Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
IZKUSTVENO UČENJE PRI POUKU SPOZNAVANJE OKOLJA V TRETJEM RAZREDU
Avtorji:
ID
Gutsmandl, Maja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Gutsmandl_Maja_2012.pdf
(2,62 MB)
MD5: A3E45304A932CABF8D9DC32A9483487D
PID:
20.500.12556/dkum/a1ae915d-f4b3-40d3-b650-bc235164dbf8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka, metode in postopki ter krog učenja skozi neposredne izkušnje. Zajete so glavne značilnosti tovrstnega pouka ter mnenja teoretikov. V diplomski nalogi je zajeta tudi ena izmed raziskav, v kateri učitelji povedo svoje mnenje o izkustvenem učenju. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja v tretjem razredu so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti načrtovani za doseganje pri pouku izkustvenega učenja. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti izkustvenega učenja iz štirih učbeniških kompletov za tretji razred, ki so potrjeni s strani strokovnega sveta za vzgojo in izobraževanje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti izkustvenega učenja glede na tematske sklope in glede na posamezne založbe so analizirane. Dodan je primer izvedene učne priprave za primer izkustvenega učenja v tretjem razredu, pri predmetu spoznavanje okolja. V prilogah je dodan izpis nekaj dejavnosti načrtovanih za izvajanje izkustvenega učenja v učilnici in zunaj nje.
Ključne besede:
predmet spoznavanja okolja
,
pomen izkušnje
,
izkustveno učenje
,
priročniki za učitelje
,
okoljska vzgoja
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Gutsmandl]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-38353
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19423752
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ANZVJTLJ
Datum objave v DKUM:
18.10.2012
Število ogledov:
5580
Število prenosov:
1035
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GUTSMANDL, Maja, 2012,
IZKUSTVENO UČENJE PRI POUKU SPOZNAVANJE OKOLJA V TRETJEM RAZREDU
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Gutsmandl. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=38353
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Obnova in razvoj turizma na območju cone B Svobodnega tržaškega ozemlja (s posebnim poudarkom na okraju Koper)
Primerjava odnosa jugoslovanskih in češkoslovaških oblastnih struktur do "eksodusa" iz cone B Julijske krajine in cone B Svobodnega tržaškega ozemlja in "izgona" iz Sudetov (1945-1948)
(Raz)vrednotenje podobe Trsta v sodobni poeziji Slovencev v Italiji
Družbeni in politični procesi v sodobnih slovanskih kulturah, jezikih in literaturah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Podoba Trsta in Tržaškega v slovenski in italijanski poeziji prve polovice 20. stoletja
Odnos do živali v romanih Hiša Marije Pomočnice in Zadnji človek
Poezija Stanka Janežiča na presečiščih sodobne slovenske zgodovine
Motiv identitete v romanih Frančiška in Prijateljstvo pisatelja Fulvia Tomizze
Srečanja
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
EXPERIENTIAL LEARNING IN ENVIRONMENTAL EDUCATION CLASS OF THE THIRD GRADE
Opis:
In the diploma paper experiential learning is firstly described in theory. The description includes the principles of a successful experiential class, methods and procedures as well as the learning through experience circle. The main characteristics of this kind of class and theorists’ opinions are also included. The diploma paper also contains a research in which teachers’ opinions about experiential learning are expressed. According to the curriculum for environmental education in the third grade, all learning goals and the respective thematic frameworks are stated. These are planned in accordance with the proposed activities for achievement in experiential learning class. The goals have a set number of activities for experiential learning taken from four sets of books for the third grade, approved by the Education expert council. The discrepancies between the numbers of actual experiential learning activities according to the thematic frameworks and according to individual publishers are analysed. An example of an implemented lesson plan for experiential learning in environmental education class in the third grade is added. Some activities planned for the execution of experiential learning in and out of the classroom are stated in appendices.
Ključne besede:
school subject environmental education
,
importance of experience
,
experiential learning
,
teachers’ manuals
,
environmental awareness
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj