Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
KNJIŽEVNA VZGOJA V ODDELKU PRVEGA STAROSTNEGA OBDOBJA PREDŠOLSKIH OTROK
Avtorji:
ID
Čamer, Manja
(Avtor)
ID
Haramija, Dragica
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Camer_Manja_2011.pdf
(2,08 MB)
MD5: 7485062837DAB65E6A3B15379B31A0F6
PID:
20.500.12556/dkum/fc683099-74b2-4a69-bf5e-7213102635d6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V ospredju diplomskega dela je književna vzgoja v vrtcu od teoretičnih izhodišč pa do prezentacije posameznih književnih vsebin otrokom. Usmerjenost dela je v oddelek prvega starostnega obdobja predšolskih otrok. Namen diplomskega dela je predstavitev konkretnih književnih del in povezovanje z dejavnostmi iz vseh področji kurikuluma, se pri izboru opreti na kriterije kakovosti in s tem spodbujati otrokov govorni razvoj. Opisana sta bralni in govorni razvoj otroka, predstavljen je pomen branja odraslih, pomen branja v vrtcu ter tudi pomen samega izbora bralnega gradiva, ki največkrat izhaja iz vzgojiteljeve izbire. Izbor bralnega gradiva je opredeljen preko kriterijev kakovosti, ki so lahko vzgojiteljici v pomoč. Slikanica, kot oblika, je predstavljena bolj podrobno, saj je v prvem starostnem obdobju otrok prav ta oblika del največkrat predstavljena otrokom. V praktičnem delu je opisanih deset različnih umetnostnih besedil, tako tujih avtorjev kot tudi slovenskih. Slikanice se razlikujejo tako vsebinsko, kot oblikovno, predvsem pa so predstavjena novejša in kakovostna besedila. Vsebine, s katerimi so besedila povezana, se navezujejo na področja dejavnosti po Kurikulumu za vrtce, dejavnosti pa se lahko prilagajajo posamezni skupini in so podane bolj kot usmerjanje pri delu, ne pa kot strogo navodilo. Vsaka vzgojiteljica jih lahko uporabi kot idejo, seveda pa dejavnosti prilagaja skupini otrok, v kateri bo dejavnost oz. določeno besedilo predstavljeno.
Ključne besede:
književna vzgoja
,
bralni razvoj otroka
,
govorni razvoj otroka
,
bralno gradivo
,
prvo starostno obdobje predšolskih otrok
,
kurikulum.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[M. Čamer]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-21251
UDK:
82(043.2)
COBISS.SI-ID:
18799880
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:UTSGH9J9
Datum objave v DKUM:
05.12.2011
Število ogledov:
5098
Število prenosov:
856
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ČAMER, Manja, 2011,
KNJIŽEVNA VZGOJA V ODDELKU PRVEGA STAROSTNEGA OBDOBJA PREDŠOLSKIH OTROK
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Čamer. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21251
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen in odnos do izobraževanja med Romi
Romi in položaj romskih otrok v Otroškem vrtcu Metlika
Mediacija - pot do učinkovitega reševanja konfliktov med Romi
Ali so romski otroci v osnovni šoli obravnavani enakopravno?
Odnos zaposlenih v zdravstveni negi do izobraževanja sodelavcev
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pravna ureditev romske skupnosti v Republiki Sloveniji
Socialno delo v romski skupnosti
Socialna izključenost romskih otrok na področju izobraževanja
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem
Doživljanje poklicne izgorelosti pri vzgojno-pedagoškem delu z romskimi otroki
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
LITERATURE EDUCATION AT THE DIVISION OF FIRST AGE LEVEL PRESCHOOL CHILDREN
Opis:
The topic of my diploma thesis presents kindergarten literature education, including theoretic grounds and presentation of individual literature contents to children. The division of first age level preschool children is the focus of the presented work. Reading and speech development of children are presented, as well as the importance of reading for adults, the importance of reading in a kindergarten and the importance of reading material selection which is mostly a result of the educator's choice. Reading material selection is specified according to the criteria of quality which can be of help to the educator. Picture book as a form is presented in greater detail, as it is a form mostly introduced to children at the first age level division. Ten different text art forms of Slovene and foreign authors are presented in the practical part of the thesis. Picture books vary in content, as well as form, in any case, all the texts presented are that of good quality. Texts share common contents which follow kindergarten curriculum, while activities can be adjusted to individual groups by the educator; therefore, they are presented more as guidance than an instruction.
Ključne besede:
kindergarten literature education
,
reading development
,
speech development
,
reading material
,
first age level preschool children
,
curriculum.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj