Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UČITELJ KOT ANKETIRANEC
Avtorji:
ID
Mulalič, Jasna
(Avtor)
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Mulalic_Jasna_2012.pdf
(2,23 MB)
MD5: 56CDD77FD3B3E3455AE0C1813208B939
PID:
20.500.12556/dkum/b59f6727-2bf9-4639-9c4d-ae068904ea1f
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Vsaka akademska veda mora za oblikovanje sklepov in znanstvenih spoznanj imeti metodologijo. Za izdelavo in analizo podatkov uporabljamo različne metode, s pomočjo katerih preizkušamo, sprejmemo ali zavrnemo teorijo. Na področju družbenih ved sta se razvili dve osnovni tradiciji znanstvenega raziskovanja, ki ju na podlagi njunih značilnosti imenujemo kvalitativna in kvantitativna paradigma. Teoretični del diplomskega dela se v osnovi posveča kvalitativnemu in kvantitativnemu raziskovanju ter vprašanju etičnosti v raziskovanju. V nadaljevanju so podrobneje opredeljene temeljne značilnosti kvantitativne anketne raziskave, še bolj poglobljeno pa se diplomsko delo osredotoča na anketni vprašalnik v kvantitativnem raziskovanju. V empiričnem delu diplomskega dela so predstavljeni rezultati kvantitativne anketne raziskave, ki je bila izvedena na mariborskih osnovnih šolah. Anketni vprašalniki so bili razdeljeni med osnovnošolske učitelje, z njim pa smo želeli izvedeti, kako pogosto in kako priljubljeno je reševanje različnih tipov izvedb anketnih vprašalnikov, kakšna so njihova stališča do različnih načinov izvajanja vprašalnika in kakšno je njihovo običajno odzivanje na različne izvedbe anketnega vprašalnika. Ugotovili smo, da bo anketna raziskava pri osnovnošolskih učiteljih najbolj priljubljena in učinkovita, če bomo anketne vprašalnike izvajali preko anketarja, najslabše pa se bodo odzvali na anketni vprašalnik, poslan po klasični pošti.
Ključne besede:
Ključne besede: kvalitativno raziskovanje
,
kvantitativno raziskovanje
,
kvantitativna empirična neeksperimentalna raziskava
,
anketa
,
anketni vprašalnik
,
anketiranec.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Mulalič]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-39050
UDK:
303.6(043.2)
COBISS.SI-ID:
19579144
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:EJMLT3FO
Datum objave v DKUM:
20.12.2012
Število ogledov:
3865
Število prenosov:
2950
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MULALIČ, Jasna, 2012,
UČITELJ KOT ANKETIRANEC
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Mulalič. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=39050
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE TEACHER AS THE RESPONDENT
Opis:
In order to formulate conclusions and scientific findings, every academic science must have a methodology. We employ different methods for data preparation and analysis, which assist us in testing, adopting or rejecting a theory. In the field of social sciences, two basic traditions of scientific research were developed, named qualitative and quantitative paradigm based on their characteristics. In principle, the theoretical part of the Diploma thesis focuses on the qualitative and quantitative research, including the research ethics issue. The thesis thoroughly defines the characteristics of a quantitative questionnaire survey, also focusing in-depth on the questionnaire in quantitative research. The empirical part of the Diploma thesis presents the results of a quantitative questionnaire survey carried out in primary schools in Maribor. The questionnaire was distributed among primary school teachers and was aimed at determining the frequency and popularity of different types of questionnaire administration among them, their views on different ways of administering a questionnaire, and their usual response to different ways of administering a questionnaire. We found that the popularity and effectiveness of a questionnaire survey carried out among primary school teachers is highest if the questionnaire is administered by an interviewer, whereas their response will be lowest if the questionnaire is sent by regular mail.
Ključne besede:
Keywords: qualitative research
,
quantitative research
,
quantitative empirical non-experimental research
,
survey
,
questionnaire
,
respondent.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj