| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
Avtorji:ID Koprek, Natalija (Avtor)
ID Cedilnik, Marko (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Knez, Matjaž (Komentor)
Datoteke:.pdf VS_Koprek_Natalija_2012.pdf (2,04 MB)
MD5: B5E20634F94FE0E7F1FAFFA034970700
PID: 20.500.12556/dkum/327a4d5c-349b-4370-bee5-100b9f311416
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FL - Fakulteta za logistiko
Opis:Diplomsko delo je sestavljeno iz štirih delov. V uvodnem poglavju je opredeljen obravnavani problem in predstavljeno podjetje Hyundai avto Mlakar s.p.. Opisane so tudi predpostavke in metode dela. V prvem, teoretičnem delu smo opisali razvoj in vzdrževanje avtomobila, storitev, kakovost storitve, zadovoljstvo potrošnikov ter pričakovanja porabnikov. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili obstoječe stanje podjetja Hyundai avto Mlakar s.p., opisali sedanje stanje avtomehanične delavnice in potek servisa vozil. S kritično analizo trenutnega stanja servisnih storitev smo izpostavili ključne elemente za razrešitev problema. Razrešitev problema smo opisali v zadnjem, četrtem delu diplomskega dela. V zaključnem delu smo ocenili in ovrednotili uspešnost predlagane rešitve problema ter navedli pogoje in možnost nadaljnjega razvoja podjetja.
Ključne besede:avtomobil, vzdrževanje avtomobila, storitev, kakovost storitev, zadovoljstvo potrošnikov
Kraj izida:Maribor
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22500 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:VJ9TLMFQ
Datum objave v DKUM:06.05.2012
Število ogledov:2154
Število prenosov:249
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FL
:
KOPREK, Natalija, 2012, Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22500
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Increasing of car dealership range of services with introduction of rapid motor vehicle service
Opis:The diploma thesis consists of fourth parts. In the introductory chapter is defined the addressed problem and presented the company Hyundai avto Mlakar s.p. There are also described assumptions and methods of work. In the first, theoretical part, we described the development and maintenance of the car, service, service quality, customer satisfaction and expectations of consumers. In the second part of the diploma thesis, we presented the current status of Hyundai avto Mlakar s.p., described the current state of repair garages and car service course. By critically analyzing the current state of repair services, we highlight the key elements to solve the problem. We described solution to the problem in the last, fourth part of the diploma thesis. In the final part we assessed and evaluated the effectiveness of proposed solutions to the problem and stated the conditions and the possibility of further development of the company.
Ključne besede:car, car maintenance, service, service quality, customer satisfaction


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici