| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:FORM UND GEBRAUCH VON PHRASEMEN IN AUSGEWÄHLTEN TEXTSORTEN IN DER ZEITSCHRIFT DER SPIEGEL
Avtorji:ID Kolar, Kristina (Avtor)
ID Fabčič, Melanija Larisa (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kolar_Kristina_2013.pdf (322,83 KB)
MD5: BD0BA0DEF6C24529F4CCD3B4C18086BF
PID: 20.500.12556/dkum/2a533948-fb3d-40da-aaa5-b244f390fb50
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:In Nachrichten, besonders in Schlagzeilen, werden viele Phraseme benutzt. Diese werden oft verwendet, um die Nachricht spannender zu machen und den Leser dazu zu bewegen, die Nachricht zu lesen oder sogar die Zeitschrift zu kaufen. Wenn man das Phrasem nicht richtig versteht, kann die Aussage völlig falsch interpretiert werden. Solche Wortverbindungen sollte man nicht unbeachtet lassen und deshalb habe ich mich entschlossen, mich näher mit dem Thema Phraseologie in der Publizistik zu befassen. In der vorliegenden Diplomarbeit habe ich analysiert, wie viele und welche Phraseme in den ausgewählten Textsorten der Zeitschrift Der Spiegel vorkommen und ihre Merkmale und Funktion beschrieben. Die Analyse zeigt, dass es zwischen den journalistischen Textsorten Unterschiede sowie Gemeinsamkeiten gibt. Eines dieser Ergebnisse ist auch die Feststellung, welche Phraseme am häufigsten vorkommen und welche Funktion sie in der jeweiligen Textsorte haben.
Ključne besede:Phrasem, Phraseologie, journalistische Textsorte, Zeitschrift
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Kolar]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-39786 Novo okno
UDK:811.112.2(043.2)
COBISS.SI-ID:19800072 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:P4ME7RVH
Datum objave v DKUM:10.04.2013
Število ogledov:2160
Število prenosov:124
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
KOLAR, Kristina, 2013, FORM UND GEBRAUCH VON PHRASEMEN IN AUSGEWÄHLTEN TEXTSORTEN IN DER ZEITSCHRIFT DER SPIEGEL [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kolar. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=39786
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:OBLIKA IN RABA FRAZEMOV V IZBRANIH BESEDILNIH VRSTAH V ČASOPISU DER SPIEGEL
Opis:V novicah, še posebej v naslovih člankov, se pogosto uporabljajo frazemi. Frazemi naredijo novico zanimivejšo in pomagajo novinarjem pridobiti bralce, ki preberejo novice ali celo kupijo časopis. Med branjem novic sem prišla do spoznanja, da je poznavanje pravega pomena frazema ključno, kajti brez pravilnega razumevanja le-tega, si lahko izjavo razlagamo povsem napačno. In ker torej ne smemo zanemarjati frazeoloških besednih zvez, sem se odločila, da bom natančneje obravnavala to temo, in sicer na področju frazemov v časopisih, v določenih publicističnih besednih vrstah. Cilj diplomske naloge je raziskati, koliko in kateri frazemi se pojavljajo v izbranih publicističnih besedilnih vrstah, v časopisu Der Spiegel ter opisati njihove značilnosti in funkcije. Analiza je pokazala, da obstajajo razlike in podobnosti med izbranimi vrstami besedil. Iz analize izvemo, kateri frazemi se največ uporabljajo in kakšno funkcijo imajo v določenih vrstah besedil.
Ključne besede:frazem, frazeologija, publicistična besedilna vrsta, časopis


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici