| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Organizacijski vidik tržnih poti : diplomsko delo
Avtorji:ID Teraž, Andrej (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Teraz_Andrej_i2007.pdf (489,41 KB)
MD5: 855F32C4D6D529DEC891204F787A0FB2
PID: 20.500.12556/dkum/27db2a47-b01f-4356-b1a9-bb8c6819c6c5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:organizacijske strukture, organizacijski sistemi, tržne poti, komuniciranje, organizacijska kultura, psihologija potrošnika, telemarketing, telekomunikacije, uporaba računalnika, računalniške mreže, internet, tržna analiza, izdelki, proizvodi, politika izdelka, dobava, potrošnik, zadovoljstvo, ankete, vprašalniki, prehrana, prehrambena industrija, živila, trg, segmentacija, tržne raziskave, trženje, marketing, marketing mix, marketinški splet, orodja, cilj, prodajna politika, Slovenija, Italija
Kraj izida:Križ
Založnik:[A. Teraž]
Leto izida:2007
PID:20.500.12556/DKUM-24948 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:9346076 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:Z0ZXPKGF
Datum objave v DKUM:30.05.2012
Število ogledov:1651
Število prenosov:84
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
TERAŽ, Andrej, 2007, Organizacijski vidik tržnih poti : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Križ : A. Teraž. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=24948
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici