Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
VPRAŠANJA PRI POUKU DRUŽBE V 4. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Avtorji:
ID
Marinič, Tjaša
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Marinic_Tjasa_2012.pdf
(909,68 KB)
MD5: E9A27DF24DB8DC735C15BC289F6621F6
PID:
20.500.12556/dkum/bbf004cb-323a-4158-9b5c-bc08e2729802
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi z naslovom Vprašanja pri pouku družbe v 4. razredu devetletne osnovne šole smo se v teoretičnem delu sprva osredotočili na pregled vprašanj skozi čas. Poglobljeno smo opisali vprašanja pri pouku, predstavili vprašanja v različnih učnih metodah ter opisali značilnosti učiteljeve strategije spraševanja. Predstavili smo določene klasifikacije vprašanj, izpostavili pa klasifikacijo po Marentič Požarnik in Plut Pregelj. V empiričnem delu smo predstavili izsledke raziskave, ki je temeljila na protokolu. S protokolom smo spremljali 75 učnih ur pouka družbe v 4. razredu. Želeli smo proučiti in raziskati, katere vrste vprašanj učiteljev in učencev glede na nivo prevladujejo pri pouku družbe v 4. razredu. Zanimalo nas je tudi, ali obstajajo razlike med učitelji v zastavljanju vprašanj glede na leta delovnih izkušenj v neposredni pedagoški praksi. Ugotovili smo, da so večino vprašanj pri pouku družbe postavili učitelji. Prevladovala so predvsem vprašanja nižjega nivoja. Statistično značilnih razlik med učitelji glede na leta delovnih izkušenj v pedagoški praksi nismo odkrili.
Ključne besede:
družba
,
učitelj
,
učenci
,
vprašanja nižjega nivoja
,
vprašanja višjega nivoja
Kraj izida:
Sodinci
Založnik:
[T. Marinič]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22150
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18991624
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:W19LNNDI
Datum objave v DKUM:
12.03.2012
Število ogledov:
7752
Število prenosov:
686
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MARINIČ, Tjaša, 2012,
VPRAŠANJA PRI POUKU DRUŽBE V 4. RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
[na spletu]. Diplomsko delo. Sodinci : T. Marinič. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22150
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Lovska učna pot v slomih za učence tretjega razreda osnovne šole
Zlatorogova učna pot z naravoslovno vsebino za osnovnošolce 4. in 5. razredov
Izvedba naravoslovnih aktivnosti na gozdni učni poti Mrtvice reke Mure za 4. in 5. razred osnovne šole
Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
Učna pot po Celju kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga osnovne šole pri ohranjanju kraja - analiza metafor
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours
Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Skrb za psa in odnos do narave med učenci
Okoljsko tehnična pripravljenost učencev od 4. do 9. razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
ASKING QUESTIONS IN SOCIAL EDUCATION IN THE FOURTH GRADE OF (NINE-YEAR) PRIMARY SCHOOL
Opis:
In this diploma work, entitled Questions in 4th grade science class in primary school, the theoretical work is initially focused on the examination of forming questions over time. We thoroughly describe the use of questions in class, present questions in a variety of teaching methods and describe the charac-teristics of teachers’ questioning strategies. We present certain classifications of questions, pointing out the classification written by Marentič Požarnik and Plut Pregelj. The empirical part presents research findings based on a proto-col. The protocol was used to follow 75 learning lessons in the 4th grade class-room. We wanted to explore and investigate what kind of teachers' and pu-pils' questions prevail based on the level. We were also interested whether there are differences between the teachers' questions taking into consideration their years of work experience. We found that the majority of questions were asked by teachers. Mainly low-level questions dominate. We did not find any statistically significant differences among teachers according to their years of experience.
Ključne besede:
society
,
teachers
,
pupils
,
lower taxonomy level questions
,
higher taxonomy level questions
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj