| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:ELEKTRONSKE PRODAJNE POTI V BANKI SPARKASSE
Avtorji:ID Šešerko, Helena (Avtor)
ID Bobek, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Seserko_Helena_2012.pdf (1,28 MB)
MD5: 18224E7A4B2CE39BA0D6B4633AAB802C
PID: 20.500.12556/dkum/c1a46141-1f66-4346-8e81-7bd1c6230d51
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:Elektronske prodajne poti v bankah sodijo med sodobne načine uporabe bančnih storitev in so širši javnosti bolj znane kot elektronsko bančništvo. Elektronsko bančništvo je bančna storitev, ki omogoča enostavnejše bančno poslovanje kjerkoli in kadarkoli brez nepotrebnih obiskov bančnih poslovalnic. Večina ljudi še vedno zmotno misli, da elektronsko bančništvo pomeni bančno poslovanje preko spleta, vendar ima veliko širši pomen. Elektronsko bančništvo je v bistvu skupen naziv za bančno poslovanje s pomočjo elektronskih naprav kot so mobilni telefon, klasičen telefon, računalnik oziroma internet itd. Banke svojim komitentom ponujajo tako elektronski način poslovanja kot tudi klasičen način poslovanja preko bančnih okenc in vsak se sam odloči kaj mu je ljubše. Starejši uporabniki še vedno večino bančnih storitev opravljajo na klasičen način pri bančnem okencu. Srednja in mlajša generacija pa se vedno bolj poslužuje elektronskega načina poslovanja. V Sloveniji se je v zadnjih letih v sklopu elektronskega bančništva najbolj razvilo in uveljavilo internetno oziroma spletno bančništvo. Vedno več komitentov bank uporablja mobilno bančništvo, ki v Sloveniji še ni tako zelo priljubljeno kot v državah zahodne Evrope. S pojavom pametnih mobilnih telefonov lahko komitent s pomočjo mobilnega telefona dostopa do spleta in tako koristi storitve spletnega bančništva, le da namesto osebnega računalnika uporablja mobilni telefon. Telefonsko bančništvo, ki ga banke ponujajo v dveh oblikah je tudi zelo priljubljeno. Prva je telefonsko bančništvo preko telefonskega odzivnika, druga pa preko telefonskega operaterja oziroma telefonskega centra.
Ključne besede:Elektronsko bančništvo, Spletno oziroma internetno bančništvo, Mobilno bančništvo, Telefonsko bančništvo, PIN-osebno geslo, TAN-podpisna koda ki nadomešča lastnoročni podpis, Net.Stik elektronsko bančništvo za fizične osebe, Net.Stik Pro elektronsko bančništvo za pravne osebe, Tel.Stik telefonsko bančništvo
Kraj izida:Maribor
Založnik:[H. Šešerko]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22264 Novo okno
UDK:336.71
COBISS.SI-ID:11085852 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:RYY01QAB
Datum objave v DKUM:29.05.2012
Število ogledov:2111
Število prenosov:165
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:EPF
:
ŠEŠERKO, Helena, 2012, ELEKTRONSKE PRODAJNE POTI V BANKI SPARKASSE [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : H. Šešerko. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22264
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ELECTRONIC SALES CHANNELS IN THE BANK SPARKASSE
Opis:Electronic sales channels are a part of the modern bank applications services better known to the general public as electronic banking. Electronic banking is a bank service which makes banking easy and available for the customers anywhere and at any time, without unnecessary visits to the bank. Most people still wrongly think that electronic banking means only online banking business, but the term has much broader meaning. Electronic banking is basically a common name for the banking business with the help of electronic devices like mobile phone, classic phone, computer or internet, etc. Bank offer to their clients electronic and traditional banking services and people decide which they like best. Older clients still make the majority of their business at the bank counter while the middle-aged and younger generations prefer to use electronic services. In Slovenia in recent years internet banking or online banking is the most common form of electronic banking. More and more clients are using mobile banking services which in Slovenia are still not as popular as in the Western European countries. With the advent of Smart Phones users can now access the internet and use online banking services, only instead of their personal account they use their mobile phone. Telephone banking which the banks are offering in two varieties is also very popular. The first variety is telephone banking via the answering machine and the other via the telephone operater or via call center.
Ključne besede:Electronic banking, Online or Internet banking, Mobile banking, Telephone banking, PIN- Personal Identification Number, TAN-TransAktion Number, Net.Stik Electronic banking for natural persons, Net.Stik Pro Electronic banking for legal persons, Tel.Stik telephone banking


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici