| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZISKOVALNO DELO PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Markuš, Nina (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Markus_Nina_2012.pdf (3,24 MB)
MD5: 1C38AFC765D675E81BE4388D22967048
PID: 20.500.12556/dkum/eb44f77e-9927-4cc9-b6e9-c79f36bda3af
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Konstruktivistično naravnana didaktična strategija raziskovalno delo pri predmetu spoznavanje okolja predstavlja učni proces, ki je usmerjen v učenca. Učenec je pri tem učnem procesu aktiven in spoznava pojave in pojme preko izkušenj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu diplomskega dela smo definirali pojem konstruktivizem, predstavili pomen konstruktivizma v učenju in poučevanju, opredelili vlogo učitelja in učenca v konstruktivistično naravnanem pouku, ter opisali kako se predmet spoznavanje okolja odraža v konstruktivistični luči in našteli vrste konstruktivistično naravnanih didaktičnih strategij ter te na kratko opisali in predstavili. V praktičnem delu smo opisali in predstavili raziskovalno delo v sklopu treh učnih ur pri predmetu spoznavanje okolja na temo Živali na vrtu v 3. razredu osnovne šole z 18 učenci. Ugotovitve so pokazale pozitivne posledice raziskovalnega dela skozi učni proces. In sicer učenci so ob raziskovalnem delu vključili vse možne receptorje zaznavanja, šolsko raziskovanje je učence notranje motiviralo ter pri tovrstni konstruktivistični didaktični strategiji so učenci razvijali opazovanje in formuliranje vprašanj. Ob raziskovalnem delu so bili učenci iznajdljivi v problemskih situacijah ter spodbujeni k samostojnemu opazovanju in raziskovanju. Potek raziskovalnega dela je bil dokumentiran z video posnetki vseh treh učnih ur.
Ključne besede:Konstruktivizem, konstruktivistično naravnane strategije, raziskovalno delo, predmet spoznavanje okolja, tretji razred osnovne šole, živali na vrtu.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[N. Markuš]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-38709 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:19466760 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:3DDZUMI8
Datum objave v DKUM:29.10.2012
Število ogledov:3874
Število prenosov:572
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MARKUŠ, Nina, 2012, RAZISKOVALNO DELO PRI PREDMETU SPOZNAVANJE OKOLJA V 3. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Markuš. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38709
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:RESEARCH INSTRUCTION IN THE THIRD GRADE OF ELEMENTARY SCHOOL BY ENVIRONMENTAL EDUCATION
Opis:Constructivist-orientated teaching research instruction in the third grade of elementary school by environmental education presents a learning process which focuses on the student. In these lessons, the student is active and learns phenomena and concepts through experiences. The diploma consists of a theory part and a practical part. In the theory part of the diploma, we define the concept of constructivism, present the importance of constructivism in teaching and learning, identify the role of teacher and learner in a constructivist-orientated classroom, describe how the subject environment education is reflected in a constructivist light, and list the types of constructivist-orientated teaching strategies which are briefly described and presented. In the practical part of the diploma, we describe and present research instruction in three hours of teaching in the subject of environmental sciences on the theme of 'Animals in the Garden' in the third grade of primary school with 18 students. The findings showed positive effects of research instruction through the learning process. In research instruction, students incorporated all possible receptors of perception, academic research internally motivated the students, and in this type of constructivist teaching strategy, students developed observation and formulation of questions. During the research the students were resourceful in problem situations and encouraged in independent observation and research. The research instruction was documented with video recordings of all three lesson hours.
Ključne besede:Constructivism, constructivist-orientated strategies, research instruction, subjects of the environment, the third grade of elementary school, Animals in the Garden.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici