towards the environment in Spanish and Slovene primary school with 10 and 11-year-old children is explored. The results have shown that the majority of pupils are environmentally conscious, but there is a difference in the attitude towards the environment in Spanish and Slovene school. The role of teacher in educating pupils about caring for a clean environment has also been determined. In the Slovene school, teachers put more emphasis on talking about caring for a clean environment than teachers in the Spanish school. Consequently, pupils in Slovene schools separate their waste more often and are more aware of the negative effects of the pollution.
Ključne besede:primary school, Slovenia, Spain, lower class level, environmental pollution, attitude towards the environment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici