| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Povezanost barv in čustev pri učencih v 4. razredu osnovne šole
Avtorji:ID Kolar, Rebeka (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID ČAGRAN, BRANKA (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Kolar_Rebeka_2012.pdf (1,85 MB)
MD5: E2E59A454DBA60F0A28BC99755E6B9EE
PID: 20.500.12556/dkum/8c0ad0e9-3404-4782-91b6-8592bdb08b32
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrski nalogi se dotikamo področja barv, ki imajo lahko močan učinek na človeško telo in emocije. Že kot otroci uporabljamo barve tako v domačem okolju kot šoli. Po mnenju strokovnjakov naj bi ravno uporaba posameznih barv razodevala otrokovo emocionalno življenje. Pri tem je pomembno poudariti, da se barvno izražanje otrok skozi njihov razvoj spreminja, nadgrajuje, spreminja se otrokova uporaba in odnos do barv. Raziskave, ki so bile opravljene na tem področju, kažejo, da lahko ravno na podlagi izbire barv potegnemo vzporednice z izražanjem osnovnih čustev. Tako smo v naši raziskavi s pomočjo prirejene ocenjevalne lestvice barv in različnih čustvenih stanj pri učencih v četrtem razredu preverjali povezovanje posameznih barv in čustev ter njihove priljubljene in nepriljubljene barve. Pri tem nas je zanimal obstoj razlik glede na spol in povprečje zaključnih ocen. Ugotovili smo, da učenci povezujejo pozitivna čustva s toplimi barvami in negativna čustva s hladnimi, pri tem še posebej prednjačijo deklice in učenci z višjim povprečjem zaključnih ocen. Na področju najljubše barve je v ospredju vijolična pri deklicah in modra pri dečkih. Črna je barva, ki je učenci ne marajo.
Ključne besede:barva, učinki barv, likovno izražanje otrok, psihodiagnostična vrednost barv, srednje in pozno otroštvo, čustva
Kraj izida:Maribor
Založnik:[R. Kolar]
Leto izida:2012
PID:20.500.12556/DKUM-21934 Novo okno
UDK:37.015.31:73-053.5(043.2)
COBISS.SI-ID:18921480 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:8V2WBYHJ
Datum objave v DKUM:15.03.2012
Število ogledov:5000
Število prenosov:640
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KOLAR, Rebeka, 2012, Povezanost barv in čustev pri učencih v 4. razredu osnovne šole [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : R. Kolar. [Dostopano 31 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21934
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
  1. Editorial
  2. Editorial
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The link between colours and emotions with the fourth grade students
Opis:This master thesis desribes the field of colours, which can have a strong effect on human body and our emotions. Even as children we use colours at home and at school. According to experts, the use of different colours reveals the child's emotional life. It is important to emphasize that the colour expression of children changes and upgrades itself through their development. Children's attitude towards colours also changes. Researches, carried out in this area, indicate, that we can pull parallels between choices of colours and expressions of basic emotions. Our study was made using modified grading scale of colours and various emotional states of students in fourth grade to verify the link between emotions and colours, their popular and unpopular colours. We were interested in the existence of differences based on gender differences and average annual assessments. We have found out that students associate positive feelings with warm colors and negative emotions with cool ones, with the lead of girls and students with the highest mark average. Regarding favourite colours, purple stands out with girls and blue with boys. Black is the colour that the students dislike.
Ključne besede:colour, colour effects, artistic expression of children, psychodiagnostic value of colours, middle and late childhood, emotions


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici