| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KVALITETA UČNE POMOČI UČENCEM PRI MATEMATIKI
Avtorji:ID Golob, Marina (Avtor)
ID Ivanuš Grmek, Milena (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Golob_Marina_2012.pdf (1,30 MB)
MD5: 8889834781ED50F3936628A99A16C0B6
PID: 20.500.12556/dkum/17c0b6df-a22f-4c72-9237-652741d8ef5d
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:V diplomski nalogi je, po pregledu strokovne literature s tega področja, predstavljeno, kaj je šolska neuspešnost, kaj so učne težave, kako jih prepoznamo ter kako uspešno pristopiti k preprečevanju splošnih učnih težav in kakšna so priporočila za pomoč učencem s splošnimi učnimi težavami. Ko smo obravnavali pomoč učencem, smo se omejili predvsem na področje matematike. V empiričnem delu diplomske naloge prikazujemo rezultate raziskave, ki smo jo opravili na treh slovenskih osnovnih šolah in katere namen je bil raziskati pogostost učnih težav pri matematiki pri učencih v 7., 8. in 9. razredu. Pri tem smo se bolj osredotočili na vprašanja, ali ima spol učencev pomembno vlogo pri kvantiteti učnih težav pri matematiki, kateri so najpogostejši pokazatelji učnih težav pri učenju matematike, na koga se učenci z učnimi težavami obrnejo in kako jim le-ta pomaga. Zanimalo nas je še, kako pogosto učenci obiskujejo dopolnilni pouk matematike, pogostost in trajanje individualne učne pomoči ter kako so učenci zadovoljni s kvaliteto učne pomoči na področju matematike, ki so je deležni. Ugotovili smo, da ima učne težave na področju matematike manj kot polovica vseh anketiranih učencev. Več učnih težav imajo dekleta kot fantje, vendar redkeje obiskujejo dopolnilni pouk matematike. Največ učnih težav pri matematiki imajo tako dekleta kot fantje v 8. razredu. Po učno pomoč se najpogosteje obrnejo k staršem in sošolcem, šele nato k predmetnemu učitelju ali inštruktorju. Dobra polovica učencev z učnimi težavami, ki obiskujejo dopolnilni pouk pri matematiki, je zadovoljna s kvaliteto te oblike pomoči. Približno četrtina vseh učencev, ki so deležni kakršne koli oblike učne pomoči pri matematiki, pa s to ni zadovoljna, učenci si želijo več informacij o tem, kako naj se učijo, potrebujejo obsežnejšo razlago snovi in razumljivejšo razlago.
Ključne besede:učenci z učnimi težavami, splošne učne težave, specifične učne težave, učna neuspešnost, učna pomoč, dopolnilni pouk, inštrukcije
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Golob]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-38978 Novo okno
UDK:37.091.398:51(043.2)
COBISS.SI-ID:19578888 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:B73JVQJ2
Datum objave v DKUM:20.12.2012
Število ogledov:3495
Število prenosov:431
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
GOLOB, Marina, 2012, KVALITETA UČNE POMOČI UČENCEM PRI MATEMATIKI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Golob. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38978
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:THE QUALITY OF TEACHING AID FOR PUPILS IN MATHEMATICS
Opis:This diploma thesis presents, after a review of certain literature related to this field, what is school failure, what are learning difficulties, how to identify them, and how to approach in order to prevent general learning difficulties as well as what is recommended as way of aid for pupils with general learning difficulties. While dealing with the aid for pupils, we limited ourselves predominantly to the field of mathematics. The empiric part of the thesis includes research carried out at three Slovene primary schools, the aim of which was to study the frequency of the maths-related learning difficulties with pupils of 7th, 8th and 9th grades. Within this, we focused mainly on the questions such as whether the gender of the pupils plays an important role when the quantity of maths-related learning difficulties is concerned, what are the most frequent indicators of learning difficulties in maths learning, who the pupils with learning difficulties can turn to for help and how this aid is given. We were interested to know how often the pupils attend remedial classes, how often they are given individual aid, how long such individual lessons last, and how far the pupils are satisfied with the quality of teaching aid they receive in the field of mathematics. We have found that less than a half of all the pupils included in the research have maths-related learning difficulties. Girls are more frequently subject to such difficulties than boys, however, they attend remedial classes less often than boys. Most mathematics-related learning difficulties appear in the 8th class, with both boys and girls. They most often have recourse to their parents and schoolmates, and only later to their teacher or instructor. A good half of the pupils with learning difficulties who attend remedial classes of mathematics is satisfied with the quality of the given aid. About a quarter of all the pupils receiving any kind of teaching aid related to maths, though, is not happy with it and they wish to have more information about how to learn, or what method of learning to apply; they require further and more intelligible explanation of the subject-matter.
Ključne besede:pupils with learning difficulties, general learning difficulties, specific learning difficulties, school failure, teaching aid, remedial classes, individual assistance


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici