| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POTROŠNIŠTVO IN FENOMEN MODNEGA OUTLETA
Avtorji:ID Ogrizek, Eva (Avtor)
ID Kramberger, Igor (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Ogrizek_Eva_2012.pdf (394,88 KB)
MD5: 81912492E4ECD304B1D146FAF57F5538
PID: 20.500.12556/dkum/438ca149-7195-44e1-9af0-e0a9e1cfe3e5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Ko govorimo o potrošništvu in potrošnji, le redkokdaj zasledimo pojem outlet. Družboslovje tega področja do sedaj še ni raziskalo, čeprav je danes ta fenomen prodaje že kar razširjen in bi težko rekli, da gre za novost. Tudi ko govorimo o tržnih raziskavah, tega pojma ne zasledimo. Zdi se, kot da ta maloprodajni format nikogar ne zanima. Namen raziskovanja diplomske naloge je umestiti pojem outleta v množično potrošnjo. Naloga se osredotoča na trgovine z oblačili, ki ponujajo blago blagovnih znamk srednjega cenovnega razreda. Blago v outletih torej ni produkt blagovnih znamk najnižje kakovosti, po drugi strani pa se v outletih le redko prodaja blago najprestižnejših imen in najvišje kakovosti. Kaj je outlet, definicije, razlage in utemeljitve tega pojma pojasnjuje drugi del diplomske naloge, medtem ko se prvi osredotoča na vzroke, zaradi katerih se človek oblači, in zakaj se oblači, kot se oblači. V nadaljevanju prvega dela pa je govora o modi in o tem, zakaj človek sledi modi in kateri so družbeni razredi, ki jo dejansko najbolj spremljajo. V poglavju o potrošništvu so opisani in pojasnjeni razlogi, zakaj človek nakupuje; kaj ga vodi v nakupne odločitve in zakaj se pri tem obnaša, kot se. Glavna značilnost outlet trgovin je ta, da so navadno umeščene na oddaljene in tako tudi manj dostopne lokacije. Na ta način ne konkurirajo drugim trgovinam, ki prodajajo blago po normalnih cenah. Za potrošnika to pomeni, da se za obisk teh prodajaln odloča zavestno in v naprej načrtuje obisk.
Ključne besede:outlet, nakupovalna središča, moda, potrošništvo, obleka, stil, kupec, prodajalna
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Ogrizek]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-38985 Novo okno
UDK:316(043.2)
COBISS.SI-ID:19542024 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZWQW2PVR
Datum objave v DKUM:10.12.2012
Število ogledov:2892
Število prenosov:229
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
OGRIZEK, Eva, 2012, POTROŠNIŠTVO IN FENOMEN MODNEGA OUTLETA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : E. Ogrizek. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38985
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CONSUMPTION AND THE FASHION OUTLET PHENOMENON
Opis:The concept of outlet is rarely mentioned when talking about consumerism and consumption. This area has not been researched by social sciences yet, even though this phenomenon of sales is already relatively widely spread and it could hardly be marked as a novelty. Even in the area of market research this notion cannot be found. It seems almost as if nobody takes interest in this form of retail sale. The objective of the research part of this graduation thesis is to place the notion of outlet into mass consumption. The thesis focuses on clothing stores that sell products from the middle price range. This means that products in outlets are not the lowest quality trademarks, but on the other hand, outlets also rarely sell the most prestigious trade names and products of the highest quality. What outlet is as well as the definitions, explanations and justifications of this notion are presented in the second part of this graduation thesis, whereas the first part is focused on reasons for people to dress and on why people dress the way they dress. It also discusses fashion, reasons why people follow fashion, and which social classes follow it most closely. The chapter about consumption describes and explains reasons that make people shop; what guides them at their shopping decisions and why they behave the way they do. The main characteristic of outlet stores is the fact that they are usually located at distant and less accessible locations. This way they do not represent competition to other stores that sell goods at regular prices. This means that the consumer consciously decides to visit these stores and his or her visit is also planned in advance.
Ključne besede:outlet, malls, fashion, consumption, clothes, style, buyer, store


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici