| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZLIKE IN SKUPNE DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI POUKA MATERINŠČINE IN PRVEGA TUJEGA JEZIKA V 2. TRILETJU OŠ
Avtorji:ID Kološa, Tamara (Avtor)
ID Kramar, Martin (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kolosa_Tamara_2012.pdf (1,60 MB)
MD5: 58C583B3850AD65A2C0EBD38906C439C
PID: 20.500.12556/dkum/c6af8f0c-814d-45ae-8774-ee3751faa473
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Diplomsko delo obravnava skupne didaktične značilnosti predvsem pa razlike v poučevanju materinščine in 1. tujega jezika.Obravnavane so skupne didaktične značilnosti in razlike ter kje je to najbolj opazno. Osvetljen je tudi vpliv uporabe maternega jezika pri začetnem usvajanju tujega jezika. V empiričnem delu so osvetljene didaktične razlike in skupne značilnosti pouka slovenščine in angleščine s stališča učencev.
Ključne besede:skupne didaktične značilnosti, didaktične razlike, materinščina, zgodnje učenje jezika
Kraj izida:Maribor
Založnik:[T. Kološa]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-36525 Novo okno
UDK:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:19580680 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ODBOFRA1
Datum objave v DKUM:02.01.2013
Število ogledov:1886
Število prenosov:198
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
KOLOŠA, Tamara, 2012, RAZLIKE IN SKUPNE DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI POUKA MATERINŠČINE IN PRVEGA TUJEGA JEZIKA V 2. TRILETJU OŠ [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : T. Kološa. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36525
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:DIFFERENCES AND COMMON DIDACTIC CHARATERISTICS OF MOTHER TONGUE AND 1ST FOREIGN LANGUAGE LESSONS IN THE 2ND TRIENNIUM OF PRIMARY SCHOOL
Opis:My thesis is aimed at common didactic characteristics and above all the differences between the mother tongue and the first foreign language teaching. The theoretical part of my thesis highlights the process of early language learning and language teaching characteristics. Furthermore, it comprises common didactic characteristics and differences and where they are mostly shown, as well as, the influence of mother tongue on the early foreign language learning.The empirical part comprises didactic differences and common characteristics of Slovenian and English lessons from pupils’ point of view.
Ključne besede:common didactic characteristics, didactic differences, mother tongue, early language learning


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici