Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPLIV ARABSKE KULTURE NA NAČIN POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
Avtorji:
ID
Čavalić, Jasna
(Avtor)
ID
Treven, Sonja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Cavalic_Jasna_2012.pdf
(943,20 KB)
MD5: 6DEEED7710999192A1B402100640828A
PID:
20.500.12556/dkum/2f23c8f8-bb5f-4dde-9eed-ed6fd76754bd
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomskem seminarju smo proučevali, kako kultura vpliva na način poslovnega komuniciranja. Osredotočili smo se na arabsko kulturo in kako komunicirajo arabski poslovneži. V mednarodnem poslovnem okolju se srečujemo s poslovneži iz različnih držav, vsak od njih pa ima svojo kulturo, s katero uravna svoje vedenje s specifičnim sistemom vrednot in pričakovanj. Za uspešno medkulturno poslovno komuniciranje je potrebno poznavanje kultur in njihovih tipičnih lastnosti. Arabski svet je zaključena celota tako v geografskem kot tudi v kulturnem smislu. Za arabsko kulturo smo ugotovili, da je najpomembnejša sestavina kulture vera. Islam je glavni temelj arabske kulture in sega v vse segmente poslovanja, tudi v poslovno komuniciranje. Kultura arabskega naroda se je izoblikovala skozi stoletja in čeprav je tudi v tem delu sveta prisotna globalizacija, teh medkulturnih razlik ni mogoče izkoreniniti. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa smo navedli, kako arabska kultura dejansko vpliva na način poslovnega komuniciranja. Opisali smo, kako izgledajo poslovna srečanja, da so Arabci trdi pogajalci, pri katerih moramo biti potrpežljivi. Prav tako so podani napotki, da je potrebno z Arabci vzpostaviti prijateljski odnos, ki temelji na zaupanju; da moramo biti oblečeni konzervativno - to velja predvsem za ženske; katera so priporočljiva poslovna darila itd.
Ključne besede:
kultura
,
sestavine kulture
,
pristopi proučevanja kulture
,
poslovno komuniciranje
,
verbalno in neverbalno komuniciranje
,
medkulturno komuniciranje
,
arabska kultura
,
arabski svet
,
islam
,
globalizacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Čavalić]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37426
UDK:
316.72
COBISS.SI-ID:
11264796
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RY6O0EEI
Datum objave v DKUM:
12.12.2012
Število ogledov:
3100
Število prenosov:
359
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČAVALIĆ, Jasna, 2012,
VPLIV ARABSKE KULTURE NA NAČIN POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Čavalić. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37426
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INFLUENCE OF ARAB CULTURE IN BUSINESS COMMUNICATION
Opis:
In diploma work we have studied how culture influences on business comunication. We have focused on Arab culture and how to communicate with Arab businessmen. In international business environment we meet business people from different countries, each of them has their own culture, which regulate their behavior with a specific system of values and expectations. For successful cross-cultural business communication is necessary to know basics about interlocutor's culture. The Arab world is a complete unit, both in geographical and in cultural terms. We learned that the most important component of Arab culture is religion. Islam is the foundation of Arab culture and it extends to all spheres of business, therefore also in business communication. Culture of Arab nation has been forming for centuries and although globalization is present in this area, the cultural differences cannot be eradicated. In the last part of diploma work, we have indicated how Arab culture actually influences on business communication. We described how business meetings look like and also that Arabs are hard negotiators. We have also listed directions: that is necessary to establish a friendly relationship with Arabs, which must be based on trust; we have to dress conservatively – that applies mostly to women; which gifts are rocommended for business gifts etc.
Ključne besede:
culture
,
elements of culture
,
approaches of studying culture
,
business communication
,
verbal and non-verbal communication
,
cross-cultural communication
,
Arab culture
,
Arab world
,
islam
,
globalization
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj