Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NAČINI MOTIVIRANJA PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA IN DRUŽBE
Avtorji:
ID
Alauf, Katja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Alauf_Katja_2013.pdf
(3,25 MB)
MD5: 15381FA20A132C08E3DB2DB79CFFEFE9
PID:
20.500.12556/dkum/ab9ad30d-e14f-4366-9935-561d103ab242
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi, z naslovom Načini motiviranja pri pouku spoznavanja okolja in družbe, je bil poudarek na motivaciji, ki je prisotna pri pouku, ter na kakšen način študenti razrednega pouka izpeljejo uvodno motivacijo na nastopih. V teoretičnem delu je bila osredotočenost na motivacijo in na didaktične igre, ki motivirajo učence za pridobivanje in utrjevanje znanja, ter na sodelovanje med seboj. V empiričnem delu pa na tematski sklop Pogledam naokrog z vidika uvodne motivacije. Dodane so analize nacionalnega učnega načrta za 1., 2. in 3. razred, analize priročnikov za učitelje po državnih založbah za 1., 2. in 3. razred in e-gradiv za 2. in 3. razred. Analizirana je tudi uvodna motivacija in uporaba didaktičnih iger s študentskih priprav ter dodana 2 primera, kako izpeljati uvodno motivacijo za izbrano učno vsebino. Analize so pokazale, da pri uvodni motivaciji prevladujejo didaktične igre, natančneje igre s pravili.
Ključne besede:
motivacija
,
didaktične igre
,
tematski sklop Pogledam naokrog
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Alauf]
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-40086
UDK:
37.091.3:502.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
19830024
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QP6OQFQW
Datum objave v DKUM:
24.04.2013
Število ogledov:
3185
Število prenosov:
567
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ALAUF, Katja, 2013,
NAČINI MOTIVIRANJA PRI POUKU SPOZNAVANJA OKOLJA IN DRUŽBE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Alauf. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40086
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Lovska učna pot v slomih za učence tretjega razreda osnovne šole
Zlatorogova učna pot z naravoslovno vsebino za osnovnošolce 4. in 5. razredov
Izvedba naravoslovnih aktivnosti na gozdni učni poti Mrtvice reke Mure za 4. in 5. razred osnovne šole
Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
Učna pot po Celju kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga osnovne šole pri ohranjanju kraja - analiza metafor
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours
Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Skrb za psa in odnos do narave med učenci
Okoljsko tehnična pripravljenost učencev od 4. do 9. razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
WAYS OF MOTIVATING IN EUVIRONMENTAL AND SOCIAL SCIENCES CLASSES
Opis:
The thesis entitled Ways of motivating in environmental and social sciences classes is focused on motivation which is present in the classroom and how the students of primary school education grade 1 to grade 5 execute it in the class during their performance. The theoretical part was mainly focused on motivation and didactic games, which motivate students to acquire and consolidate knowledge and to cooperate with each other. The empirical part is focused on a thematic section Look around from opening motivation perspective. Added was analysis of the national curriculum for the 1st, 2nd and 3rd as well as the teacher’s manuals by state publishers for the 1st, 2nd and 3rd class and e-learning materials for the 2nd and 3rd class. I also analyzed the opening motivation and use of didactic games from student’s preparations and added 2 examples of how to carry out the opening motivation for the selected learning content. Analyses have shown that in opening motivation didactic games prevail, more precisely games with rules.
Ključne besede:
motivation
,
didactic games
,
thematic section Look around
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj