| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:VPRAŠANJA PRI POUKU DRUŽBE V 4. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:ID Marinič, Tjaša (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID ČAGRAN, BRANKA (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Marinic_Tjasa_2012.pdf (909,68 KB)
MD5: E9A27DF24DB8DC735C15BC289F6621F6
PID: 20.500.12556/dkum/bbf004cb-323a-4158-9b5c-bc08e2729802
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V diplomski nalogi z naslovom Vprašanja pri pouku družbe v 4. razredu devetletne osnovne šole smo se v teoretičnem delu sprva osredotočili na pregled vprašanj skozi čas. Poglobljeno smo opisali vprašanja pri pouku, predstavili vprašanja v različnih učnih metodah ter opisali značilnosti učiteljeve strategije spraševanja. Predstavili smo določene klasifikacije vprašanj, izpostavili pa klasifikacijo po Marentič Požarnik in Plut Pregelj. V empiričnem delu smo predstavili izsledke raziskave, ki je temeljila na protokolu. S protokolom smo spremljali 75 učnih ur pouka družbe v 4. razredu. Želeli smo proučiti in raziskati, katere vrste vprašanj učiteljev in učencev glede na nivo prevladujejo pri pouku družbe v 4. razredu. Zanimalo nas je tudi, ali obstajajo razlike med učitelji v zastavljanju vprašanj glede na leta delovnih izkušenj v neposredni pedagoški praksi. Ugotovili smo, da so večino vprašanj pri pouku družbe postavili učitelji. Prevladovala so predvsem vprašanja nižjega nivoja. Statistično značilnih razlik med učitelji glede na leta delovnih izkušenj v pedagoški praksi nismo odkrili.
Ključne besede:družba, učitelj, učenci, vprašanja nižjega nivoja, vprašanja višjega nivoja
Kraj izida:Sodinci
Založnik:[T. Marinič]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22150 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18991624 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:W19LNNDI
Datum objave v DKUM:12.03.2012
Število ogledov:7752
Število prenosov:686
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MARINIČ, Tjaša, 2012, VPRAŠANJA PRI POUKU DRUŽBE V 4. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE [na spletu]. Diplomsko delo. Sodinci : T. Marinič. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22150
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ASKING QUESTIONS IN SOCIAL EDUCATION IN THE FOURTH GRADE OF (NINE-YEAR) PRIMARY SCHOOL
Opis:In this diploma work, entitled Questions in 4th grade science class in primary school, the theoretical work is initially focused on the examination of forming questions over time. We thoroughly describe the use of questions in class, present questions in a variety of teaching methods and describe the charac-teristics of teachers’ questioning strategies. We present certain classifications of questions, pointing out the classification written by Marentič Požarnik and Plut Pregelj. The empirical part presents research findings based on a proto-col. The protocol was used to follow 75 learning lessons in the 4th grade class-room. We wanted to explore and investigate what kind of teachers' and pu-pils' questions prevail based on the level. We were also interested whether there are differences between the teachers' questions taking into consideration their years of work experience. We found that the majority of questions were asked by teachers. Mainly low-level questions dominate. We did not find any statistically significant differences among teachers according to their years of experience.
Ključne besede:society, teachers, pupils, lower taxonomy level questions, higher taxonomy level questions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici