Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MEDIJI V ŽIVLJENJU OTROK
Avtorji:
ID
Pušnik Breznik, Tina
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pusnik_Breznik_Tina_2012.pdf
(798,39 KB)
MD5: 75AE99CA6D6080C9E8D5B4A3AE3E0AF6
PID:
20.500.12556/dkum/e88529a7-0443-4773-b93b-04fb616667ac
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo Mediji v življenju otrok je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Znotraj tega smo v teoretičnem delu opisali, kako različni mediji ob prekomerni in nekontrolirani uporabi slabo vplivajo na otroke. Zanimala nas je prisotnost medijev v življenju otrok, koliko časa otroci namenijo medijem, kakšen dostop imajo do njih in kako mediji na njih vplivajo. To smo v empiričnem delu tudi raziskali. Mediji so prisotni povsod in se jim ne moremo izogniti. Otroci so zato brez nadzora vse prevečkrat izpostavljeni medijskim vsebinam, ki zanje niso primerne. Na žalost pa premalo časa namenimo medijski vzgoji in otrokom omogočimo spremljanje neprimernih vsebin. Vzamemo si premalo časa za pogovor o tem, kar otroci vidijo in slišijo v medijih. Odrasli imamo možnost, da z usmerjanjem omogočimo otrokom spremljanje pozitivnih in poučnih vsebin. V empiričnem delu diplomske naloge smo uporabili deskriptivno metodo pedagoškega raziskovanja. V raziskovalni vzorec smo zajeli starše otrok drugega starostnega obdobja. Podatke smo zbrali s pomočjo anketnega vprašalnika. Analiza rezultatov je pokazala, da se starši zavedajo negativnega vpliva, ki ga lahko imajo mediji na otroke. Ugotovili smo, da se starši zavedajo, da vse vsebine niso primerne za otroke. Pri uporabi medijev postavljajo otrokom pravila in se o medijskih vsebinah pogovarjajo z otroci. Rezultati so potrdili strinjanje o tem, da mediji otrokom ne dajejo prave predstave o realnosti in da so otroci preveč izpostavljeni medijem, ki so lahko zavajajoči.
Ključne besede:
KLJUČNE BESEDE: predšolski otroci
,
drugo starostno obdobje
,
mediji
,
medijska vzgoja
,
nasilje v medijih
,
množični mediji
,
vpliv medijev na otroke
,
zdravje otrok
,
oglaševanje
,
socializacija
,
zasvojenost
,
samopodoba.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[T. Pušnik Breznik]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-38702
UDK:
316.774-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:
19524104
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:IMEY0GLI
Datum objave v DKUM:
28.11.2012
Število ogledov:
4889
Število prenosov:
1517
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PUŠNIK BREZNIK, Tina, 2012,
MEDIJI V ŽIVLJENJU OTROK
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Pušnik Breznik. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38702
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Večjezičnost - nov vidik učiteljevega profesionalnega razvoja
Team culture in schools: characteristic of urban education
Strokovna avtonomija učitelja v osnovni šoli
E-forum as a means of student teachers' professional development during teaching practice
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v osnovni šoli
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pogled učiteljev na prakso ravnateljevih hospitacij v osnovnih šolah
Življenjske zgodbe učiteljev
Vloga listovnika v profesionalnem razvoju učitelja
Izsledki intervjuja z učiteljico o izobraževalni tehnologiji
Dejavniki motivacije v različnih obdobjih učiteljevega profesionalnega razvoja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MEDIA IN THE LIFE OF CHILDREN
Opis:
The diploma work “Media in the life of children” is composed of theoretical and empirical part. Within the theoretical work, we have described how different media at the excessive and uncontrolled use have a bad influence on children. Wehavebeeninterested in the presence of media in the lives of children, how much time do children intend to the media, what access do they have and how are they influenced by media. These issues have then been researched within the empirical part of the diploma work. Media are everywhere around us, and it is impossible to avoid them. The children are therefore too often exposed to contents inappropriate for them. Unfortunately, not enough time is spent on media education; therefore children are enabled to follow inappropriate contents. We do not take enough time to talk about what children see and hear in the media. The adults have the opportunity to help children to monitor positive and educational content by guiding them. In the empirical part of the diploma work an empirical method of educational research has been used. The parents of children aged three to six year have been includedin the research sample. The data was gathered by the help of a questionnaire. The data analysis has shown that parents are aware of the negative influence of media on their children. It has also been found that parents realize how all contents are not appropriate for their children. Parents tend to set rules and discuss about media contents with their children. The results have confirmed that media often provide the misinterpretation of reality to children, and also that children are too exposed to media, which can be misleading.
Ključne besede:
kindergarten children
,
media
,
media education
,
violence in media
,
mass media
,
media influence on children
,
children’s' health
,
advertising
,
socialization
,
addiction
,
self – esteem.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj