Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
Avtorji:
ID
Koprek, Natalija
(Avtor)
ID
Cedilnik, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Knez, Matjaž
(Komentor)
Datoteke:
VS_Koprek_Natalija_2012.pdf
(2,04 MB)
MD5: B5E20634F94FE0E7F1FAFFA034970700
PID:
20.500.12556/dkum/327a4d5c-349b-4370-bee5-100b9f311416
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FL - Fakulteta za logistiko
Opis:
Diplomsko delo je sestavljeno iz štirih delov. V uvodnem poglavju je opredeljen obravnavani problem in predstavljeno podjetje Hyundai avto Mlakar s.p.. Opisane so tudi predpostavke in metode dela. V prvem, teoretičnem delu smo opisali razvoj in vzdrževanje avtomobila, storitev, kakovost storitve, zadovoljstvo potrošnikov ter pričakovanja porabnikov. V drugem delu diplomskega dela smo predstavili obstoječe stanje podjetja Hyundai avto Mlakar s.p., opisali sedanje stanje avtomehanične delavnice in potek servisa vozil. S kritično analizo trenutnega stanja servisnih storitev smo izpostavili ključne elemente za razrešitev problema. Razrešitev problema smo opisali v zadnjem, četrtem delu diplomskega dela. V zaključnem delu smo ocenili in ovrednotili uspešnost predlagane rešitve problema ter navedli pogoje in možnost nadaljnjega razvoja podjetja.
Ključne besede:
avtomobil
,
vzdrževanje avtomobila
,
storitev
,
kakovost storitev
,
zadovoljstvo potrošnikov
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22500
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:VJ9TLMFQ
Datum objave v DKUM:
06.05.2012
Število ogledov:
2154
Število prenosov:
249
Metapodatki:
Področja:
FL
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOPREK, Natalija, 2012,
Povečanje ponudbe storitev avtohiše z uvedbo hitrega servisa vozil
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22500
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Storitve kot del storitvenega oblikovanja ter merjenje kakovosti knjižničnih storitev Mestne knjižnice Kranj
Preverjanje kakovosti storitev v gostinskem lokalu
Zadovoljstvo odjemalcev s kakovostjo proizvodov in storitev podjeta Bramac d.o.o.
Zadovoljstvo potrošnikov s storitvami in z izdelki podjetja
Priporočilni sistemi v spletnih trgovinah
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Increasing of car dealership range of services with introduction of rapid motor vehicle service
Opis:
The diploma thesis consists of fourth parts. In the introductory chapter is defined the addressed problem and presented the company Hyundai avto Mlakar s.p. There are also described assumptions and methods of work. In the first, theoretical part, we described the development and maintenance of the car, service, service quality, customer satisfaction and expectations of consumers. In the second part of the diploma thesis, we presented the current status of Hyundai avto Mlakar s.p., described the current state of repair garages and car service course. By critically analyzing the current state of repair services, we highlight the key elements to solve the problem. We described solution to the problem in the last, fourth part of the diploma thesis. In the final part we assessed and evaluated the effectiveness of proposed solutions to the problem and stated the conditions and the possibility of further development of the company.
Ključne besede:
car
,
car maintenance
,
service
,
service quality
,
customer satisfaction
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj