| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Pridobitev standarda kakovosti ISO 9001:2000 v storitveno podjetje : diplomska naloga
Avtorji:ID Kerenčič, Karmen (Avtor)
ID Uršič, Duško (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Kerencic_Karmen_i2008.pdf (611,55 KB)
MD5: 491851552FF9A6F08D65B89EDCFF13D3
PID: 20.500.12556/dkum/57a0f721-671a-46f7-b702-9e1caf5a5ed6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:mednarodni standardi, ISO, kvaliteta, izboljšave, organizacijski sistemi, storitve, stroški, bolnišnice, analiza stroškov, vodenje, zdravstvo, zdravstveni zavodi, zagotavljanje kvalitete, razvoj, organiziranost, praksa, analiza poslovanja, orodja, interakcije, poslovni proces, podpora
Kraj izida:Maribor
Založnik:[K. Kerenčič]
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/DKUM-23437 Novo okno
UDK:005.336.3
COBISS.SI-ID:9611804 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:L1IYJMMB
Datum objave v DKUM:28.05.2012
Število ogledov:1963
Število prenosov:95
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
KERENČIČ, Karmen, 2008, Pridobitev standarda kakovosti ISO 9001:2000 v storitveno podjetje : diplomska naloga [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Kerenčič. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=23437
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici