Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZISKOVALNO DELO PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Markuš, Nina
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Markus_Nina_2012.pdf
(3,24 MB)
MD5: 1C38AFC765D675E81BE4388D22967048
PID:
20.500.12556/dkum/eb44f77e-9927-4cc9-b6e9-c79f36bda3af
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Konstruktivistično naravnana didaktična strategija raziskovalno delo pri predmetu spoznavanje okolja predstavlja učni proces, ki je usmerjen v učenca. Učenec je pri tem učnem procesu aktiven in spoznava pojave in pojme preko izkušenj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo definirali pojem konstruktivizem, predstavili pomen konstruktivizma v učenju in poučevanju, opredelili vlogo učitelja in učenca v konstruktivistično naravnanem pouku, ter opisali kako se predmet spoznavanje okolja odraža v konstruktivistični luči in našteli vrste konstruktivistično naravnanih didaktičnih strategij ter te na kratko opisali in predstavili. V praktičnem delu smo opisali in predstavili raziskovalno delo v sklopu treh učnih ur pri predmetu spoznavanje okolja na temo Živali na vrtu v 3. razredu osnovne šole z 18 učenci. Ugotovitve so pokazale pozitivne posledice raziskovalnega dela skozi učni proces. In sicer učenci so ob raziskovalnem delu vključili vse možne receptorje zaznavanja, šolsko raziskovanje je učence notranje motiviralo ter pri tovrstni konstruktivistični didaktični strategiji so učenci razvijali opazovanje in formuliranje vprašanj. Ob raziskovalnem delu so bili učenci iznajdljivi v problemskih situacijah ter spodbujeni k samostojnemu opazovanju in raziskovanju. Potek raziskovalnega dela je bil dokumentiran z video posnetki vseh treh učnih ur.
Ključne besede:
Konstruktivizem
,
konstruktivistično naravnane strategije
,
raziskovalno delo
,
predmet spoznavanje okolja
,
tretji razred osnovne šole
,
živali na vrtu.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Markuš]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-38709
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19466760
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3DDZUMI8
Datum objave v DKUM:
29.10.2012
Število ogledov:
3874
Število prenosov:
572
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MARKUŠ, Nina, 2012,
RAZISKOVALNO DELO PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Markuš. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38709
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Model uporabe mobilnega telefona pri pouku v osnovni šoli
Pravice in dolžnosti otrok v osnovni šoli
Izbira in načrtovanje izdelkov pri pouku tehnike in tehnologije
Stališča študentov razrednega pouka do socialne sprejetosti nadarjenih učencev v osnovni šoli
Učenci z epilepsijo v osnovni šoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poučevanje slovenskega jezika na prostem v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Šola v naravi kot prostor poučevanja naravoslovja na razredni stopnji
Pouk na prostem pri predmetu spoznavanje okolja v drugem razredu osnovne šole
Gozd kot učilnica na prostem
Tematska učna pot Polhov doživljajski park za učence drugega razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
RESEARCH INSTRUCTION IN THE THIRD GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL BY ENVIRONMENTAL EDUCATION
Opis:
Constructivist-orientated teaching research instruction in the third grade of elementary school by environmental education presents a learning process which focuses on the student. In these lessons, the student is active and learns phenomena and concepts through experiences. The diploma consists of a theory part and a practical part. In the theory part of the diploma, we define the concept of constructivism, present the importance of constructivism in teaching and learning, identify the role of teacher and learner in a constructivist-orientated classroom, describe how the subject environment education is reflected in a constructivist light, and list the types of constructivist-orientated teaching strategies which are briefly described and presented. In the practical part of the diploma, we describe and present research instruction in three hours of teaching in the subject of environmental sciences on the theme of 'Animals in the Garden' in the third grade of primary school with 18 students. The findings showed positive effects of research instruction through the learning process. In research instruction, students incorporated all possible receptors of perception, academic research internally motivated the students, and in this type of constructivist teaching strategy, students developed observation and formulation of questions. During the research the students were resourceful in problem situations and encouraged in independent observation and research. The research instruction was documented with video recordings of all three lesson hours.
Ključne besede:
Constructivism
,
constructivist-orientated strategies
,
research instruction
,
subjects of the environment
,
the third grade of elementary school
,
Animals in the Garden.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj