Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
METRIKE ZA KVALITATIVNO VREDNOTENJE E-GRADIV
Avtorji:
ID
Nemec, Andrej
(Avtor)
ID
Krašna, Marjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Nemec_Andrej_2012.pdf
(10,21 MB)
MD5: CA7BFB6316FF9B0BC49095FBEE182478
PID:
20.500.12556/dkum/8606d283-0f61-4d6b-9d16-81f508616828
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:
Današnja družba je povsem v znamenju informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) in dela z računalniki. Z izzivi na tem področju se sooča tudi šolstvo. S spremembami in uvajanjem novosti se spreminja vloga vseh akterjev v izobraževalnem procesu. Učitelji in drugi delavci v šolstvu morajo preučiti možnosti, ki jih ponuja sodobna učna tehnologija, in se prepričati, ali ta dejansko prispeva k izboljšavi učnega procesa. E-gradiva, ki so prosto dostopna na spletu za vsakega uporabnika, morajo biti vsebinsko, tehnično in didaktično ustrezna. V svojem diplomskem delu sem pregledal in analiziral prosto dostopna e-gradiva s področja naravoslovja, družboslovja in umetnosti. Dejansko stanje sem primerjal s smernicami in priporočili, ki jih dajejo teoretična izhodišča v strokovni literaturi. Na podlagi zbranih rezultatov sem pripravil predlog metrike, ki zajema tehnični in uporabniški vidik za vrednotenje e-gradiv. Predlog preproste metrike naj bi služil kot model za ocenjevanje obeh omenjenih vidikov, ki sta razdeljena na podrejene kategorije. Kategorije so naprej deljene na posamezne sestavne dele, ki bi naj bili deležni posebne pozornosti pri vrednotenju kvalitativnih parametrov. Glede na različno težo posameznih sestavnih delov sem izdelal tudi predlog modifikacije faktorjev za uravnoteženje ocenjevanja e-gradiv, ki naj služi kot vzorec in smernica za nadaljnje raziskave.
Ključne besede:
e-gradiva
,
tehnični in uporabniški vidik
,
kvalitativno vrednotenje e-gradiv
,
metrika
,
faktor za uravnoteženje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[A. Nemec]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-36602
UDK:
004(043.2)
COBISS.SI-ID:
19232264
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:BO0JBIRB
Datum objave v DKUM:
03.07.2012
Število ogledov:
2008
Število prenosov:
149
Metapodatki:
Področja:
FF
FNM
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
NEMEC, Andrej, 2012,
METRIKE ZA KVALITATIVNO VREDNOTENJE E-GRADIV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Nemec. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36602
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Izgradnja e-gradiva za predmet "Teorija izobraževanja" s testi za samo-preverjanje znanja
Izdelava e-gradiva za uporabo celovite programske rešitve
Interaktivnost in e-učna gradiva E-um
Izdelava e-gradiva za učenje desetprstnega slepega tipkanja
Interactive e-learning materials in the mathematics classroom in Slovenia
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
E-izobraževanje
E-gradiva pri poučevanju matematike
Analiza e-gradiv z vidika oseb z disleksijo
E-gradiva za slovenščino kot prvi jezik
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
E-LEARNING MATERIALS QUALITY ASSESSMENT METRICS
Opis:
Modern society is widely affected by information and communication technology (ICT) and computer work, and the educational system, among others, also faces challenges in this area. By introducing changes, developments and novelties the role of all players in the educational process is changing. Teachers and other employees active in the educational system area must examine the possibilities offered by modern teaching and learning technologies, to decide whether they actually contribute to improving the learning process. E-learning material with free user access must be adequate in the scope of the content, education and technical resources. The main body of discussion in my thesis involves the review and analysis of e-learning material with free user access in the area of natural and social sciences and arts. The comparison was made between the present state and the guidelines and references from the theoretical basis in literature. On the basis of the results gathered a metric was made covering the technical and user aspects of e-material assesment. The simple metric proposal is supposed to serve as a model for assesing both aforementioned aspects, which are subdivided into categories. The categories are further divided into different components which require special consideration in the assesment of qualitative parameters. With regard to different weight of individual components the proposal for modification of factors with the view of balancing the assesment of e-material was also developed to serve as a model and guideline for future research.
Ključne besede:
e-material
,
technical and user aspect
,
qualitative assesment of e-material
,
metric
,
weight factor
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj