| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Phraseologie in der deutschsprachigen Werbung
Avtorji:ID Božičko, Sanja (Avtor)
ID Jesenšek, Vida (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Bozicko_Sanja_2012.pdf (4,89 MB)
MD5: 3C7B3A94596B0B2E50E6BEACB2885640
PID: 20.500.12556/dkum/aee66c10-d34c-461c-8992-18472ade64e3
 
Jezik:Nemški jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:In der Diplomarbeit wird die Funktionalität der Phraseme in der deutschsprachigen Werbung erläutert. Hierzu werden Begriffe Phraseologie und Werbung beschrieben. Ziel der Diplomarbeit ist die Analyse verschiedenen Phraseme, die in der deutschsprachigen Werbung verwendet sind. Phraseme sind Wortverbindungen, die aus mehr als einem Wort strukturiert sind. Werbung ist eine Art Auslösung der Aufmerksamkeit und Überzeugung über die Qualität und Notwendigkeit des Produkts. Die Werbung begleiten auch Bilder, die für größere Wirkungseffekte, gegenüber den Kunden, sorgen. Die deutschsprachige Werbung ist geprägt von Phraseologie. Deshalb ist die Werbung interessant und vertraut. Ziel der Arbeit ist zu untersuchen, welchen Funktionalstil und welche Klassifikation das Phrasem trägt. Das Problem wird erläutert auch aus der Sicht des Zusammenhangs des Bildes mit dem Phrasem. Im empirischen Teil werde ich aus dem Text das Phrasem in seiner Nennform raus schreiben, seine Bedeutung beschreiben und ihm den Funktionalstil und Klassifikation zuordnen.
Ključne besede:Phraseologie, Phrasem, Werbung, Funktionalstil
Kraj izida:Maribor
Založnik:[S. Božičko]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37691 Novo okno
UDK:811.112.2ʼ373.7(043.2)
COBISS.SI-ID:19329032 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:AK4DUM20
Datum objave v DKUM:17.09.2012
Število ogledov:3564
Število prenosov:340
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
BOŽIČKO, Sanja, 2012, Phraseologie in der deutschsprachigen Werbung [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Božičko. [Dostopano 21 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37691
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Frazeologija v nemških oglaševalskih besedilih
Opis:Predmet diplomskega dela je raziskovanje funkcionalnosti frazemov v nemških oglaševalskih besedilih. Pri tem bom razložila pojma frazeologija in oglasi. Namen diplomske naloge je raziskovanje in analiza različnih frazemov, ki so uporabljeni v nemških oglaševalskih besedilih. Frazemi so besedne zveze, ki so sestavljene iz več kot ene besede. Oglasi so vrsta vzbujanja pozornosti pri ljudeh in prepričevanja o kakovosti in sami potrebi po izdelku. Oglase spremljajo tudi fotografije, ki poskbijo za dovzetnost in odziv stranke. Nemška oglaševalska besedila so prepredena s frazemi. Tako postane oglas zanimiv in zaupen. Cilj naloge je ugotoviti funkcionalni stil in vrsto frazemov. Raziskovalni problem bom proučila tudi iz vidika povezave med frazemom in sliko samega oglasa. V empiričnem delu bom iz teksta izpisala frazem v nedoločni obliki, opisala njegov pomen in mu določila funkcionalni stil ter vrsto.
Ključne besede:frazeologija, frazem, oglas, funkcionalni stil


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici