Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VKLJUČEVANJE PODJETJA NA E-TRŽNICO
Avtorji:
ID
Kovše, Simona
(Avtor)
ID
Bobek, Samo
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Kovse_Simona_2012.pdf
(1,35 MB)
MD5: A2A0107E0DFD0880213EAA57E69B7E00
PID:
20.500.12556/dkum/29d84bf6-f937-4c42-95a6-974afb8acb48
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Od nastanka finančne krize leta 2008 pa vse do danes je mnogo podjetij končalo svoje poslovanje v rdečih številkah in šlo v stečaj, prisilno poravnavo. Posledica tega pa je odpuščanje delavcev, kar se odraža v vse večji stopnji brezposelnosti. Temu črnemu scenariju se podjetja lahko izognejo z odločitvijo, da se vključijo na elektronske tržnice. Vključitev na elektronsko tržnico podjetjem omogoča odkrivanje novih kupcev in dobaviteljev, poveča se prepoznavnost podjetja, vse to pa pripomore k povečanju obsega prodaje in navsezadnje tudi dobička. Zato je magistrska naloga usmerjena v proučevanje pomembnosti dejavnikov, na podlagi katerih bi se podjetja odločila za vključitev na elektronske tržnice. V ta namen smo izdelali anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili 80 podjetjem, ki imajo svojo spletno stran, vrnjenih pa je bilo 17 popolno izpolnjenih anketnih vprašalnikov. Osrednjo temo magistrske naloge torej predstavlja praktični del raziskave, kjer smo analizirali pomembnost teh dejavnikov za uspešno vključitev podjetja na elektronsko tržnico. Teoretični del magistrske naloge pa predstavlja poglavje o elektronskem poslovanju, kjer definiramo sam pojem ter razvoj elektronskega poslovanja skozi zgodovino, dotaknemo pa se tudi pojma globalizacije, poglavje pa zaključimo z opredelitvijo vpliva elektronskega poslovanja na poslovni svet. Sledi poglavje, kjer so podrobneje opisane elektronske tržnice. Uvajanje elektronskega poslovanja v podjetje pa je predstavljeno v četrtem poglavju. Tu so opredeljeni različni modeli elektronskega poslovanja in koristi ob uvedbi elektronskega poslovanja v podjetje. To poglavje zaključimo s poslovnim načrtom, ki ga podjetje potrebuje, da lahko začne z uvajanjem elektronskega poslovanja. Projekt eMarketServices je predstavljen v zadnjem poglavju, ki podjetjem omogoča izbiro najprimernejše elektronske tržnice. Z vključitvijo na elektronsko tržnico pa podjetju nastanejo tudi finančni stroški, zato mora poskrbeti, da bodo koristi od vključitve na njo večje od nastalih stroškov.
Ključne besede:
elektronsko poslovanje
,
elektronske tržnice
,
globalizacija
,
uvajanje elektronskega poslovanja v podjetje
,
dejavniki vključevanja
,
stroški vključevanja
Kraj izida:
Vitanje
Založnik:
[S. Kovše]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37914
UDK:
004.738.5
COBISS.SI-ID:
11312924
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:OBVXAJW8
Datum objave v DKUM:
25.01.2013
Število ogledov:
1908
Število prenosov:
235
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOVŠE, Simona, 2012,
VKLJUČEVANJE PODJETJA NA E-TRŽNICO
[na spletu]. Magistrsko delo. Vitanje : S. Kovše. [Dostopano 14 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37914
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pregled stanja uporabe hidravličnih tekočin
Ionske tekočine - hidravlične tekočine prihodnosti
Mednarodna konferenca Fluidna tehnika 2021
Raziskava primernosti ionskih tekočin za uporabo v hidravličnih sistemih
Implementacija sistema za on-line spremljanje stanja hidravličnih olj na osnovi PLK
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zasnova zaznavla za kontrolo staranja hidravličnega olja
Zasnova senzorja za kontrolo vlage v hidravličnem olju
Analiza hidravličnega sistema zgrabljalnika s pobiralno enoto
Pomen viskoznosti za uporabo adhezivov ter vplivi nanjo
Okolju prilagojena "zelena" tribologija za trajnostno inženirstvo prihodnosti
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IMPLEMENTATION OF E-MARKET'S SOLUTIONS IN A COMPANY
Opis:
Since the start of the financial crisis in 2008 until today, many companies have ended their business in the red and gone bankrupt, a forced settlement. The result is layoffs, which reflects in the rising level of unemployment. Companies can avoid this black scenario by deciding to engage in electronic marketplaces. Inclusion in e-marketplace allows companies to find new customers and suppliers and to increase the recognisability of companies, all of which help to increase sales and ultimately profits. Therefore, the master’s thesis is focused on the study of the importance of the factors, on the basis of which companies would decide to engage in e-marketplace. For this purpose, a questionnaire was set up and distributed to 80 companies which have their own website. Only 17 fully completed questionnaires were returned. Thus, practical research presents the main theme of this thesis, whereby the importance of these factors for the successful inclusion of the company in the e-marketplace is analysed. The theoretical part of the thesis is presented by the chapter on electronic commerce, where the notion and development of e-commerce throughout history are defined and the notion of globalisation is touched upon. This chapter concludes with the definition of the impact of electronic commerce on the business world. The following chapter describes e-marketplaces in detail. The introduction of e-commerce in the company is presented in the fourth chapter. Various models of e-commerce are presented here, as well as the benefits of the introduction of e-commerce in the company. This chapter ends with the business plan, which the company needs to be able to start with the introduction of electronic commerce. The last chapter presents eMarketServices project, which allows companies to choose the most appropriate e-market. The inclusion in the e-marketplace also brings financial costs to the company, thus the company must ensure that benefits of the inclusion are greater than the costs incurred.
Ključne besede:
electronic commerce
,
electronic marketplaces
,
globalisation
,
the introduction of e-commerce in companies
,
factors of inclusion
,
inclusion costs
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj