| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:UČENJE Z METODO IGRE IN USTVARJALNEGA GIBA PRI SPOZNAVANJU OKOLJA V PRVEM TRILETJU OŠ
Avtorji:ID Skrbiš, Bernarda (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Ilič, Olivera (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Skrbis_Bernarda_2012.pdf (688,32 KB)
MD5: 855D03EBACEA4BEA95BBCA8BF3D213B5
PID: 20.500.12556/dkum/83d513e8-3894-4110-8600-449d4c5b76f6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu je izpostavljena metoda igre in ustvarjalnega giba kot učni pristop, s katerim učencem posredujemo učne vsebine preko igre in gibanja. Osredotočili smo se predvsem na uporabo imenovane metode pri pouku spoznavanja okolja v prvem triletju devetletne osnovne šole. V teoretičnem delu je predstavljena metoda igre in ustvarjalnega giba kot celostna metoda, preko katere učenci izkusijo učno snov tako z umom kot z gibanjem. Opredelili smo oblike igre in ustvarjalnega giba, raziskali, kakšna je vloga učitelja pri vključevanju igre in ustvarjalnega giba v pouk ter kakšen vpliv ima omenjeni učni pristop na učence. Predstavili smo spoznavanje okolja kot učni predmet in obravnavane vsebine v prvem triletju. Osredotočili smo se na povezovanje igre in ustvarjalnega giba z naravoslovnimi in družboslovnimi vsebinami predmeta. V osrednjem delu naloge so predstavljene izbrane dejavnosti, ki jih lahko uporabimo pri posameznih tematskih sklopih. Iz operativnih ciljev posameznega tematskega sklopa in iz vključenih gibalnih dejavnosti so opredeljeni tudi integracijski cilji, ki jih učenci lahko dosežejo pri izvajanju iger in ustvarjalnih dejavnosti. Vključevanje metode igre in ustvarjalnega giba v pouk prinaša napredek tako v znanju učencev kot tudi na socialnem področju v razredu. Obravnavana snov postane bolj razumljiva, zabavna, pestra in nazorna. Učenci lažje in bolje delajo, če so v pouk vključene gibalne dejavnosti, s katerimi učenec postane aktiven član razreda.
Ključne besede:igra, ustvarjalni gib, metoda igre in ustvarjalnega giba, spoznavanje okolja, celostno učenje
Kraj izida:Maribor
Založnik:[B. Skrbiš]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37644 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:19404808 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:KHIMQPT9
Datum objave v DKUM:18.10.2012
Število ogledov:4953
Število prenosov:780
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
SKRBIŠ, Bernarda, 2012, UČENJE Z METODO IGRE IN USTVARJALNEGA GIBA PRI SPOZNAVANJU OKOLJA V PRVEM TRILETJU OŠ [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Skrbiš. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37644
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LEARNING WITH THE USE OF METHODS OF GAME AND CREATIVE MOVEMENT AT THE ELEMENTARY SCHOOL FIRST TRIAD SUBJECT ENVIRONMENT AND SOCIETY
Opis:This thesis introduces the method of game playing and creative movement as a constituting learning approach in which the subject content is presented to the pupils through games and movement. We have focused primarily on the use of this method in the Environmental Awareness class in the first trimester of primary school. The theoretical part introduces the method of game playing and creative movement as a comprehensive method, through which the pupils experience the subject matter with their minds as well as through movement. We have classified various forms of games and creative movement, researched the teacher’s role in the integration of games and creative movement into the teaching process, and identified in the impact of this approach on pupils. We present the Environmental Awareness class and its content the first trimester. We focus on the integration of games and creative movement into the natural sciences and social elements of the subject. The central part of the diploma paper deals with elective activities, which can be used in specific topics within the subject. The integration aims, which can be achieved through game playing and creative activities, emerge from the process objectives of each thematic section and from the motoric activities included in the subject. Integrating the method of game playing and creative movement into primary school classes produces as improvement in pupils' knowledge as well as in the social atmosphere in the class. The subject content becomes more understandable, fun, colourful and clearer to grasp. Students work better and with less difficulty when physical activities, with which the student becomes an active member of the class, are included in the teaching process.
Ključne besede:game, creative movement, method of game playing and creative movement, Environmental Awareness, holistic learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici