Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
NAZORNOST PRI POUKU ZGODOVINE
Avtorji:
ID
Kline, Suzana
(Avtor)
ID
Kramar, Martin
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UNI_Kline_Suzana_2012.pdf
(822,20 KB)
MD5: D7FD4E77B2DF5BF2809A8EACDDC6751B
PID:
20.500.12556/dkum/a29865b6-935d-4342-b151-5c83d329078a
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Nazornost ima pri pouku zgodovine ter pri pouku nasploh izreden pomen. Z nazornimi oblikami pouka učitelj pridobi kar nekaj časa, razlaga je lažja in hitrejša. S čutno in notranjo nazornostjo doseže razumljivost in olajša pomnjenje zgodovinskih dejstev in dogodkov. Tako se lahko učitelj pri obravnavi nove učne snovi usmeri na bistvene elemente in se z dodatno razlago bolj posveti učencem, ki imajo več težav s predstavami in razumevanjem. Nazornost ima velik pomen tudi kot motivacijsko sredstvo, s pomočjo katerega učitelj pritegne in zadrži pozornost učencev. Vendar se lahko zgodi, da je nazornost zaradi pomanjkanja časa ali razpoložljivosti ponazorilnih sredstev nekoliko potisnjena v ozadje. Prav tako je pri pouku zgodovine potrebno paziti, da izbrana ponazorila reprezentatirajo učinek, ki ga učitelj želi doseči. Preveč verbalizma in neselektivne uporabe grafičnega gradiva ima ravno nasproten učinek na nazornost pouka. Pogosto učitelji demonstrirajo številna ponazorila, ki pa ostanejo zgolj na poplitveni ravni. Pri pouku zgodovine mora učitelj predvsem z živo besedo ponazoriti in ustvariti določeno zgodovinsko vzdušje. S tem omogoči učencem jasno razumevanje posameznih pojavov in njihovo lažje pomnjenje. Če tega ne stori, učenci zgolj fakturirajo posamezne podatke, medtem ko je njihovo razumevanje potisnjeno v ozadje.
Ključne besede:
KLJUČNE BESEDE: čutna in pojmovna nazornost
,
pouk zgodovine
,
funkcije nazornosti
,
ponazorila
,
metode.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Kline]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22770
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
19178248
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:RVIUG55U
Datum objave v DKUM:
12.06.2012
Število ogledov:
1984
Število prenosov:
222
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KLINE, Suzana, 2012,
NAZORNOST PRI POUKU ZGODOVINE
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Kline. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22770
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Motivacija za vseživljenjsko e-izobraževanje na območju Ljubljane
Metode in oblike dela v izobraževanju odraslih
Značilnost pouka s konstruktivističnih vidikov
Pomen vseživljenjskega izobraževanja v vrtcih
Didaktična analiza učiteljeve priprave
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Lifelong learning and higher education institutions
Zadovoljstvo udeležencev v izobraževanju odraslih
Koncept vseživljenjskega učenja
Strategija izobraževanja odraslih v Sloveniji v kontekstu uresničevanja evropske dimenzije vseživljenjskega učenja ter vloga delodajalcev
Organiziranost izobraževanja odraslih na Ljudski univerzi
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
CLARITY AND DEMONSTRATION IN RELATION TO TEACHING HISTORY
Opis:
Clarity is of great importance not only in history lessons but also in teaching in general. By applying explicit instruction forms a teacher can gain some time. Additionally, an explanation becomes easier and faster. By using sensory and inner clarity the teacher can achieve understanding and facilitate memorizing of history facts. Thus, when introducing a new learning material the teacher can focus on the essential elements and give more attention to the students who have comprehension problems and need an extra and extensive explanation. Clarity has an additional role as a motivational tool with which the teacher maintains attention of the students. However, due to the lack of time and limited availability of individual resources clarity may be pushed aside. Additionally, when teaching history attention has to be paid to the selected illustrations, which must have the effect the teacher wishes to achieve. The exaggerated verbalism and the unselective use of graphic materials may have the opposite result on the clarity of the teaching subject. When teaching history the teacher has to illustrate and create a specific historical atmosphere by giving vivid explanations. Consequently, the teacher enables students’ clear understanding of certain historical events and their better memorization. Not doing so, the students only absorb certain data whereas their comprehension becomes less prominent.
Ključne besede:
sensory and notional clarity
,
history lessons
,
functions of clarity
,
illustrations
,
methods.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj