| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oblikovanje in empirično preverjanje modela zaznane vrednosti izdelka : doktorska disertacija
Avtorji:ID Pisnik, Aleksandra (Avtor)
ID Snoj, Boris (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf DR_Pisnik_Korda_Aleksandra_i2008.pdf (3,53 MB)
MD5: 8C7232CE15C30CD1525AFC0B60D39797
PID: 20.500.12556/dkum/985265e0-59c2-4f63-af63-7359fd30d6db
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Doktorska disertacija
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Glavni namen pričujočega dela je prispevati k znanjem s področja zaznane vrednosti izdelka ter osvetliti povezave med vplivnimi dejavniki in zaznano vrednostjo izdelkov ter njenimi posledicami. V doktorski disertaciji podamo celovit in sistematičen pregled teorije o zaznani vrednosti izdelka in na tej podlagi oblikujemo model zaznane vrednosti izdelka, ki ga preverimo na primeru uporabnikov bančnih storitev poslovnih bank v Sloveniji. Vrednost izdelka je široko uporabljen koncept, ki ga uporabljajo različne discipline v poslovnih vedah, kot npr. računovodstvo, finance, proizvodni menedžment in seveda tudi marketing (Ulaga 2001, 527). S trendi, kot so globalizacija, specializacija in naraščajoča konkurenca, se spreminja tudi vloga odjemalca. Ta danes ni več le klasičen kupec in uporabnik izdelkov, temveč postaja aktiven sodelavec pri oblikovanju, razvijanju in ponujanju izdelkov (Wang in soavtorji 2004, 171). Posledica tega je, da morajo organizacije zdaj veliko bolje poznati odjemalca kot v preteklosti. Za to potrebujejo poglobljeno razumevanje koncepta zaznane vrednosti izdelka, česar se večina vodilnih, svetovno znanih podjetij tudi zaveda, saj je kreiranje superiorne vrednosti izdelka za odjemalca edina pot, ki zagotavlja dolgoročen uspeh na trgu. ...
Ključne besede:izdelki, oblikovanje, empirične raziskave, vrednost, vrednotenje, zaznavanje, odjemalec, potrošnik, kupci, marketing, zadovoljstvo, poslovanje, trženje, strategija trženja, komercialno poslovanje, politika izdelka, dejavnost, tržne raziskave, modeli, tržna analiza, tržno planiranje, strategija, poslovno sodelovanje, faktorska analiza, multipla linearna regresija, korelacije, integracija, poslovno okolje, spremenljivke, regresijske analize, cilj, tržni sistemi, aplikacija, trg
Kraj izida:Maribor
Založnik:A. Pisnik Korda
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/DKUM-23387 Novo okno
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:9536284 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JYFHI57A
Datum objave v DKUM:28.05.2012
Število ogledov:3906
Število prenosov:451
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
PISNIK, Aleksandra, 2008, Oblikovanje in empirično preverjanje modela zaznane vrednosti izdelka : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Maribor : A. Pisnik Korda. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=23387
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Opis:The main purpose of the present work is to contribute to perceived product value knowledge and to illuminate relationships between antecedents and consequences of perceived product value. In our doctoral dissertation, a holistic and systematic review of perceived value theory is given. On the basis of theoretical examination, a perceived product value model is developed and empirically tested on the retail banking services sector in Slovenia. The value concept is widely used in various disciplines, such as in economics, accounting, finance, production management, as well as in marketing (Ulaga 2001, 527). Emerging trends, such as globalization of competition, national and international trade liberalization, market saturation and overcapacities, the pace of technological and other innovations, increasing customer expectations, consumerism and others propel the importance of perceived product value. With these trends the role of customers changes from that of mere consumers to a multi-faceted role that comprises consumer, cooperator, co-producer and co-creator of value, which implies a much more important role for the customer than ever before (Wang et al. 2004, 171). Consequently, firms must seek to retain existing customers and attract new customers using targeted value creation activities. To do so, firms require an in-depth understanding of the underlying dimensions of customer value, because the creation of long-term superior customer value is the only secure way to achieve sustainable success in today’s competitive environment. ...
Ključne besede:perceived product value, perceived quality, perceived price, reputation, perceived risks, customer satisfaction, customer loyalty


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici