Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V TERMAH ČATEŽ
Avtorji:
ID
Švent, Jure
(Avtor)
ID
Pisnik Korda, Aleksandra
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Svent_Jure_2012.pdf
(1,76 MB)
MD5: 1DB8903ECE4B1CC0FCE26E7791564341
PID:
20.500.12556/dkum/6ce9dfc3-a51f-4f25-ab8c-668424e324e1
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi sem poizkušal prikazati, kako lahko organizacija za potrebe preverjanja in selekcioniranja idej v procesu razvoja novega izdelka uporabi orodje spletnega anketiranja na socialnem omrežju – v našem primeru smo kot platformo uporabili Facebook. Gre za hitro, finančno nezahtevno in ob reprezentativnem vzorcu tudi realno študijo odjemalcev, ki je nepogrešljiv sestavni del organizacijskih aktivnosti. Teorija razvoja novega izdelka sicer ponuja preverjene koncepte, ki so se v preteklosti že izkazali kot uporabni, vendar je kreativen pristop k novim prijemom testiranja koncepta razvijajočega se izdelka, še kako dobrodošel. V sodobni družbi se mora organizacija hitro prilagajati okolju v katerem diha, zato je razumevanje socialnih omrežij, kot nove priložnosti komunikacije s svojimi odjemalci, bistveno. Terme Čatež so na tem področju napredno usmerjena organizacija, saj so na tem področju zelo aktivni. V razvoju svojih izdelkov se do zdaj še niso lotili spletnega anketiranja preko socialnih omrežij, zato lahko rečem, da diplomska naloga v tem pogledu odpira nove možnosti. Služi lahko kot pilotski primer uporabe spletnega anketiranja na socialnih omrežjih za identificiranje potreb in želja odjemalcev.
Ključne besede:
Razvoj novega izdelka
,
Facebook
,
Terme Čatež
,
tematsko-zabaviščni park
,
spletni anketni vprašalnik.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Švent]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-35072
UDK:
658.6
COBISS.SI-ID:
11146012
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:9Z3ILG8M
Datum objave v DKUM:
29.08.2012
Število ogledov:
1712
Število prenosov:
216
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠVENT, Jure, 2012,
RAZVOJ NOVIH IZDELKOV V TERMAH ČATEŽ
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Švent. [Dostopano 20 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=35072
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
NEW PRODUCT DEVELOPMENT IN TERME ČATEŽ
Opis:
In this thesis I tried to demonstrate how an organization can benefit from producing online surveys over social networks – in our case Facebook. It was a fast, free and - coupled with a representative sample quite - an accurate consumer study. Theory of new product development is offering well confirmed concepts, that were built on a pattern of experience and good practices in the past. However, one has to keep his mind open to new approaches in product development process. In modern society an organization has to keep up with a fast pace in order to adapt to rapidly changing environment in which it operates. That is why it is crucial to understand and accept social networks as a new opportunity for communication with consumers and other parties. Company Terme Čatež is very proactive on social networks. However they have not used social networks for consumer testing. This thesis could serve as an example of using social networks to identify needs and wants of their consumers.
Ključne besede:
New product development
,
Facebook
,
Terme Čatež
,
theme-entertainment park
,
online survey.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj