| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Ravnateljevanje in kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa v osnovnih šolah
Avtorji:ID Horvat, Laura (Avtor)
ID Lepičnik-Vodopivec, Jurka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID ČAGRAN, BRANKA (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Horvat_Laura_2012.pdf (1,83 MB)
MD5: 651C6DF75CBB13ECDFF87E779CF145E7
PID: 20.500.12556/dkum/e74da029-2672-45ca-a28f-7cc3be7dac7b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela je bil pobliže spoznati pomen ravnateljevanja in njegovega vplivanja na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa. S pomočjo anketnega vprašalnika je bila izvedena raziskava na vzorcu 170-ih učiteljev. Z deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja je bilo preučeno mnenje učiteljev o vplivu ravnateljevega značaja in stila vodenja na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa, njegovem vplivu na odnos med starši učencev in šolo ter družbenim okoljem, ravnateljevem vplivu na šolsko klimo in na uvajanje sprememb. V okviru tega pa še obstoj razlik glede na delovno dobo in delovno mesto učiteljev.
Ključne besede:KLJUČNE BESEDE: učitelj, ravnatelj, starši, šola, uvajanje sprememb, šolska klima.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[L. Horvat]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22014 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18953480 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:F9IN2HWC
Datum objave v DKUM:27.02.2012
Število ogledov:3131
Število prenosov:452
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
HORVAT, Laura, 2012, Ravnateljevanje in kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa v osnovnih šolah [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Horvat. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22014
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Headmastership and quality of the educational process in primary schools
Opis:The purpose of the graduation thesis was to take a closer look at the significance of headmastership and its influence on the quality of the education system. A research was carried out by means of a questionnaire on a sample of 170 teachers. By using a descriptive and causal non-experimental method of empirical pedagogic research approach, the opinion of teachers about the effect of a headmaster's character and management style on the quality of the education system was studied, as well as their influence on the relationship among the students’ parents, school and social environment, and the headmaster’s influence on school atmosphere and on implementing changes. Within this framework, the existence of differences with regard to the length of service and the teacher job roles was also studied.
Ključne besede:teacher, headmaster, parents, school, implementing changes, school atmosphere.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici