| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZMERJA MED POSEBNIMI IN SPLOŠNO DIDAKTIKO: DILEME IN REŠITVE
Avtorji:ID Horvat, Simona (Avtor)
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Horvat_Simona_2012.pdf (532,16 KB)
MD5: DF5030881DEA5E14350FB50122D629B7
PID: 20.500.12556/dkum/8da780f0-1798-4e20-8d0d-858bf4d07a7e
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Povezave med posebnimi in splošno didaktiko so morda na prvi pogled očitne, a skozi zgodovino razvoja splošne didaktike in pod njenim okriljem tudi različnih posebnih didaktik so te povezave doživljale veliko sprememb. Tudi danes je temu tako, saj velikokrat naletimo na različna dojemanja razmerij med splošno in posebnimi didaktikami. Pričujoče diplomsko delo obravnava prav ta razmerja in povezave med posebnimi in splošno didaktiko. Obravnava se začne z opredelitvijo ključnih pojmov, t. j. splošne in posebnih didaktik ter s tem povezano terminološko neenotnost. Nadalje je v diplomskem delu obravnavan tudi zgodovinski razvoj posebnih didaktik pod okriljem splošne didaktike in pozneje tudi samostojen razvoj posebnih didaktik. Najpomembnejše poglavje je posvečeno problematiki razmerij med posebnimi in splošno didaktiko, to pomeni, da so prikazana razčlenjena razmerja in končno, tudi vprašanje prakse in teorije. Na kratko pa je nekaj pozornosti namenjeno tudi vprašanju pomena splošne didaktike za posebne didaktike oziroma učitelje. V sklepnem delu so prikazane ugotovitve ter možna vprašanja, ki se pojavljajo ob študiju literature. Hkrati pa so na tem mestu podana tudi mnenja in možne rešitve za uspešnejše reševanje vprašanja razmerij med posebnimi in splošno didaktiko ter njihov pomen za uspešnejše in celovitejše izobraževanje.
Ključne besede:splošna didaktika, posebne didaktike, teorija in praksa, izobraževanje učiteljev, zgodovina razvoja splošne didaktike in posebnih didaktik
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Horvat]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-39139 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:19586568 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AXB5DORG
Datum objave v DKUM:03.01.2013
Število ogledov:1525
Število prenosov:353
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
HORVAT, Simona, 2012, RAZMERJA MED POSEBNIMI IN SPLOŠNO DIDAKTIKO: DILEME IN REŠITVE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Horvat. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=39139
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE RELATIONSHIPS BETWEEN SPECIAL AND GENERAL DIDACTICS: DILEMMAS AND SOLUTIONS
Opis:The connections between special and general didactics may be obvious at first glance. However, throughout the history of general didactics’ development, and under its domain also special didactics, those connections underwent many changes. Many changes occur nowadays as well, due to different understandings of the relationships between special and general didactics. This graduation thesis discusses and focuses on those relationships and connections between special and general didactics. We begin with definitions of important keywords, such as special and general didactics, and continue with the discussion on terminology, which is in disunity. Furthermore, this graduation thesis discusses the historical development of both general and special didactics and their relationships, including those when special didactics was still part of general didactics. The most important chapter is built around the main problem - the relationships between special and general didactics, and also the question of practice and theory. We also dedicate some attention to the meaning and importance of general didactics for teachers who use special didactics daily. The conclusion summarizes our findings, and also points out possible questions that appear when studying the literature. Furthermore, we also express our opinions and possible answers for more successful solutions to problems concerning relationships between special and general didactics, and their meaning for a more successful and complete education.
Ključne besede:general didactics, special didactics, theory and practice, teacher education, history of special and general didactics


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici