Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MOTNJA PISANJA PRI POUKU SLOVENŠČINE V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:
ID
Urleb, Karla
(Avtor)
ID
Pulko, Simona
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Urleb_Karla_2013.pdf
(1,08 MB)
MD5: 3B861484B7C9ADCECE591B562C9071CC
PID:
20.500.12556/dkum/e998ec73-438a-42d0-9542-b3ffd0467ede
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomskem delu z naslovom Motnja pisanja pri pouku slovenščine v osnovni šoli smo v prvem teoretičnem delu opredelili motnjo pisanja z različnih vidikov. S pomočjo preučene literature smo zapisali definicijo motnje pisanja, opredelili vrste, oblike, tipe, vzroke, faze in izvor motenj pisanja. V nadaljevanju smo motnje pisanja razmejili na dve glavni vrsti, in sicer na motnjo pisanja, ki pomeni težave pri rokopisu ali disgrafijo, ter motnjo pisanja, ki pomeni motnje na ravni rabe pravopisa ali disortografijo. Opisali smo tudi značilnosti otrok z motnjo pisanja. Disgrafija in disortografija sodita med specifične učne težave, zato smo v nadaljevanju predstavili učne težave, specifične učne težave, otroke specifičnimi učnimi težavami in usmerjanje otrok s posebnimi potrebami. Otroci z motnjo pisanja so vključeni v osnovnošolsko izobraževanje, zato smo opredelili vlogo osnovne šole pri delu in pomoči z učenci s specifičnimi motnjami, delo z učenci s specifično motnjo pisanja pri pouku slovenščine in prilagajanje celotnega učnega procesa. Zapisali smo, kako sestavimo in izvajamo individualiziran učni načrt za učence s primanjkljaji na posameznih področjih in kako inovativni delovni projekt pomoči za učence s specifičnimi učnimi težavami nižje stopnje. V empiričnem delu pa smo na osnovi opazovanja pisnih izdelkov želeli prikazati tipične napake opazovanega učenca in na konkretnem primeru prikazati, kako poteka delo z učenci s specifično motnjo pisanja v osnovni šoli.
Ključne besede:
motnja pisanja
,
disgrafija
,
disortografija
,
učenci s specifičnimi motnjami pisanja
,
osnovna šola.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Urleb]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40153
UDK:
811.163.6:376(043.2)
COBISS.SI-ID:
19866632
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:R7CMAABK
Datum objave v DKUM:
22.05.2013
Število ogledov:
14588
Število prenosov:
1014
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
URLEB, Karla, 2013,
MOTNJA PISANJA PRI POUKU SLOVENŠČINE V OSNOVNI ŠOLI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Urleb. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40153
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Chiral four-dimensional F-theory compactifications with SU(5) and multiple U(1)-factors
General U(1) x U(1) F-theory compactifications and beyond: geometry of unHiggsings and novel matter structure
Entanglement entropy of subtracted geometry black holes (vol 9, 041, 2014)
Three-family particle physics models from global F-theory compactifications
Discrete symmetries in Heterotic/F-theory duality and mirror symmetry
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Umeritev detektorja obročev Čerenkova z aerogelskim sevalcem v spektrometru Belle II
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
DYSGRAPHIA IN FIRST LANGUAGE ACQUISITION IN SLOVENIAN PRIMARY SCHOOLS
Opis:
This thesis with the title “Dysgraphia in first language acquisition in Slovenian primary schools” consists of two parts. In the first theoretical part we defined different aspects of writing disorders. The studied literature helped us to write the definition of writing disorder and to define the classes, forms, types, causes, phases and the source of writing disorders. We divided the writing disorders into two main classes – dysgraphia, meaning the transcription disability, and dysorthography, meaning the spelling disorder. We described the characteristics of children with writing disorder as well. Since dysgraphia and dysorthography belong to specific learning difficulties, we presented learning difficulties, specific learning difficulties, children with learning difficulties and the guidance of children with special needs. In Slovenia children with writing disorder are included into primary education, this is why we studied and defined the role of primary schools in working with and helping the children with specific disorders, working with children with specific writing disorders in Slovene language class and the adjustment of the entire learning process. We gave an example how to draw up and carry out an individualised curriculum planning for pupils with deficits in particular fields and how to draw up and carry out an innovative working project to help pupils with specific learning difficulties of less severe cases. In the empirical part, which is based on the observation of written coursework, we tried to show typical mistakes of the pupil in question and to show on a concrete example how the work with pupils with a specific writing disorder in Slovenian primary schools is carried out.
Ključne besede:
writing disorder
,
dysgraphia
,
dysorthography
,
pupils with specific writing disorders
,
primary school.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj