Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
MNENJA UČITELJEV O UČBENIKIH PRI POUKU DRUŽBA V 4. RAZREDU V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:
ID
Hribernik, Nastja
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Hribernik_Nastja_2012.pdf
(1,26 MB)
MD5: F7375AA79957E36ACD6ADE8D724BD164
PID:
20.500.12556/dkum/c1bf4d5e-302f-40f8-992d-581c3540c9dd
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi z naslovom Mnenja učiteljev o učbenikih pri pouku družba v 4. razredu v osnovni šoli smo v teoretičnem delu na podlagi obstoječe literature najprej predstavili predmet družba. Nato pa smo se osredotočili na učbenik. Poiskali smo definicije o tem, kaj je učbenik, kakšna je njegova vloga ter kakšne so značilnosti dobrega učbenika. Natančneje pa nas je zanimalo, kakšni so kriteriji kakovosti ter struktura učbenika oziroma determinante, po katerih lahko vrednotimo učbenike. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnih vprašalnikov raziskali, kaj menijo o učbenikih za predmet družba učitelji, ki poučujejo v 4. razredu. Zanimalo nas je, katere učbeniku uporabljajo, kako se zanje odločajo, kako jih ocenjujejo na splošno in kako z vidika strokovne, slogovne, metodično-didaktične, motivacijske ustreznosti in ali učbeniki spodbujajo k aktivnemu učenju. Želeli smo ugotoviti, ali obstajajo razlike glede na regijo, kjer učitelji poučujejo, in založbo. Rezultati so pokazali, da imajo učbeniki za družbo v 4. razredu svoje prednosti in slabosti, zato nobenega ne bi mogli oceniti kot izrazito dobrega oziroma slabega. Na podlagi raziskave lahko trdimo, da obstoječi učbeniki po mnenju učiteljev večinoma zadovoljujejo kriterije kakovosti. Učitelji pa so kljub manjšim pomanjkljivostim zadovolji z učbeniki, saj bi se ob možni ponovni odločitvi večina odločila za učbenik iste založbe.
Ključne besede:
devetletka
,
razredni pouk
,
učbeniki
,
kriteriji kakovosti
,
družba
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Hribernik]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22774
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19128328
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:C6DACJNH
Datum objave v DKUM:
14.05.2012
Število ogledov:
3467
Število prenosov:
285
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRIBERNIK, Nastja, 2012,
MNENJA UČITELJEV O UČBENIKIH PRI POUKU DRUŽBA V 4. RAZREDU V OSNOVNI ŠOLI
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Hribernik. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22774
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
TEACHERS' OPINIONS ABOUT TEXTBOOKS FOR THE SUBJECT SOCIAL SCIENCE IN THE 4TH GRADE OF PRIMARY SCHOOL
Opis:
The theoretical part of my diploma paper titled Teachers' opinions about textbooks for the subject Social Science in the 4th grade of the primary school firstly represents the presentation of this school subject with the help of the current professional writing/literature. The next part is about the textbooks – we were interested in the definitions of what a textbook is, the importance of its role in educational process and we presented the characteristics of good textbooks. We were specifically interested in a structure of textbooks and quality criteria, upon which a textbook can be assessed. The empirical part of the thesis is based on a questionnaire. We were interested in the opinion of primary school teachers who teach a school subject Social Science in the 4th grade. We wanted to know what textbooks they use, how they decide to choose them, their assessment in general and as well the style, methodology, didactics, motivation, do these textbooks stimulate children to an active way of learning. We wanted to establish possible differences according to a region and a publisher. The results of our survey show that textbooks for Social Science in the 4th grade of primary school have got their advantages and disadvantages so none of them could be assessed as distinctively good or bad. Accordingly we can say that current textbooks in teachers’ opinions mostly fulfil quality criteria. Teachers are despite minor insufficiencies satisfied with the textbooks and the majority of them would choose the same course book of the same publisher again.
Ključne besede:
primary school (nine year school)
,
junior school
,
textbooks
,
quality criteria
,
Social Science
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj