| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Internet marketing
Avtorji:ID Hofacker, Charles F. (Avtor)
Datoteke:URL http://www.wiley.com/college/hofacker
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Kraj izida:New York [etc.]
Založnik:#J. #Wiley
PID:20.500.12556/DKUM-28878 Novo okno
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:5471004 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YIDCM2UU
Datum objave v DKUM:01.06.2012
Število ogledov:994
Število prenosov:61
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
HOFACKER, Charles F., brez datuma, Internet marketing [na spletu]. New York [etc. : #J. #Wiley. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.wiley.com/college/hofacker
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:marketing, trženje, računalniške komunikacije, računalniške mreže, poslovanje, potrošnik, on-line, Internet, uporaba računalnika, digitalni računalniki, strategija trženja, informacije, tržno planiranje, tržne poti, tržna struktura, WWW, baze podatkov, podatki, kreativnost, ustvarjalnost, procesna informatika, promocija, ekonomska propaganda, oglaševanje, multimedia, mediji, prodaja, elektronsko poslovanje, poslovna etika, uspešnost poslovanja, učinkovitost, prodaja na drobno, prihodnost, predvidevanje, razvoj, poslovne odločitve


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici