Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Phraseologie in der deutschsprachigen Werbung
Avtorji:
ID
Božičko, Sanja
(Avtor)
ID
Jesenšek, Vida
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Bozicko_Sanja_2012.pdf
(4,89 MB)
MD5: 3C7B3A94596B0B2E50E6BEACB2885640
PID:
20.500.12556/dkum/aee66c10-d34c-461c-8992-18472ade64e3
Jezik:
Nemški jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
In der Diplomarbeit wird die Funktionalität der Phraseme in der deutschsprachigen Werbung erläutert. Hierzu werden Begriffe Phraseologie und Werbung beschrieben. Ziel der Diplomarbeit ist die Analyse verschiedenen Phraseme, die in der deutschsprachigen Werbung verwendet sind. Phraseme sind Wortverbindungen, die aus mehr als einem Wort strukturiert sind. Werbung ist eine Art Auslösung der Aufmerksamkeit und Überzeugung über die Qualität und Notwendigkeit des Produkts. Die Werbung begleiten auch Bilder, die für größere Wirkungseffekte, gegenüber den Kunden, sorgen. Die deutschsprachige Werbung ist geprägt von Phraseologie. Deshalb ist die Werbung interessant und vertraut. Ziel der Arbeit ist zu untersuchen, welchen Funktionalstil und welche Klassifikation das Phrasem trägt. Das Problem wird erläutert auch aus der Sicht des Zusammenhangs des Bildes mit dem Phrasem. Im empirischen Teil werde ich aus dem Text das Phrasem in seiner Nennform raus schreiben, seine Bedeutung beschreiben und ihm den Funktionalstil und Klassifikation zuordnen.
Ključne besede:
Phraseologie
,
Phrasem
,
Werbung
,
Funktionalstil
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Božičko]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37691
UDK:
811.112.2ʼ373.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
19329032
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:AK4DUM20
Datum objave v DKUM:
17.09.2012
Število ogledov:
3564
Število prenosov:
340
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
BOŽIČKO, Sanja, 2012,
Phraseologie in der deutschsprachigen Werbung
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Božičko. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37691
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Generiranje gibov plezajočega robota za pregled in vzdrževanje mostov
Bluetooth krmiljenje plezajočega robota za vzdrževanje mostov
Prijemalo za plezajočega robota
Krmilnik za napajalnike LED s pulzno-širinsko modulacijo
Aktivizem blagovnih znamk: priložnost ali tveganje?
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Komunikacija med zaposlenimi v podjetju
Sodobni načini digitalnega komuniciranja s strankami
Preverjanje kakovosti storitev v gostinskem lokalu
Dejavniki uspešne komunikacije na delovnem mestu
Komunikacija s starši pri delu v vrtcu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Naslov:
Frazeologija v nemških oglaševalskih besedilih
Opis:
Predmet diplomskega dela je raziskovanje funkcionalnosti frazemov v nemških oglaševalskih besedilih. Pri tem bom razložila pojma frazeologija in oglasi. Namen diplomske naloge je raziskovanje in analiza različnih frazemov, ki so uporabljeni v nemških oglaševalskih besedilih. Frazemi so besedne zveze, ki so sestavljene iz več kot ene besede. Oglasi so vrsta vzbujanja pozornosti pri ljudeh in prepričevanja o kakovosti in sami potrebi po izdelku. Oglase spremljajo tudi fotografije, ki poskbijo za dovzetnost in odziv stranke. Nemška oglaševalska besedila so prepredena s frazemi. Tako postane oglas zanimiv in zaupen. Cilj naloge je ugotoviti funkcionalni stil in vrsto frazemov. Raziskovalni problem bom proučila tudi iz vidika povezave med frazemom in sliko samega oglasa. V empiričnem delu bom iz teksta izpisala frazem v nedoločni obliki, opisala njegov pomen in mu določila funkcionalni stil ter vrsto.
Ključne besede:
frazeologija
,
frazem
,
oglas
,
funkcionalni stil
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj