Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZMERJA MED POSEBNIMI IN SPLOŠNO DIDAKTIKO: DILEME IN REŠITVE
Avtorji:
ID
Horvat, Simona
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Horvat_Simona_2012.pdf
(532,16 KB)
MD5: DF5030881DEA5E14350FB50122D629B7
PID:
20.500.12556/dkum/8da780f0-1798-4e20-8d0d-858bf4d07a7e
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Povezave med posebnimi in splošno didaktiko so morda na prvi pogled očitne, a skozi zgodovino razvoja splošne didaktike in pod njenim okriljem tudi različnih posebnih didaktik so te povezave doživljale veliko sprememb. Tudi danes je temu tako, saj velikokrat naletimo na različna dojemanja razmerij med splošno in posebnimi didaktikami. Pričujoče diplomsko delo obravnava prav ta razmerja in povezave med posebnimi in splošno didaktiko. Obravnava se začne z opredelitvijo ključnih pojmov, t. j. splošne in posebnih didaktik ter s tem povezano terminološko neenotnost. Nadalje je v diplomskem delu obravnavan tudi zgodovinski razvoj posebnih didaktik pod okriljem splošne didaktike in pozneje tudi samostojen razvoj posebnih didaktik. Najpomembnejše poglavje je posvečeno problematiki razmerij med posebnimi in splošno didaktiko, to pomeni, da so prikazana razčlenjena razmerja in končno, tudi vprašanje prakse in teorije. Na kratko pa je nekaj pozornosti namenjeno tudi vprašanju pomena splošne didaktike za posebne didaktike oziroma učitelje. V sklepnem delu so prikazane ugotovitve ter možna vprašanja, ki se pojavljajo ob študiju literature. Hkrati pa so na tem mestu podana tudi mnenja in možne rešitve za uspešnejše reševanje vprašanja razmerij med posebnimi in splošno didaktiko ter njihov pomen za uspešnejše in celovitejše izobraževanje.
Ključne besede:
splošna didaktika
,
posebne didaktike
,
teorija in praksa
,
izobraževanje učiteljev
,
zgodovina razvoja splošne didaktike in posebnih didaktik
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Horvat]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-39139
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19586568
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AXB5DORG
Datum objave v DKUM:
03.01.2013
Število ogledov:
1525
Število prenosov:
353
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HORVAT, Simona, 2012,
RAZMERJA MED POSEBNIMI IN SPLOŠNO DIDAKTIKO: DILEME IN REŠITVE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Horvat. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=39139
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Stresnost študija na Fakulteti za varnostne vede
Motivacija študentov
Motivacija študentov za študij na FVV
Metoda stalnega analiziranja izkazanega znanja učencev kot orodje upravljanja v šolstvu
Predlog posodobljenega učnega načrta
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Motivacija zaposlenih v osnovni šoli za neformalno izobraževanje
Evalvacija šolskega matematičnega tekmovanja Kenguru
Vpliv stresa na tehnično osebje v šoli
Položaj študentov
Stres in izgorelost pri ravnateljih v slovenskih srednjih šolah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE RELATIONSHIPS BETWEEN SPECIAL AND GENERAL DIDACTICS: DILEMMAS AND SOLUTIONS
Opis:
The connections between special and general didactics may be obvious at first glance. However, throughout the history of general didactics’ development, and under its domain also special didactics, those connections underwent many changes. Many changes occur nowadays as well, due to different understandings of the relationships between special and general didactics. This graduation thesis discusses and focuses on those relationships and connections between special and general didactics. We begin with definitions of important keywords, such as special and general didactics, and continue with the discussion on terminology, which is in disunity. Furthermore, this graduation thesis discusses the historical development of both general and special didactics and their relationships, including those when special didactics was still part of general didactics. The most important chapter is built around the main problem - the relationships between special and general didactics, and also the question of practice and theory. We also dedicate some attention to the meaning and importance of general didactics for teachers who use special didactics daily. The conclusion summarizes our findings, and also points out possible questions that appear when studying the literature. Furthermore, we also express our opinions and possible answers for more successful solutions to problems concerning relationships between special and general didactics, and their meaning for a more successful and complete education.
Ključne besede:
general didactics
,
special didactics
,
theory and practice
,
teacher education
,
history of special and general didactics
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj