Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Ravnateljevanje in kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa v osnovnih šolah
Avtorji:
ID
Horvat, Laura
(Avtor)
ID
Lepičnik-Vodopivec, Jurka
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Horvat_Laura_2012.pdf
(1,83 MB)
MD5: 651C6DF75CBB13ECDFF87E779CF145E7
PID:
20.500.12556/dkum/e74da029-2672-45ca-a28f-7cc3be7dac7b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Namen diplomskega dela je bil pobliže spoznati pomen ravnateljevanja in njegovega vplivanja na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa. S pomočjo anketnega vprašalnika je bila izvedena raziskava na vzorcu 170-ih učiteljev. Z deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja je bilo preučeno mnenje učiteljev o vplivu ravnateljevega značaja in stila vodenja na kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa, njegovem vplivu na odnos med starši učencev in šolo ter družbenim okoljem, ravnateljevem vplivu na šolsko klimo in na uvajanje sprememb. V okviru tega pa še obstoj razlik glede na delovno dobo in delovno mesto učiteljev.
Ključne besede:
KLJUČNE BESEDE: učitelj
,
ravnatelj
,
starši
,
šola
,
uvajanje sprememb
,
šolska klima.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[L. Horvat]
Leto izida:
2012
PID:
20.500.12556/DKUM-22014
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18953480
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:F9IN2HWC
Datum objave v DKUM:
27.02.2012
Število ogledov:
3131
Število prenosov:
452
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HORVAT, Laura, 2012,
Ravnateljevanje in kakovost vzgojno-izobraževalnega procesa v osnovnih šolah
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : L. Horvat. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=22014
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Učni načrt
Učni načrt
Didaktični pristopi pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja v tretjem razredu osnovne šole
Učni načrt
Učitelji o izkustvenem učenju in poučevanju pri predmetu spoznavanja okolja
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Book of abstracts
PROFILES - WP3: Stakeholders involvement and interaction
Z igro v svet matematike
Oblikovanje vrednot trajnostnega razvoja
Razvrščanje v predšolskem obdobju skozi konkretno izkušnjo
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Headmastership and quality of the educational process in primary schools
Opis:
The purpose of the graduation thesis was to take a closer look at the significance of headmastership and its influence on the quality of the education system. A research was carried out by means of a questionnaire on a sample of 170 teachers. By using a descriptive and causal non-experimental method of empirical pedagogic research approach, the opinion of teachers about the effect of a headmaster's character and management style on the quality of the education system was studied, as well as their influence on the relationship among the students’ parents, school and social environment, and the headmaster’s influence on school atmosphere and on implementing changes. Within this framework, the existence of differences with regard to the length of service and the teacher job roles was also studied.
Ključne besede:
teacher
,
headmaster
,
parents
,
school
,
implementing changes
,
school atmosphere.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj