Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI TRŽENJSKIH METOD PRI BANČNIH STORITVAH V PODJETJU ABANKA VIPA D.D.
Avtorji:
ID
Lužajić, Alma
(Avtor)
ID
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Luzajic_Alma_2013.pdf
(868,69 KB)
MD5: 8DB6E2393738EFFF22D7596FC1066688
PID:
20.500.12556/dkum/5cb9292b-e42a-40e9-a8d1-51d4278d9851
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V diplomski nalogi smo obravnavali trženje bančnih storitev v Abanki Vipa d.d. Osredotočili smo se predvsem na načine trženja ter analizirali in primerjali uspešnost trženjskih metod, ki jih uporabljajo. Zanimalo nas je, kaj lahko banka sploh še naredi, da ohrani stare in pridobi nove komitente, v razmerah popolne konkurence. Predstavili smo tudi omenjeno podjetje oz. naše delovno okolje. V prvem delu diplomska naloga podaja teoretične osnove za lažje razumevanje teme diplomske naloge. Pomagali smo si z literaturo priznanih avtorjev, ki so na različne načine preučevali trženje storitev. V drugem, praktičnem delu smo naredili podrobno analizo problemskega stanja, podali osnovne hipoteze in uporabili metodo anketnega vprašalnika za zbiranje podatkov. Z anketo smo želeli pridobiti informacijo, kako se obstoječi komitenti odzivajo na različne tržne metode, ki jih uporabljajo v tem podjetju. Anketirali smo komitente v poslovalnici Abanke v Tržiču, nekaj rešenih anket smo prejeli prek elektronske pošte. Podatke, pridobljene na vzorcu 94 komitentov, smo statistično obdelali, obrazložili zastavljene hipoteze in predstavili ugotovitve ter predlagali morebitne izboljšave.
Ključne besede:
• bančne storitve trženje storitev
,
strategija trženja
,
komunikacijski splet
,
promocija
,
segmentiranje trga
,
komitenti
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2013
PID:
20.500.12556/DKUM-39457
COBISS.SI-ID:
7160083
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QCNMTMEE
Datum objave v DKUM:
13.05.2013
Število ogledov:
1752
Število prenosov:
103
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LUŽAJIĆ, Alma, 2013,
UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI TRŽENJSKIH METOD PRI BANČNIH STORITVAH V PODJETJU ABANKA VIPA D.D.
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=39457
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Theoretical model for determination of airspace capacity
Drones
Cyber security in civil aviation
Reduction of the roundabout capacity due to a strong stream of pedestrians and/or cyclists
Air traffic accidents
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IDENTIFICATION OF EFFECTIVENESS OF MARKETING METHODS ON BANKING SERVICES IN ABANKA VIPA D.D.
Opis:
The present graduation thesis discusses the marketing of banking services within Abanka Vipa d.d., focusing primarily on its marketing methods and analysing as well as comparing the effectiveness of the methods used. Of particular interest was what the bank could at all do to retain the old and gain new customers, given that the market is virtually inundated with competitive banks. The above mentioned company and its actual working environment are presented as well. In its first part, the graduation thesis presents the theoretical backgrounds for easier understanding of the topic of the carried out research. We were aided with references and literature published by acknowledged authors, who have been studying the marketing services, aimed at improving the position on the market, in most diverse ways. In the second, practical part, we made a detailed analysis of the company's problematic issues, presented the basic hypotheses and deployed the questionnaire method for data gathering. Through the questionnaire, we attempted to acquire the information as to how the existing customers responded to the various marketing methods utilized by the company. We interviewed the customers of Abanka Tržič, while some filled in questionnaires were received via e-mail. The data acquired on the sample of 94 random customers were statistically processed. At the same time, the set hypotheses were explained as well as our findings presented and potential improvements proposed.
Ključne besede:
banking services
,
marketing of services
,
marketing strategy
,
communication mix
,
promotional tools
,
market segmentation
,
customers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj