| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ZDRAVSTVENA VZGOJA PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA
Avtorji:ID Bovha, Renata (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Bovha_Renata_2013.pdf (1,02 MB)
MD5: F6B83DB965A8FE42D38BF338B1096AE8
PID: 20.500.12556/dkum/6b66aac2-641a-4d34-a624-a1d970364913
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu Zdravstvena vzgoja pri predmetu spoznavanje okolja proučujemo zastopanost zdravstvenovzgojnih vsebin pri pouku, v prvem triletju osnovne šole. V prvem, teoretičnem delu opredelimo termin zdravstvena vzgoja ter kako je zdravstvena vzgoja vključena v sam vzgojno-izobraževalni sistem. Raziskujemo zastopanost zdravstvenovzgojnih vsebin v nekaterih evropskih osnovnih šolah. Kot zanimivost naj omenimo, da se v finskih osnovnih šolah pojavi samostojen predmet zdravstvena vzgoja. Nadaljnje opredelimo razlike med zdravstveno vzgojo in promocijo zdravja, ter predstavljamo najpogostejše programe promocije zdravja v šolah. Podrobneje opišemo zelo razširjen projekt Zdrava šola. Teoretični del zaključujemo s predlogi in nasveti o učinkovitejšem poučevanju zdravstvene vzgoje v šoli. V drugem, praktičnem delu predstavljamo analizo primerjave posodobljenega in starega učnega načrta za predmet spoznavanje okolja. Opažamo, da ni razlike v številu zdravstvenovzgojnih ciljev. Sledi analiza učbeniških kompletov založb Rokus, Modrijan in Mladinska knjiga z vidika zastopanosti zdravstvenovzgojnih vsebin pri predmetu spoznavanje okolja v prvem triletju. Ugotavljamo, da Mladinska knjiga v svojih gradivih zajema največ ciljev s področja zdravstvene vzgoje in ponuja temu primerne kvalitetne naloge. Predstavljamo nekaj didaktičnih pripomočkov, ki bodo učiteljem v pomoč pri podajanju zdravstvenovzgojnih vsebin. Izvedli smo pet intervjujev, s katerimi smo dobili mnenja o zdravju v šolah in o delovanju projekta Zdrava šola. Strokovnjakinja Fani Čeh meni, da so učitelji premalo izobraženi za podajanje zdravstvenovzgojnih vsebin. Intervjuvanci so mnenja, da projekt Zdrava šola dobro vpliva na klimo osnovne šole.
Ključne besede:predmet spoznavanje okolja, zdravstvena vzgoja, prvo triletje, promocija zdravja, projekt Zdrava šola, učbeniški kompleti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Bovha]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-40022 Novo okno
UDK:37.091.2:613(043.2)
COBISS.SI-ID:19829768 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MXNL5ITT
Datum objave v DKUM:24.04.2013
Število ogledov:2271
Število prenosov:250
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
BOVHA, Renata, 2013, ZDRAVSTVENA VZGOJA PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : R. Bovha. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=40022
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:HEALTH EDUCATION AT THE SUBJECT ENVIRONMENTAL STUDIES
Opis:My diploma thesis Health education at the subject environmental studies, studies the representation of health education contents in the first triennium of elementary school. Theoretical part defines term health education and explains how health education is integrated in education system. We are researching representation of health education contents in some elementary schools in Europe. As an interesting fact we should mention that in Finland Health education has appeared as an independent subject. Further we define differences between health education and health promotion and introduce most common programmes of health promotion in schools. We describe in detail highly popular health school project called Zdrava šola. Theoretical part completes with suggestions and advices about most effective teaching of health education in school. Practical part deals with analyses of comparison between the old and the updated subject of environmental studies syllabus. We have noticed that there isn’t any difference in the number of health education goals. Then we analysed textbook sets that belong to different publishers: Rokus, Modrijan and Mladinska knjiga from the point of view of representation of health education contents in environmental studies in the first triennium. We have established that Mladinska knjiga gathers the highest number of goals referring to health education and offers qualitative tasks. We introduce a few didactic accessories that will help teachers with explaining of health education contents. We conducted five interviews, where we got different opinions about health in schools and about working of the healthy school project (Zdrava šola). The expert Fani Čeh, affirms that teachers are poorly educated for teaching health education contents. Interviewees know the characteristics of project (Zdrava šola) and believe that it influences well on the school climate.
Ključne besede:subject of environmental studies, health education, first triennium, health promotion, A healthy school project, textbook sets


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici