| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Povezave med samopodobo in podobami blagovnih znamk športne opreme : diplomsko delo
Avtorji:ID Osrečki, Barbara (Avtor)
ID Mumel, Damijan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UNI_Osrecki_Barbara_i2008.pdf (517,96 KB)
MD5: C49B4E17BC4608C777A52EC6678CB34C
PID: 20.500.12556/dkum/2e1df47f-fa85-452a-a6de-3b4cad1d9f34
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Ključne besede:blagovne znamke, identiteta, modeli, človek, samospoznavanje, psihologija osebnosti, image, potrošnik, osebnost, predstava, uporabniki, povezanost, šport, oprema, zaznavanje, karakterologija, proizvodi, empirične raziskave, psihologija potrošnika, opazovanje, oglaševanje, vedenje, segmentacija, marketinški splet, tržne raziskave, marketing mix, socialna psihologija
Kraj izida:Maribor
Založnik:B. Osrečki]
Leto izida:2008
PID:20.500.12556/DKUM-23370 Novo okno
UDK:658.6
COBISS.SI-ID:9497628 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WE9FN5W8
Datum objave v DKUM:28.05.2012
Število ogledov:1757
Število prenosov:86
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
OSREČKI, Barbara, 2008, Povezave med samopodobo in podobami blagovnih znamk športne opreme : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : B. Osrečki. [Dostopano 22 januar 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=23370
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici