Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
POTROŠNIŠTVO IN FENOMEN MODNEGA OUTLETA
Avtorji:
ID
Ogrizek, Eva
(Avtor)
ID
Kramberger, Igor
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Ogrizek_Eva_2012.pdf
(394,88 KB)
MD5: 81912492E4ECD304B1D146FAF57F5538
PID:
20.500.12556/dkum/438ca149-7195-44e1-9af0-e0a9e1cfe3e5
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Ko govorimo o potrošništvu in potrošnji, le redkokdaj zasledimo pojem outlet. Družboslovje tega področja do sedaj še ni raziskalo, čeprav je danes ta fenomen prodaje že kar razširjen in bi težko rekli, da gre za novost. Tudi ko govorimo o tržnih raziskavah, tega pojma ne zasledimo. Zdi se, kot da ta maloprodajni format nikogar ne zanima. Namen raziskovanja diplomske naloge je umestiti pojem outleta v množično potrošnjo. Naloga se osredotoča na trgovine z oblačili, ki ponujajo blago blagovnih znamk srednjega cenovnega razreda. Blago v outletih torej ni produkt blagovnih znamk najnižje kakovosti, po drugi strani pa se v outletih le redko prodaja blago najprestižnejših imen in najvišje kakovosti. Kaj je outlet, definicije, razlage in utemeljitve tega pojma pojasnjuje drugi del diplomske naloge, medtem ko se prvi osredotoča na vzroke, zaradi katerih se človek oblači, in zakaj se oblači, kot se oblači. V nadaljevanju prvega dela pa je govora o modi in o tem, zakaj človek sledi modi in kateri so družbeni razredi, ki jo dejansko najbolj spremljajo. V poglavju o potrošništvu so opisani in pojasnjeni razlogi, zakaj človek nakupuje; kaj ga vodi v nakupne odločitve in zakaj se pri tem obnaša, kot se. Glavna značilnost outlet trgovin je ta, da so navadno umeščene na oddaljene in tako tudi manj dostopne lokacije. Na ta način ne konkurirajo drugim trgovinam, ki prodajajo blago po normalnih cenah. Za potrošnika to pomeni, da se za obisk teh prodajaln odloča zavestno in v naprej načrtuje obisk.
Ključne besede:
outlet
,
nakupovalna središča
,
moda
,
potrošništvo
,
obleka
,
stil
,
kupec
,
prodajalna
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[E. Ogrizek]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-38985
UDK:
316(043.2)
COBISS.SI-ID:
19542024
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZWQW2PVR
Datum objave v DKUM:
10.12.2012
Število ogledov:
2892
Število prenosov:
229
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
OGRIZEK, Eva, 2012,
POTROŠNIŠTVO IN FENOMEN MODNEGA OUTLETA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : E. Ogrizek. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38985
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Generiranje gibov plezajočega robota za pregled in vzdrževanje mostov
Bluetooth krmiljenje plezajočega robota za vzdrževanje mostov
Prijemalo za plezajočega robota
Krmilnik za napajalnike LED s pulzno-širinsko modulacijo
Aktivizem blagovnih znamk: priložnost ali tveganje?
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Komunikacija med zaposlenimi v podjetju
Sodobni načini digitalnega komuniciranja s strankami
Preverjanje kakovosti storitev v gostinskem lokalu
Dejavniki uspešne komunikacije na delovnem mestu
Komunikacija s starši pri delu v vrtcu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CONSUMPTION AND THE FASHION OUTLET PHENOMENON
Opis:
The concept of outlet is rarely mentioned when talking about consumerism and consumption. This area has not been researched by social sciences yet, even though this phenomenon of sales is already relatively widely spread and it could hardly be marked as a novelty. Even in the area of market research this notion cannot be found. It seems almost as if nobody takes interest in this form of retail sale. The objective of the research part of this graduation thesis is to place the notion of outlet into mass consumption. The thesis focuses on clothing stores that sell products from the middle price range. This means that products in outlets are not the lowest quality trademarks, but on the other hand, outlets also rarely sell the most prestigious trade names and products of the highest quality. What outlet is as well as the definitions, explanations and justifications of this notion are presented in the second part of this graduation thesis, whereas the first part is focused on reasons for people to dress and on why people dress the way they dress. It also discusses fashion, reasons why people follow fashion, and which social classes follow it most closely. The chapter about consumption describes and explains reasons that make people shop; what guides them at their shopping decisions and why they behave the way they do. The main characteristic of outlet stores is the fact that they are usually located at distant and less accessible locations. This way they do not represent competition to other stores that sell goods at regular prices. This means that the consumer consciously decides to visit these stores and his or her visit is also planned in advance.
Ključne besede:
outlet
,
malls
,
fashion
,
consumption
,
clothes
,
style
,
buyer
,
store
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj