Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA PRI POUKU GLASBE V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:
ID
Lubej, Lidija
(Avtor)
ID
Pesek, Albinca
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Lubej_Lidija_2012.pdf
(510,59 KB)
MD5: BFC12DB2C93962C1B06515E916D44A8C
PID:
20.500.12556/dkum/97ae0a15-7f06-48b2-8ec1-0375d8231708
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomska naloga je razdeljena na dva dela in sicer na teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu je predstavljena informacijsko-komunikacijska tehnologija, njeno uvajanje v šole, njena uporabnost in funkcija ter opremljenost šol. Prav tako je predstavljena na področju glasbene vzgoje, pri katerem pogledamo prednosti in slabosti njene uporabe pri pouku glasbe, kako jo didaktično gradivo za pouk glasbe vključuje v pouk in kako jo učni načrti glasbene vzgoje vključujejo v vzgojno-izobraževalni proces na vseh področjih glasbenega izobraževanja. Predstavljenih je tudi nekaj brezplačnih spletnih strani, ki so nam lahko v pomoč pri poučevanju glasbe. Empirični del naloge pa vsebuje raziskavo o opremljenosti in uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku glasbe na celjskih osnovnih šolah.
Ključne besede:
Informacijsko-komunikacijska tehnologija
,
Glasbena vzgoja
,
Učni načrti
,
Didaktično gradivo
,
Spletne strani za pouk glasbe
,
Celjske osnovne šole
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Lubej]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-36484
UDK:
78(043.2)
COBISS.SI-ID:
19222792
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:9EOQWTLI
Datum objave v DKUM:
03.07.2012
Število ogledov:
2939
Število prenosov:
226
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LUBEJ, Lidija, 2012,
INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKA TEHNOLOGIJA PRI POUKU GLASBE V OSNOVNI ŠOLI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Lubej. [Dostopano 8 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36484
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY IN TEACHING MUSIC IN PRIMARY SCHOOL
Opis:
The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and empirical. The theoretical part presents the information and communication technology and its introduction into schools, its usefulness and function and the equipping of schools with it. It is also presented in the field of music education in which we look at the pros and cons of its use in teaching music, how the teaching materials for music education are included in teaching music and how the curriculum includes music education in the educational process in all areas of music education. Some free websites that can help us in teaching music are also presented. The empirical part of the paper contains a survey of equipment and the use of ICT in teaching music in primary schools in Celje.
Ključne besede:
Information and communication technology
,
Music Education
,
Curricula
,
Didactic materials
,
Websites for music education
,
Celje primary schools
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj