| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:KNJIŽEVNA VZGOJA V ODDELKU PRVEGA STAROSTNEGA OBDOBJA PREDŠOLSKIH OTROK
Avtorji:ID Čamer, Manja (Avtor)
ID Haramija, Dragica (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Camer_Manja_2011.pdf (2,08 MB)
MD5: 7485062837DAB65E6A3B15379B31A0F6
PID: 20.500.12556/dkum/fc683099-74b2-4a69-bf5e-7213102635d6
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V ospredju diplomskega dela je književna vzgoja v vrtcu od teoretičnih izhodišč pa do prezentacije posameznih književnih vsebin otrokom. Usmerjenost dela je v oddelek prvega starostnega obdobja predšolskih otrok. Namen diplomskega dela je predstavitev konkretnih književnih del in povezovanje z dejavnostmi iz vseh področji kurikuluma, se pri izboru opreti na kriterije kakovosti in s tem spodbujati otrokov govorni razvoj. Opisana sta bralni in govorni razvoj otroka, predstavljen je pomen branja odraslih, pomen branja v vrtcu ter tudi pomen samega izbora bralnega gradiva, ki največkrat izhaja iz vzgojiteljeve izbire. Izbor bralnega gradiva je opredeljen preko kriterijev kakovosti, ki so lahko vzgojiteljici v pomoč. Slikanica, kot oblika, je predstavljena bolj podrobno, saj je v prvem starostnem obdobju otrok prav ta oblika del največkrat predstavljena otrokom. V praktičnem delu je opisanih deset različnih umetnostnih besedil, tako tujih avtorjev kot tudi slovenskih. Slikanice se razlikujejo tako vsebinsko, kot oblikovno, predvsem pa so predstavjena novejša in kakovostna besedila. Vsebine, s katerimi so besedila povezana, se navezujejo na področja dejavnosti po Kurikulumu za vrtce, dejavnosti pa se lahko prilagajajo posamezni skupini in so podane bolj kot usmerjanje pri delu, ne pa kot strogo navodilo. Vsaka vzgojiteljica jih lahko uporabi kot idejo, seveda pa dejavnosti prilagaja skupini otrok, v kateri bo dejavnost oz. določeno besedilo predstavljeno.
Ključne besede:književna vzgoja, bralni razvoj otroka, govorni razvoj otroka, bralno gradivo, prvo starostno obdobje predšolskih otrok, kurikulum.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[M. Čamer]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-21251 Novo okno
UDK:82(043.2)
COBISS.SI-ID:18799880 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:UTSGH9J9
Datum objave v DKUM:05.12.2011
Število ogledov:5098
Število prenosov:856
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
ČAMER, Manja, 2011, KNJIŽEVNA VZGOJA V ODDELKU PRVEGA STAROSTNEGA OBDOBJA PREDŠOLSKIH OTROK [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : M. Čamer. [Dostopano 19 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21251
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:LITERATURE EDUCATION AT THE DIVISION OF FIRST AGE LEVEL PRESCHOOL CHILDREN
Opis:The topic of my diploma thesis presents kindergarten literature education, including theoretic grounds and presentation of individual literature contents to children. The division of first age level preschool children is the focus of the presented work. Reading and speech development of children are presented, as well as the importance of reading for adults, the importance of reading in a kindergarten and the importance of reading material selection which is mostly a result of the educator's choice. Reading material selection is specified according to the criteria of quality which can be of help to the educator. Picture book as a form is presented in greater detail, as it is a form mostly introduced to children at the first age level division. Ten different text art forms of Slovene and foreign authors are presented in the practical part of the thesis. Picture books vary in content, as well as form, in any case, all the texts presented are that of good quality. Texts share common contents which follow kindergarten curriculum, while activities can be adjusted to individual groups by the educator; therefore, they are presented more as guidance than an instruction.
Ključne besede:kindergarten literature education, reading development, speech development, reading material, first age level preschool children, curriculum.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici