| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRIMERJAVA MED PRIČAKOVANIMI IN UGOTOVLJENIMI ZNAČILNOSTMI UČITELJA
Avtorji:ID Markuš, Petra (Avtor)
ID Pšunder, Majda (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Markus_Petra_2012.pdf (4,94 MB)
MD5: B5B600244CEAB777FB24DF68448C9C60
PID: 20.500.12556/dkum/5c86a93d-ed19-4083-a470-d87162679946
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava pričakovane in ugotovljene značilnosti učitelja. Zanimalo nas je, kako različni avtorji opredeljujejo učitelja in katere so tiste lastnostni, ki bi jih naj učitelj imel. Tako so v teoretičnem delu predstavljena temeljna teoretična pojmovanja učitelja, posebno pozornost pa smo namenili tudi učiteljevi komunikaciji, saj v pedagoškem procesu ni mogoče, da učitelj in učenec ne bi komunicirala. V empiričnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave, ki je bila izvedena med učenci dveh osnovnih in dveh srednjih šol. Rezultati so statistično obdelani in prikazujejo mnenje učencev o pomembnosti nekaterih učiteljevih lastnosti in o učiteljevem delovanju v pedagoškem procesu. Raziskavi sledi sklep, ki obsega razpravo o značilnostih učitelja in zaključek, kjer so navedeni predlogi za izboljšanje.
Ključne besede:učitelj, značilnosti učitelja, učiteljeve kompetence, komunikacija, medosebna komunikacija
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Markuš]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-37138 Novo okno
UDK:37.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:19326216 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:MZSNNCSA
Datum objave v DKUM:13.09.2012
Število ogledov:4104
Število prenosov:282
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
MARKUŠ, Petra, 2012, PRIMERJAVA MED PRIČAKOVANIMI IN UGOTOVLJENIMI ZNAČILNOSTMI UČITELJA [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Markuš. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=37138
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPARISON BETWEEN THE EXPECTED AND IDENTIFIED CHARACTERISTICS OF THE TEACHER
Opis:The diploma thesis examines characteristics expected in a teacher and compares them to characteristics determined through research. The aim was to determine how different authors define the teacher and which characteristics a teacher should possess. The theoretic part of the thesis describes the basic theoretic concepts of what a teacher is. Special attention is devoted to the teachers’ communication, since the pedagogical process makes it impossible for a teacher and a student not to communicate. The empirical part of the thesis consists of the results from research performed among students in two primary and two secondary schools. The results were statistically analyzed and they represent the opinions of students on the importance of certain characteristics of a teacher and his work within the pedagogical process. The analysis is followed by a discussion of the characteristics of a teacher and a conclusion that contains suggestions for improvements.
Ključne besede:teacher, teachers’ characteristics, a teachers’ competences, communication, interpersonal communication


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici