| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:Primerjava virtualnih učnih gradiv in resničnih naprav pri učenju delovanja računalniških perifernih naprav
Avtorji:Stampfer, Mihael (Avtor)
Krašna, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Stampfer_Mihael_2012.pdf (6,10 MB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:V diplomski nalogi sem uporabil učni pripomoček laserskega tiskalnika, ki sem ga fizično razstavil ter ga predstavil kot statični model, prav tako pa sem ga predstavil v 3D obliki in ga podrobno narisal v virtualnem okolju s programom Google SketchUp. V praktičnem delu diplomske naloge sem preučil, kakšna je primerjava oz. razlika med fizično in virtualno predstavitvijo določenega učnega pripomočka, saj me je zanimalo, kako si učenci bolje ter lažje zapomnijo snov, in sicer takrat ko imajo določen učni pripomoček pred sabo (v živo), ali takrat ko ga vidijo v virtualnem okolju. V ta namen sem testiral učence v osnovnih šolah, ki so reševali teste. Vsi so imeli ista vprašanja glede na oba sklopa predstavitve.
Ključne besede:izobraževanje, računalništvo, e-gradiva, primerjava učnih gradiv, modeliranje, Google SketchUp
Leto izida:2012
Založnik:[M. Stampfer]
Izvor:Maribor
UDK:004(043.2)
COBISS_ID:19490568 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WMA39D0P
Število ogledov:961
Število prenosov:69
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:FNM
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Comparison of virtual learning materials and real devices in computer periferal hardware teaching
Opis:In this diploma work I used the laser printer as a teaching material, that I physicaly took apart and displayed it as a static model. Also I used a second method in wich I presented it in 3D in great detail as a virtual object in program Google SketchUp. In the practical part of this diploma work I studied which effects had the two different methods of presentation on the student body. I wanted to study which method was more effective as a teaching method. In this interest I tested the perception between virtual and physical method on children in grade school. After the presentation they had to solve a test. The questions in the test were allways the same.
Ključne besede:education, computer sciences, e-learning materials, comparison of teaching materials, modeling, GoogleSketchUp


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici