| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:POVEZAVA MED MOTIVACIJO, SAMOOCENO ZNANJA IN ZNANJEM IKT-JA MED ŠTUDENTI RAZLIČNIH DRŽAV
Avtorji:ID Buček, Oliver (Avtor)
ID Krašna, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Bucek_Oliver_2012.pdf (2,70 MB)
MD5: 788DA7CB1E75845FD3BA9EE25DB5D06D
PID: 20.500.12556/dkum/4daa0a3a-4621-491c-a0ba-805ed3313ecb
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Študentje vstopajo na univerzo z različno stopnjo motiviranosti. Kakor opredeljuje teorija samodoločenosti, so intrinzično in ekstrinzično motivirani ter amotivirani. Z raziskavo smo želeli ugotoviti razlike v motivaciji med rednimi in izrednimi študenti. V raziskavo smo zajeli redne in izredne študente različnih študijskih smeri iz različnih držav. Izsledki kažejo, da so študenti pretežno ekstrinzično motivirani. Med spoloma ni razlik v motivaciji za izobraževanje, zato lahko sklepamo, da je motivacija za izobraževanje približno enako zastopana tako pri fantih kot pri dekletih. Študenti družboslovja in humanistike so bolj intrinzično motivirani kot študenti naravoslovja in tehnike ter izredni študenti so pokazali večjo stopnjo ekstrinzične motivacije. Glede na državo bivanja podatki kažejo, da so študenti iz držav nečlanic Evropske unije bolj intrinzično motivirani za izobraževanje. Analiza razlik v samooceni znanja in realnem znanju s področja poznavanja programske in strojne opreme je pokazala, da je samoocena znanja s področja poznavanja programske in strojne opreme višja pri fantih ter pri študentih, ki prihajajo iz mesta. Študenti družboslovja in humanistike ter redni študenti so pokazali več znanja s področja poznavanja programske in strojne opreme. Študenti družboslovja in humanistike so bolj motivirani za izobraževanje od študentov naravoslovja in tehnike. Pri napovedovanju realnega znanja z motivacijo za izobraževanje smo ugotovili, da ima intrinzična motivacija statistično značilen vpliv na realno znanje. Z višanjem intrinzične motivacije bi se zvišalo tudi realno znanje. Prav tako ima amotivacija statistično značilen vpliv na realno znanje. Z višanjem amotivacije bi se realno znanje znižalo.
Ključne besede:intrinzična motivacija, ekstrinzična motivacija, amotivacija, samoocena znanja, realno znanja, IKT
Kraj izida:Maribor
Založnik:[O. Buček]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22622 Novo okno
UDK:378(043.2)
COBISS.SI-ID:19104520 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2CEGEMJL
Datum objave v DKUM:08.05.2012
Število ogledov:4039
Število prenosov:368
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
BUČEK, Oliver, 2012, POVEZAVA MED MOTIVACIJO, SAMOOCENO ZNANJA IN ZNANJEM IKT-JA MED ŠTUDENTI RAZLIČNIH DRŽAV [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : O. Buček. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22622
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CORRELATION BETWEEN MOTIVATION, SELFEVALUATION AND ICT KNOWLEDGE AMONG STUDENTS OF DIFFERENT COUNTRIES
Opis:The students enter the university with a different level of motivation. According to the theory of self determination, students may be intrinsic or extrinsic motivated or amotivated. In our research we wanted to establish the difference in motivation between regular and extraordinary students. We examined both of the groups of different study directions from different countries. The results show mostly the extrinsic motivation. There is no motivational difference between male and female. Therefore we can assume that educational motivation is equally presented by both of them. The students of social studies and humanistic are more intrinsic motivated than those who study natural science and technology. The extraordinary students show higher level of extrinsic motivation. According to the country they live, the data indicate that students from countries which are not members of the European Union, are more intrinsic motivated for their education. The analysis in self-evaluation of knowledge and real knowledge in field of software and hardware indicates higher self evaluated knowledge at male students and students who come from urban society. Humanistic and social studies students have also displayed more knowledge in using software and hardware. Humanistic and social studies students are more motivated for education than those of natural science and technology. At predicting of real knowledge with educational motivation it has been stated, that intrinsic motivation statistically influences the real knowledge very significantly. With raising of intrinsic motivation the real knowledge could be on higher level. Amotivation influences the real knowledge likewise. With raising of amotivation, the real knowledge would become lower.
Ključne besede:Intrinsic motivation, extrinsic motivation, amotivation, self-evaluation of knowledge, real knowledge, ICT


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici