| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:SLEDENJE KAMERI PRI PRENOSU ANIMIRANEGA LIKA V FILM
Avtorji:ID Milovanović, Tatjana (Avtor)
ID Podgorelec, David (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Milovanovic_Tatjana_2013.pdf (2,80 MB)
MD5: 98F1A8A33B59A625982FADD1F1B3C1ED
PID: 20.500.12556/dkum/802cc779-0f51-40ec-8875-193eb5613ee3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Sledenje kameri je tehnika vizualnih učinkov, ki uporabniku omogoča vstavljanje računalniške grafike v predhodno posnete videe realnega ali navideznega sveta. To poteka tako, da preko sledenja značilk in kalibracije s programsko opremo poskušamo čim bolje ponoviti pomik kamere. Preučili smo teorijo in delovanje programov za sledenje kamere, vključujoč animacijo, sledenje, kalibracijo, parametre kamere, projekcijo točk, določitev ozemljitvene ploskve, rekonstrukcijo, in opisali različno programsko opremo. To znanje smo nato implementirali na praktičnem primeru sledenja kameri.
Ključne besede:sledenje kameri, kalibracija, vizualni učinki, 3D računalniška animacija, digitalna postprodukcija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Milovanović]
Leto izida:2013
PID:20.500.12556/DKUM-37792 Novo okno
UDK:004.932(043.2)
COBISS.SI-ID:17543190 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MMCXGGVE
Datum objave v DKUM:10.01.2014
Število ogledov:2687
Število prenosov:119
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
KTFMB - FERI
:
MILOVANOVIĆ, Tatjana, 2013, SLEDENJE KAMERI PRI PRENOSU ANIMIRANEGA LIKA V FILM [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Milovanović. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37792
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:IMPORTING AN ANIMATED CHARACTER INTO FILM THROUGH CAMERA MOTION TRACKING
Opis:Camera tracking or matchmoving is one of the examples of visual effects, that allows the matchmover to insert computer generated objects into a previously shot live-action or virtual environment sequence. This is done by mimicking the movements of the camera as closely as we can with the help of matchmoving software. We have studied the theory and functioning of matchmoving software, including animation, tracking, calibrating, camera parameters, point-cloud projection, ground plane determination, reconstruction, and described different examples of matchmoving software. We then implemented this knowledge in an example of matchmoving.
Ključne besede:matchmoving, calibration, visual effects, 3D computer animation, digital postproduction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici