Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VLOGA MEDIJEV ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V VRTCU
Avtorji:
ID
Kokot, Monika
(Avtor)
ID
LEPIČNIK-VODOPIVEC, JURKA
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Kokot_Monika_2012.pdf
(325,50 KB)
MD5: 1016683ACE4694722FDC102B09C08675
PID:
20.500.12556/dkum/bf03bb33-d104-467d-b06e-76f6a9e1463b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
V diplomskem delu smo na podlagi strokovne in znanstvene literature analizirali pojem trajnostni razvoj. Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali so v otroški reviji Cicido zajete vsebine o trajnostnem razvoju in če so, v kolikšni meri. Namen empirične raziskave je bil, da ugotovimo, kaj vzgojiteljem pomeni vzgoja za trajnostni razvoj in kakšen pomen ima revija Cicido pri oblikovanju vzgoje za trajnostni razvoj. Raziskali smo tudi, v kolikšni meri vzgojiteljice uporabljajo revijo Cicido in zanimala so nas pričakovanja vzgojiteljic, ki so vezana na vsebino Cicidoja. Pri raziskovanju je bila uporabljena deskriptivna in kavzalno-neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. V raziskavi, ki je potekala v aprilu in maju tega leta, je sodelovalo 129 vzgojiteljic iz mariborskega in širšega ptujskega okolja. Vzgojiteljev ni bilo. Podatki so bili računalniško obdelani s programom SPSS (Statistical Package for the Social Sciences). Statistično značilnost smo ugotavljali na ravni tveganja 0,05 (p < 0,05). Rezultati kažejo, da večina vzgojiteljic pri svojem delu uporablja revijo Cicido, vendar ne vsak dan. Najpogosteje se poslužujejo zgodb, ki se navezujejo na trajnostni razvoj, redkeje se poslužujejo pesmi, ugank, izštevank in rim za podkrepitev vzgoje za trajnostni razvoj. Vzgojiteljice menijo, da je vsebin o trajnostnem razvoju v Cicidoju dovolj in nimajo posebnih pričakovanj.
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
vrtec
,
revija Cicido
,
vzgojiteljice
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Kokot]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-38701
UDK:
373.2:502.131.1(043.2)
COBISS.SI-ID:
19499528
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ALEVMJJ2
Datum objave v DKUM:
19.11.2012
Število ogledov:
2261
Število prenosov:
194
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOKOT, Monika, 2012,
VLOGA MEDIJEV ZA TRAJNOSTNI RAZVOJ V VRTCU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kokot. [Dostopano 22 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38701
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
THE ROLE OF THE MEDIA IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT IN KINDERGARTENS
Opis:
This graduation thesis, on the basis of expert and scientific literature, analyses the concept of sustainable development. The purpose of the graduation thesis is to find out whether the children’s magazine Cicido includes contents about sustainable development and, if so, to what extent. The purpose of the empirical research was to find out how pre-school teachers understand upbringing for sustainable development. Besides that, we were interested in the Cicido’s role in establishing upbringing for sustainable development. We also investigated to what extent pre-school teachers use the magazine Cicido and what were the pre-school teachers’ expectations about its content. We used a descriptive and a causal-non-experimental method of empirical pedagogical research. The survey, which was carried out in April and May of 2012, included 129 pre-school teachers from the Maribor area and the wider area of Ptuj. There were no male pre-school teachers. The data was computer-analysed with the SPSS programme (Statistical Package for the Social Sciences). The statistical significance was determined at the risk level of 0.05 (p < 0.05). The results show that, in their work, the majority of pre-school teachers use the magazine Cidido, but not every day. Most often they use stories that are related to sustainable development, while songs, riddles, counting rhymes and rhymes are rarely used to support upbringing for sustainable development. Pre-school teachers believe that Cidido has enough contents about sustainable development and have no special expectations.
Ključne besede:
sustainable development
,
kindergarten
,
Cicido magazine
,
pre-school teachers
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj