Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MARKETING V ŠPORTU NA PRIMERU HOKEJSKEGA DRUŠTVA MLADI JESENICE
Avtorji:
Kalan, Rok
(Avtor)
Vukovič, Goran
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kalan_Rok_2012.pdf
(1,40 MB)
MD5: B2BB5316E55E6B4D09C021DC8E77B402
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo (m5)
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Marketing v športu je specifična veja marketinga, ki je v Sloveniji še dokaj neizkoriščena. Društva in klubi za enkrat še preveč zanemarjajo pomembnost pravilnega marketinga in zato se trenutno gospodarsko stanje, ki ne ponuja prav veliko sredstev za razne manjše športne prireditve in tekmovanja, še toliko bolj odraža na njihovem proračunu. 
V tem diplomskem delu smo predstavili teoretične temelje marketinga in dodatno predstavili posebnosti marketinga v športu. Za praktični primer smo vzeli Hokejsko društvo mladi Jesenice, ki je bilo do sedaj vedno v senci Hokejskega kluba Acroni Jesenice, zaradi potreb po dodatnih sredstvih pa se mora društvo marketinško postaviti na lastne noge. Naredili smo posnetek trenutnega stanja njihovih storitev in predstavili ponudbo, ki jo trenutno uporabljajo za trženje. Za namen izboljšanja ponudbe smo se osredotočili na iskanje vsega, kar društvo lahko ponudi v zameno za finančna sredstva in tako oblikovali predloge za izboljšanje trenutnega stanja. 
Izvedli smo tudi raziskavo, s katero smo pridobili splošne informacije o priljubljenosti hokeja, prepoznavnosti znamke Hokejsko društvo mladi Jesenice in trenutno zadovoljstvo s ponudbo. Na podlagi raziskave smo oblikovali tudi nekaj smernic za izboljšanje splošne prepoznavnosti društva.
Ključne besede:
marketing v športu
,
hokejsko društvo
,
anketna raziskava
Leto izida:
2012
Izvor:
Kranj
COBISS_ID:
7072787
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WIOHZWEK
Število ogledov:
2075
Število prenosov:
278
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
MARKETING IN SPORT BASED ON A HOCKEY CLUB YOUNG JESENICE
Opis:
Marketing in sports is a special part of marketing which is mostly underdeveloped in Slovenia. Sport associations and clubs neglect the importance of correct marketing. This is the reason why the current economic situation is leaving an even greater mark on local events and competitions than it normally should. At the first part we focused on theoretical foundations of marketing and marketing in sport. The case study of this degree is a local hockey club called Hockey club young Jesenice. In the past the club has been overshadowed by Hockey club Acroni Jesenice, however, it is time they stand up on their own two feet in order to generate more income. In this thesis we analyze their offer and the current state of their marketing ambitions. We also try to identify various services and other things the club can offer in exchange for financial support. Based on this research we also propose a few possible courses of action in order to improve their current situation. In our additional research we investigated the popularity of hockey, the brand recognition of Hockey club young Jesenice and customer satisfaction with the current offer. Based on this research we formed some suggestions for improving the general recognition of the club.
Ključne besede:
marketing in sport
,
hockey club
,
survey research
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj