| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva

Naslov:VPLIV ARABSKE KULTURE NA NAČIN POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
Avtorji:Čavalić, Jasna (Avtor)
Treven, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Cavalic_Jasna_2012.pdf (943,20 KB)
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga (mb14)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomskem seminarju smo proučevali, kako kultura vpliva na način poslovnega komuniciranja. Osredotočili smo se na arabsko kulturo in kako komunicirajo arabski poslovneži. V mednarodnem poslovnem okolju se srečujemo s poslovneži iz različnih držav, vsak od njih pa ima svojo kulturo, s katero uravna svoje vedenje s specifičnim sistemom vrednot in pričakovanj. Za uspešno medkulturno poslovno komuniciranje je potrebno poznavanje kultur in njihovih tipičnih lastnosti. Arabski svet je zaključena celota tako v geografskem kot tudi v kulturnem smislu. Za arabsko kulturo smo ugotovili, da je najpomembnejša sestavina kulture vera. Islam je glavni temelj arabske kulture in sega v vse segmente poslovanja, tudi v poslovno komuniciranje. Kultura arabskega naroda se je izoblikovala skozi stoletja in čeprav je tudi v tem delu sveta prisotna globalizacija, teh medkulturnih razlik ni mogoče izkoreniniti. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa smo navedli, kako arabska kultura dejansko vpliva na način poslovnega komuniciranja. Opisali smo, kako izgledajo poslovna srečanja, da so Arabci trdi pogajalci, pri katerih moramo biti potrpežljivi. Prav tako so podani napotki, da je potrebno z Arabci vzpostaviti prijateljski odnos, ki temelji na zaupanju; da moramo biti oblečeni konzervativno - to velja predvsem za ženske; katera so priporočljiva poslovna darila itd.
Ključne besede:kultura, sestavine kulture, pristopi proučevanja kulture, poslovno komuniciranje, verbalno in neverbalno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, arabska kultura, arabski svet, islam, globalizacija
Leto izida:2012
Založnik:[J. Čavalić]
Izvor:Maribor
UDK:316.72
COBISS_ID:11264796 Povezava se odpre v novem oknu
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RY6O0EEI
Število ogledov:2151
Število prenosov:232
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:INFLUENCE OF ARAB CULTURE IN BUSINESS COMMUNICATION
Opis:In diploma work we have studied how culture influences on business comunication. We have focused on Arab culture and how to communicate with Arab businessmen. In international business environment we meet business people from different countries, each of them has their own culture, which regulate their behavior with a specific system of values and expectations. For successful cross-cultural business communication is necessary to know basics about interlocutor's culture. The Arab world is a complete unit, both in geographical and in cultural terms. We learned that the most important component of Arab culture is religion. Islam is the foundation of Arab culture and it extends to all spheres of business, therefore also in business communication. Culture of Arab nation has been forming for centuries and although globalization is present in this area, the cultural differences cannot be eradicated. In the last part of diploma work, we have indicated how Arab culture actually influences on business communication. We described how business meetings look like and also that Arabs are hard negotiators. We have also listed directions: that is necessary to establish a friendly relationship with Arabs, which must be based on trust; we have to dress conservatively – that applies mostly to women; which gifts are rocommended for business gifts etc.
Ključne besede:culture, elements of culture, approaches of studying culture, business communication, verbal and non-verbal communication, cross-cultural communication, Arab culture, Arab world, islam, globalization


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici