Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MOTIVACIJA ZA BRANJE LITERATURE
Avtorji:
ID
Filipič, Maša
(Avtor)
ID
Kordigel Aberšek, Metka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Filipic_Masa_2012.pdf
(499,40 KB)
MD5: 016EB8FB38936C9292060ADC822C019D
PID:
20.500.12556/dkum/4052a262-c27e-430a-af2d-88bdc5a29951
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Cilj diplomske naloge z naslovom Motivacija za branje literature je ugotoviti, ali so prisotne vse tri dimenzije motivacije za branje literature, in sicer samoučinkovitost pri branju, notranja in zunanja motivacija ter socialno branje. Zanimala nas je tudi korelacija z otrokovo uspešnostjo pri literarnem branju po presoji njegovega učitelja. V teoretičnem delu diplomske naloge je na podlagi znanstvene in strokovne literature opredeljena motivacija v splošnem pomenu besede in štirje pristopi k motivaciji. Ker diplomska naloga govori o bralni motivaciji, pa je opredeljeno branje, tehnike branja, razlogi za branje ter bralni razvoj in bralni modeli. Natančno je opredeljena tudi bralna motivacija, tako notranja kot zunanja. V nadaljevanju je govora še o vplivu domačega okolja in šole na bralno motivacijo ter kako jo razvijati. V empiričnem delu je kot raziskovalni inštrument uporabljen anketni vprašalnik, ki ga je izpolnilo skupno 39 učencev 4. razreda I. osnovne šole Žalec. Ugotovljeno je bilo, da so pri učencih 4. razreda prisotne vse dimenzije motivacije za branje literature. Prav tako obstaja povezanost teh dimenzij z otrokovo uspešnostjo pri literarnem branju po presoji njegovega učitelja.
Ključne besede:
motivacija
,
branje
,
vrste branja
,
razumevanje
,
bralna motivacija
,
dejavniki bralne motivacije
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Filipič]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-38777
UDK:
82(043.2)
COBISS.SI-ID:
19475976
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZQBUS9TY
Datum objave v DKUM:
08.11.2012
Število ogledov:
3916
Število prenosov:
499
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
FILIPIČ, Maša, 2012,
MOTIVACIJA ZA BRANJE LITERATURE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Filipič. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38777
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
The strongly distance-balanced property of the generalized Petersen graphs
On the connectivity of bipartite distance-balanced graphs
On some properties of quasi-distance-balanced graphs
On 2-distance-balanced graphs
Isomorphism checking of I-graphs
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Strongly distance-balanced graphs and graph products
Distance-balanced graphs
Distance-balanced graphs
STRONGLY DISTANCE-BALANCED GRAPHS
Kutnar, Klavdija; Malnič, Aleksander(SV-LJUBM); Marušič, Dragan; Miklavič, Štefko: Distance-balanced graphs: symmetry conditions. (English summary. - Discrete Math. 306 (2006), no. 16, 1881--1894
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MOTIVATION FOR READING LITERATURE
Opis:
The aim of our thesis entitled Motivation for reading literature is to determine whether the fourth grade students of I. OŠ Žalec have all three dimensions of motivation for reading literature: self- efficacy in reading, internal and external motivation and social reading. We were also interested in the correlation between the presence or the absence of each dimension of motivation for reading literature and the students’ performance in the literary reading as estimated by their teacher. In the theoretical part of the thesis, motivation in general and the four approaches to motivation are defined on the basis of scientific and professional literature. Since the thesis is about reading motivation, the reading itself, the reading techniques, the reasons for reading, the reading development and the reading models are defined. The motivation for reading, internal and external, is also precisely defined, as well as all three dimensions of motivation for reading. Furthermore, the thesis discusses the influence of the domestic environment and schools on the reading motivation and different ways on how to develop it. In the empirical part of the thesis, the questionnaire, which was submitted by a total of 39 fourth grade students of I. OŠ Žalec, was used as a research instrument. It was found that all three dimensions of motivation for reading literature were present with fourth grade students. There was also a connection between these dimensions and the students’ performance in literary reading as estimated by their teacher.
Ključne besede:
motivation
,
reading
,
types of reading
,
comprehension
,
reading motivation
,
reading motivation factors
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj