| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V TERMAH ČATEŽ
Avtorji:ID Švent, Jure (Avtor)
ID Pisnik Korda, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Svent_Jure_2012.pdf (1,76 MB)
MD5: 1DB8903ECE4B1CC0FCE26E7791564341
PID: 20.500.12556/dkum/6ce9dfc3-a51f-4f25-ab8c-668424e324e1
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:V diplomski nalogi sem poizkušal prikazati, kako lahko organizacija za potrebe preverjanja in selekcioniranja idej v procesu razvoja novega izdelka uporabi orodje spletnega anketiranja na socialnem omrežju – v našem primeru smo kot platformo uporabili Facebook. Gre za hitro, finančno nezahtevno in ob reprezentativnem vzorcu tudi realno študijo odjemalcev, ki je nepogrešljiv sestavni del organizacijskih aktivnosti. Teorija razvoja novega izdelka sicer ponuja preverjene koncepte, ki so se v preteklosti že izkazali kot uporabni, vendar je kreativen pristop k novim prijemom testiranja koncepta razvijajočega se izdelka, še kako dobrodošel. V sodobni družbi se mora organizacija hitro prilagajati okolju v katerem diha, zato je razumevanje socialnih omrežij, kot nove priložnosti komunikacije s svojimi odjemalci, bistveno. Terme Čatež so na tem področju napredno usmerjena organizacija, saj so na tem področju zelo aktivni. V razvoju svojih izdelkov se do zdaj še niso lotili spletnega anketiranja preko socialnih omrežij, zato lahko rečem, da diplomska naloga v tem pogledu odpira nove možnosti. Služi lahko kot pilotski primer uporabe spletnega anketiranja na socialnih omrežjih za identificiranje potreb in želja odjemalcev.
Ključne besede:Razvoj novega izdelka, Facebook, Terme Čatež, tematsko-zabaviščni park, spletni anketni vprašalnik.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[J. Švent]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-35072 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:11146012 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:9Z3ILG8M
Datum objave v DKUM:29.08.2012
Število ogledov:1712
Število prenosov:216
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠVENT, Jure, 2012, RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V TERMAH ČATEŽ [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Švent. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=35072
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:NEW PRODUCT DEVELOPMENT IN TERME ČATEŽ
Opis:In this thesis I tried to demonstrate how an organization can benefit from producing online surveys over social networks – in our case Facebook. It was a fast, free and - coupled with a representative sample quite - an accurate consumer study. Theory of new product development is offering well confirmed concepts, that were built on a pattern of experience and good practices in the past. However, one has to keep his mind open to new approaches in product development process. In modern society an organization has to keep up with a fast pace in order to adapt to rapidly changing environment in which it operates. That is why it is crucial to understand and accept social networks as a new opportunity for communication with consumers and other parties. Company Terme Čatež is very proactive on social networks. However they have not used social networks for consumer testing. This thesis could serve as an example of using social networks to identify needs and wants of their consumers.
Ključne besede:New product development, Facebook, Terme Čatež, theme-entertainment park, online survey.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici