Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
SISTEM NADALJNJEGA IZOBRAŽEVANJA IN USPOSABLJANJA UČITELJEV V OSNOVNIH ŠOLAH
Avtorji:
ID
Šulek, Gorazd
(Avtor)
ID
Ferjan, Marko
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Sulek_Gorazd_2011.pdf
(1,84 MB)
MD5: 17D46DB521D9DEFE8D6E24A0AEFE133F
PID:
20.500.12556/dkum/e98ca417-8896-436f-8ee9-b84ce15a8838
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
Nadaljnje izobraževanje in usposabljanje učiteljev je ena izmed oblik vseživljenjskega učenja, ki poleg študijskih programov za izpopolnjevanje in/ali pridobitev izobrazbe, učiteljem zagotavlja možnost za obnavljanje, razširjanje in poglabljanje znanja ter seznanjanje z novostmi stroke. Osnovni namen nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju je profesionalni razvoj ter strokovna in osebnostna rast pedagoških delavcev, s čimer se povečuje tudi kakovost in učinkovitost celotnega vzgojno izobraževalnega sistema. Cilj diplomskega dela je proučiti sistem, vsebino in načine financiranja nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev osnovnih šol v programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja. V tej diplomski nalogi nas je zanimalo: kakšna je udeležba učiteljev v programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja, kakšen je vpliv programov nadaljnjega izobraževanje in usposabljanja na njihov profesionalni razvoj in koliko programi nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja pripomorejo k pridobivanju in/ali izboljšanju posameznih kompetenc, ki jih učitelji potrebujejo za uspešno izvajanje pedagoškega dela. V teoretičnem delu so predstavljena izbrana izhodišča za obravnavo problema diplomskega dela, kjer je poudarek na izobraževanju in usposabljanju učiteljev, nadaljnjem izobraževanju in usposabljanju učiteljev, kompetencah in profesionalnem razvoju. Izvedena je bila tudi empirična raziskava. Na temelju obravnave rezultatov statistične obdelave pridobljenih podatkov smo ugotovili, da so anketirani visoko motivirani za nadaljnje izobraževanje in usposabljanje. V povprečju se letno udeležujejo 3 do 5 dni programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja. Ob tem najpogosteje programov s področja informacijske tehnologije in pismenosti. Ključni problem neudeležbe v želenih programih oz. neudeležbe nasploh je v finančni nezmožnosti organizacije. Pomemben dejavnik neudeležbe je tudi oddaljenost kraja izvajanja programa. Raziskava je pokazala, da proces načrtovanja nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja na ravni učitelja ni dolgoročno zastavljen. Ni prepoznanih pristopov celostne obravnave ciljev in kazalnikov s strani vodstev organizacij glede načrtovanja, analiziranja, učinkov in dodane vrednosti udeležbe učiteljev v programih nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja. Anketiranci so kritično ocenili kakovost organizacije in vsebine programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja. Ob tem so poudarili, da si želijo novosti na področju vsebin programov in tudi zakonodajnih sprememb sistema nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja v RS.
Ključne besede:
Izobraževanje
,
usposabljanje
,
strokovni delavci v vzgoji in izobraževanju
,
sistem nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-21551
COBISS.SI-ID:
6986003
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZGIHE7FU
Datum objave v DKUM:
28.02.2012
Število ogledov:
3372
Število prenosov:
339
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠULEK, Gorazd, 2011,
SISTEM NADALJNJEGA IZOBRAŽEVANJA IN USPOSABLJANJA UČITELJEV V OSNOVNIH ŠOLAH
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21551
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Vpliv ionske moči na oksidacijo askorbinske kisline s heksacianoferatnim (III) ionom
Izbrana poglavja iz naravoslovnih znanosti - kemijske vsebine
Sinteza nanodelcev pod vplivom mikrovalov
Sinteza nanodelcev CrNi z mikroemulzijsko metodo
Odstranjevanje niklja iz vod z adsorpcijo
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Geografski vidik ekoremediacij porečja Rinže
Stopnja radioaktivnega ravnotežja med radonom in njegovimi kratkoživimi razpadnimi produkti
Identifikacija obrambnih mehanizmov v rastlinah pri (hiper)akumulaciji kadmija z rentgensko absorpcijsko spektrometrijo
Vsebnost živega srebra v krvi, laseh, urinu in materinem mleku pri doječih materah na območju Ljubljane
Negotovosti in tolmačenje meritev kakovosti rečnih sedimentov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
IN-SERVICE TEACHER EDUCATION AND TRAINING SYSTEM IN PRIMARY SCHOOLS
Opis:
In-service teacher training represents one of many different forms of life-long learning, which enable teachers to renew and expand their knowledge. It also enables teachers to acquire new ideas and practices in their profession. The primary aim of in-service teacher training is professional development and personal growth of pedagogues, which increases quality and effectiveness of the entire education system. The main purpose of our graduation thesis is to examine/research the scope and quality of in-service teacher training teachers in primary school. In that framework, we put our focus on researching: the extent of participation of teachers in in-service teacher training programs; the impact of in-service teacher training program on professional development of teachers; and what the contribution of in-service teacher training programs in acquiring and/or improvement of single competencies, which teachers need for successful work, is. In the theoretical part, the main focus is laid on the cognitions regarding the education and training of teachers, in-service teacher training, competencies and professional development. Moreover, an empirical study was also carried out. Based on the examined results obtained in a statistical treatment of the acquired data, it was concluded that the interviewed persons are highly motivated for further education and training. They attend further education and training programs for 3 to 5 days on average, especially the ones in the area of the information technology and literacy. The key issue of not attending the desired programs or not attending such programs in general is the financial inability of the organization. A significant factor of nonattendance is also the remoteness of the place where the programs is being carried out. The research showed that the planning process for further education and training at the teacher’s level is not set in a long term. There aren't any recognized approaches to the integral treatment of the objectives and indicators by the organizations’ management in terms of planning, analysis, effects and added value to the attendance of teachers in the further education and training programs. The persons interviewed have critically assessed the quality of organization and the contents of further education and training programs. Furthermore, they stressed that they would like to see innovations in the field of program contents and also in the field of legislative changes within the further education and training system in the Republic of Slovenia.
Ključne besede:
Education
,
Training
,
Professional associated in education
,
In-service education and training system.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj