Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PRIMERJAVA MED PRIČAKOVANIMI IN UGOTOVLJENIMI ZNAČILNOSTMI UČITELJA
Avtorji:
ID
Markuš, Petra
(Avtor)
ID
Pšunder, Majda
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Markus_Petra_2012.pdf
(4,94 MB)
MD5: B5B600244CEAB777FB24DF68448C9C60
PID:
20.500.12556/dkum/5c86a93d-ed19-4083-a470-d87162679946
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Diplomsko delo obravnava pričakovane in ugotovljene značilnosti učitelja. Zanimalo nas je, kako različni avtorji opredeljujejo učitelja in katere so tiste lastnostni, ki bi jih naj učitelj imel. Tako so v teoretičnem delu predstavljena temeljna teoretična pojmovanja učitelja, posebno pozornost pa smo namenili tudi učiteljevi komunikaciji, saj v pedagoškem procesu ni mogoče, da učitelj in učenec ne bi komunicirala. V empiričnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave, ki je bila izvedena med učenci dveh osnovnih in dveh srednjih šol. Rezultati so statistično obdelani in prikazujejo mnenje učencev o pomembnosti nekaterih učiteljevih lastnosti in o učiteljevem delovanju v pedagoškem procesu. Raziskavi sledi sklep, ki obsega razpravo o značilnostih učitelja in zaključek, kjer so navedeni predlogi za izboljšanje.
Ključne besede:
učitelj
,
značilnosti učitelja
,
učiteljeve kompetence
,
komunikacija
,
medosebna komunikacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[P. Markuš]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-37138
UDK:
37.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:
19326216
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:MZSNNCSA
Datum objave v DKUM:
13.09.2012
Število ogledov:
4104
Število prenosov:
282
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MARKUŠ, Petra, 2012,
PRIMERJAVA MED PRIČAKOVANIMI IN UGOTOVLJENIMI ZNAČILNOSTMI UČITELJA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Markuš. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37138
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
COMPARISON BETWEEN THE EXPECTED AND IDENTIFIED CHARACTERISTICS OF THE TEACHER
Opis:
The diploma thesis examines characteristics expected in a teacher and compares them to characteristics determined through research. The aim was to determine how different authors define the teacher and which characteristics a teacher should possess. The theoretic part of the thesis describes the basic theoretic concepts of what a teacher is. Special attention is devoted to the teachers’ communication, since the pedagogical process makes it impossible for a teacher and a student not to communicate. The empirical part of the thesis consists of the results from research performed among students in two primary and two secondary schools. The results were statistically analyzed and they represent the opinions of students on the importance of certain characteristics of a teacher and his work within the pedagogical process. The analysis is followed by a discussion of the characteristics of a teacher and a conclusion that contains suggestions for improvements.
Ključne besede:
teacher
,
teachers’ characteristics
,
a teachers’ competences
,
communication
,
interpersonal communication
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj