| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:OSEBNOSTNE ZNAČILNOSTI UČITELJA NADARJENIH UČENCEV
Avtorji:ID Kutoš, Matejka (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kutos_Matejka_2012.pdf (578,74 KB)
MD5: 7883F192E888F54458D30A8BEF6E9C4E
PID: 20.500.12556/dkum/b31b3619-c211-4336-8c36-bf529fff4f87
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomskem delu z naslovom Osebnostne značilnosti učitelja nadarjenih učencev sem predstavila lastnosti učitelja, ki dela z nadarjenimi učenci. Z nadarjenimi učenci se učitelji srečujejo vsak dan v šoli. Učitelj ima pomembno vlogo in nalogo pri delu z nadarjenimi. Za učitelja je pomembno, da si pridobi ustrezna znanja, ki omogočijo doživljanje in razumevanje nadarjenih. Pomembno je, da je učitelj pri delu z nadarjenimi kreativen, fleksibilen, dosleden, strokovno izobražen in pripravljen za delo z nadarjenimi. Pri delu z nadarjenimi učenci je potrebno tudi sodelovanje svetovalne službe na šoli in učiteljev, ki delajo z nadarjenimi učenci. Naloga svetovalnih delavcev in učiteljev je, da v otroku odkrijejo in spodbujajo nadarjenost. V empiričnem delu naloge sem predstavila lastnosti učitelja nadarjenih učencev, ki so jih navedli svetovalni delavci. Ocenjujejo, da je zelo pomembno, da je učitelj pri delu z nadarjenimi kreativen, samozavesten, pošten in pravičen, komunikativen in inovativen. Na osnovi raziskave sem predstavila tudi sodelovanje svetovalnih delavcev in učiteljev nadarjenih učencev. Raziskava je pokazala, da svetovalni delavci in učitelji nadarjenih dobro in uspešno sodelujejo. Pri delu uporabljajo različne oblike sodelovanja. Največkrat sodelujejo pri načrtovanju in izvajanju individualiziranih programov za nadarjene ter pri izvajanju obogatitvenih dejavnostih in delavnicah za nadarjene učence, ki potekajo na šoli.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: nadarjenost, nadarjeni učenec, šola, učitelj, svetovalni delavec
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Kutoš]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-36953 Novo okno
UDK:37.015.31(043.2)
COBISS.SI-ID:19345672 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SUW2MO2C
Datum objave v DKUM:20.09.2012
Število ogledov:3329
Število prenosov:589
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KUTOŠ, Matejka, 2012, OSEBNOSTNE ZNAČILNOSTI UČITELJA NADARJENIH UČENCEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Kutoš. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36953
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:PERSONALITY TRAITS OF A TEACHER OF GIFTED PUPILS
Opis:The diploma work entitled Personality traits of a teacher of gifted pupils present characteristics of a teacher who works with gifted pupils. Teachers come across with gifted pupils on a daily basis. The teacher has an important role when working with gifted pupils. It is necessary for teachers of gifted pupils to gain required competences, which will make possible for them to understand gifted pupils and to perceive them in a proper way. Teacher who works with gifted pupils should possess personal qualities such as creativity, flexibility, consistency, professional competence and willingness to work with gifted pupils. Another important factor concerning work with gifted pupils is cooperation between school counselling service and teachers who teach gifted pupils. School counsellors and teachers have to identify gifted children and encourage them by developing their gifts and talents. In empirical part of the diploma work, I have presented the personal characteristics of a teacher of gifted pupils, listed by school counsellors. They believe that a teacher who teaches gifted pupils should be creative, self-confident, honest, fair, communicative and innovative. Based on the research, I have also presented cooperation of school counsellors and teachers of gifted pupils. The research indicated that school counsellors and teachers of gifted pupils collaborate successfully. They use many different forms of cooperation when working with gifted pupils. Most frequently, they cooperate by planning and performing individualised programmes for gifted pupils, and by performing enrichment activities and workshops for gifted pupils, that take place at schools.
Ključne besede:KEYWORDS: gift, gifted pupil, school, teacher, school counsellor


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici