Naslov: | KVALITETA UČNE POMOČI UČENCEM PRI MATEMATIKI |
---|
Avtorji: | ID Golob, Marina (Avtor) ID Ivanuš Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UNI_Golob_Marina_2012.pdf (1,30 MB) MD5: 8889834781ED50F3936628A99A16C0B6 PID: 20.500.12556/dkum/17c0b6df-a22f-4c72-9237-652741d8ef5d
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | V diplomski nalogi je, po pregledu strokovne literature s tega področja, predstavljeno, kaj je šolska neuspešnost, kaj so učne težave, kako jih prepoznamo ter kako uspešno pristopiti k preprečevanju splošnih učnih težav in kakšna so priporočila za pomoč učencem s splošnimi učnimi težavami. Ko smo obravnavali pomoč učencem, smo se omejili predvsem na področje matematike.
V empiričnem delu diplomske naloge prikazujemo rezultate raziskave, ki smo jo opravili na treh slovenskih osnovnih šolah in katere namen je bil raziskati pogostost učnih težav pri matematiki pri učencih v 7., 8. in 9. razredu. Pri tem smo se bolj osredotočili na vprašanja, ali ima spol učencev pomembno vlogo pri kvantiteti učnih težav pri matematiki, kateri so najpogostejši pokazatelji učnih težav pri učenju matematike, na koga se učenci z učnimi težavami obrnejo in kako jim le-ta pomaga. Zanimalo nas je še, kako pogosto učenci obiskujejo dopolnilni pouk matematike, pogostost in trajanje individualne učne pomoči ter kako so učenci zadovoljni s kvaliteto učne pomoči na področju matematike, ki so je deležni.
Ugotovili smo, da ima učne težave na področju matematike manj kot polovica vseh anketiranih učencev. Več učnih težav imajo dekleta kot fantje, vendar redkeje obiskujejo dopolnilni pouk matematike. Največ učnih težav pri matematiki imajo tako dekleta kot fantje v 8. razredu. Po učno pomoč se najpogosteje obrnejo k staršem in sošolcem, šele nato k predmetnemu učitelju ali inštruktorju. Dobra polovica učencev z učnimi težavami, ki obiskujejo dopolnilni pouk pri matematiki, je zadovoljna s kvaliteto te oblike pomoči. Približno četrtina vseh učencev, ki so deležni kakršne koli oblike učne pomoči pri matematiki, pa s to ni zadovoljna, učenci si želijo več informacij o tem, kako naj se učijo, potrebujejo obsežnejšo razlago snovi in razumljivejšo razlago. |
---|
Ključne besede: | učenci z učnimi težavami, splošne učne težave, specifične učne težave, učna neuspešnost, učna pomoč, dopolnilni pouk, inštrukcije |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [M. Golob] |
---|
Leto izida: | 2012 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-38978  |
---|
UDK: | 37.091.398:51(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 19578888  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:B73JVQJ2 |
---|
Datum objave v DKUM: | 20.12.2012 |
---|
Število ogledov: | 3495 |
---|
Število prenosov: | 431 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
GOLOB, Marina, 2012, KVALITETA UČNE POMOČI UČENCEM PRI MATEMATIKI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Golob. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38978
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |