Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
INTERPRETACIJA PROSTORA V OTROŠKIH LIKOVNIH DELIH
Avtorji:
ID
Kešina, Karmen
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Zupančič, Tomaž
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Kesina_Karmen_2012.pdf
(5,48 MB)
MD5: 2E9DB9C57C31AC36A4AEF58698876487
PID:
20.500.12556/dkum/54850405-ab27-4a56-b626-fe291d1a325a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Likovni razvoj poteka preko določenih stopenj, ki si sledijo ena za drugo. Obstaja okvirna starost, kdaj bi naj otrok dosegel posamezno stopnjo, vendar se med otroci pojavljajo individualne razlike. Nekateri določeno stopnjo dosežejo prej kot je predvideno, drugi pa kasneje. Razumevanje in interpretacija prostora sta ena izmed glavnih ciljev likovne vzgoje, zato je pomembno, da so učitelji in vzgojitelji s stopnjami razvoja likovnega izražanja seznanjeni in znajo otroke usmerjati in spodbujati pri njihovem napredku. Poznavanje stopenj likovnega razvoja morajo prav tako upoštevati pri načrtovanju vzgojno-izobraževalnega dela ter pri interpretaciji otroških likovnih del. Z raziskavo smo želeli preučiti stopnjo likovnega razvoja na področju dojemanja in likovne interpretacije prostora pri otrocih, ki obiskujejo najstarejšo skupino v vrtcu in pri učencih v prvih razredih osnovne šole. Raziskavo smo izvedli z otroki in učenci med četrtim in sedmim letom starosti. Zanimale so nas razlike, ki se pojavljajo glede na starost, spol in stratum ustanove. Rezultati so pokazali, da obstajajo statistično značilne razlike v prikazovanju prostora glede na starost in stratum, ne pa glede na spol otrok. Prostor so otroci najpogosteje interpretirali z nizanjem figur na rob lista, ki predstavlja talno črto, najmanjkrat pa z zvračanjem figur in delnim prekrivanjem.
Ključne besede:
Likovna vzgoja
,
prostor
,
risba
,
likovni razvoj
,
kompozicija.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[K. Kešina]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-36477
UDK:
73/76
COBISS.SI-ID:
19222280
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:3QDYFCVO
Datum objave v DKUM:
09.07.2012
Število ogledov:
4374
Število prenosov:
862
Metapodatki:
Področja:
PEF
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KEŠINA, Karmen, 2012,
INTERPRETACIJA PROSTORA V OTROŠKIH LIKOVNIH DELIH
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Kešina. [Dostopano 3 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=36477
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Termohidravlične razmere enofaznega prenosnika toplote s cevnim snopom in plaščem
Numerična analiza prenosa toplote v kotlu na lesne sekance
Rekonstrukcija kondenzatorja
Uvod v računalniško dinamiko tekočin
Numerična analiza aerodinamike športnega vozila
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Thermo-hydraulic evaluation of oscillating-flow shell-and-tube-like regenerators for (elasto)caloric cooling
Eksperimentalna in numerična analiza cevno-ploščnega uparjalnika
Vzdrževanje cevi prenosnikov toplote
Numerična analiza velike zračno podprte konstrukcije nepravilne oblike
CFD analiza možnosti uporabe hidrogeneratorja za proizvodnjo električne energije pri manjših jadrnicah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Interpretation of space in children's art works
Opis:
Art development goes through defined stages which follow one another. There is an approximate age when a child should reach a certain stage although individual differences between children appear. Some of them reach the defined stage sooner than expected, others later. The understanding and interpretation of space are one of the main goals of art education. It is important that the teachers and preschool teachers are familiar with the stages of art development to be able to guide and encourage children towards their progress. Teachers and preschool teachers should also consider their knowledge of art development stages when preparing educational process and when interpreting children's art work. With this research we wanted to study the stage of art development on spatial ability area with children who attend the oldest kindergarten group and the first grade children in elementary school. The research was carried out between children from age 4 to 7. We were interested in differences which appear according to age, gender and the location of kindergarten and school that children attend. The results showed that there are statistically distinctive differences in space display according to age and the placement of the institution, but not according to gender. Children most often interpreted space by drawing figures on the edge of the sheet of paper, which represents the ground line and least often by laying the figures on plane and with partial covering.
Ključne besede:
Art education
,
space
,
drawing
,
development of artistic expression
,
composition.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj