Naslov: | VLOGA DOMAČIH NALOG V UČENČEVI UČNI AKTIVNOSTI DOMA IN V ŠOLI |
---|
Avtorji: | ID Klaučič, Nina (Avtor) ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UNI_Klaucic_Nina_2012.pdf (717,56 KB) MD5: 99FC7A0B758189A3786E4E472FA722D1 PID: 20.500.12556/dkum/eb2c658a-b0c4-401e-9978-87813ce329f6
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Diplomsko delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Opis: | Domače naloge niso le naloge. Kadar razmišljamo o njih, lahko vedno znova odpiramo nove teme in poglavja. Ne gre samo za področje didaktike, navezujejo se tudi na področja sociologije (vloga vrstnikov, staršev …), psihologije (preobremenjenost, učinkovitost …), medicine (vloga prostočasnih aktivnosti …).
Od domačih nalog je odvisna tudi uspešnost učenčevega domačega dela, zato le-te predstavljajo odgovornost učenca. Šola spodbuja ali zavira učenčev razvoj, znotraj nje pa je učitelj tisti, ki kontrolira uresničevanje dogovorjenih načinov učinkovitega izvrševanja domačih nalog. Zato sem v teoretičnem delu diplomske naloge predstavila pomembnost in pravilen način posredovanja domačih nalog. Predvsem sem se osredotočila na funkcije, ki jih imajo domače naloge, njihovo učinkovitost in preobremenjenost z njimi ter kakšno vlogo imajo pri tem starši in socialno okolje, v katerem učenci živijo. Temeljnega pomena za učenčev uspeh je prav tako odnos, ki vlada med učitelji, učenci in starši. V empiričnem delu diplomskega dela sem žal ugotovila, da so v praksi domače naloge preredko posredovane in niso temeljito preverjene, učitelji ne uvajajo raznolikih oblik in tehnik domačega dela, naloge navadno niso diferencirane, niti individualizirane. Starši z otroki le redko komunicirajo o domačih nalogah, zaradi le-teh z njimi tudi ne preživljajo skupnega časa. Starši bi morali sodelovati z učenci in kazati interes za njihove šolske obveznosti, saj je le-to temeljnega pomena za ustvarjanje spodbudnega učnega okolja. Zadovoljujoče je dejstvo, da so učenci pri domačih nalogah notranje motivirani, ne rešujejo jih zaradi grožnje ali prisile učiteljev, ampak se zavedajo, da z njimi utrjujejo in nadgrajujejo svoje znanje. S pomočjo domačih nalog bi se morali učenci naučiti samostojnosti, odgovornosti, naučiti se učiti se. Z domačimi nalogami bi morali učenci vzpostaviti odnos med tem, kar se učijo v šoli, in svetom, v katerem živijo. Od učitelja pa je odvisno, ali bo to uveljavljal v pedagoški praksi. |
---|
Ključne besede: | domača naloga, funkcije domačih nalog, učinkovitost, preobremenjenost, učitelj, vloga staršev |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [N. Klaučič] |
---|
Leto izida: | 2012 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-37230  |
---|
UDK: | 37.091.322(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 19383816  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:OE93KJJ9 |
---|
Datum objave v DKUM: | 03.10.2012 |
---|
Število ogledov: | 2504 |
---|
Število prenosov: | 282 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | FF
|
---|
:
|
KLAUČIČ, Nina, 2012, VLOGA DOMAČIH NALOG V UČENČEVI UČNI AKTIVNOSTI DOMA IN V ŠOLI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Klaučič. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37230
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |