Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA PRI RAZLIČNIH GENERACIJAH OSNOVNOŠOLCEV
Avtorji:
ID
Prah, Špela
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
ČAGRAN, BRANKA
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Prah_Spela_2011.pdf
(747,12 KB)
MD5: 009BF9FB4B9BB087E64E7DF3F535ACCB
PID:
20.500.12556/dkum/c9f1051d-389b-4867-a8b6-637b96374188
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Prosti čas je zelo pomembno življenjsko področje, saj vpliva na osebni razvoj, socializacijo, ustvarjalnost, nudi nam sprostitev ter nam daje nove moči za nadaljnje vsakodnevne obveznosti. Vse to in še več so razlogi, da ga izkoristimo čim bolj kakovostno. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavljamo različne načine preživljanja prostega časa, kaj je njegov pomen in kako ga kakovostno izkoristiti. Opisana so načela, dejavniki ter interesi izkoriščanja prostega časa. Posebno poglavje je namenjeno tudi igri, kot pomembnemu dejavniku preživljanja prostega časa. Predstavili smo njen nastanek in pomen, vrste otroške igre ter kako lahko mi, odrasli, vplivamo na otrokovo igro. Govorimo o športu, o njegovi koristi in kaj bi morali storiti oziroma spremeniti, da bi bili otroci bolj telesno aktivni. Izpostavili smo tudi vlogo medijev in tehnologije (televizija, računalnik, svetovni splet itd.). Pri tem smo opozorili na nevarnosti, ki pretijo otrokom, na odgovornost starševske kontrole ter negativne posledice pretirane uporabe le-tega pri otrocih. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnih vprašalnikov raziskali, kakšen pomen dajejo prostemu času današnji otroci, koliko prostega časa sploh imajo in s čim se najraje ukvarjajo. Vzporedno s tem smo anketirali še starejše generacije. Rezultati so pokazali, da so današnji osnovnošolci veliko bolj obremenjeni, kot so bili le-ti leta nazaj. Primanjkuje jim prostega časa, kar je posledica prenatrpanega urnika v šolah ter preveč izvenšolskih dejavnosti. Do velikih razlik prihaja tudi pri načinih preživljanja prostega časa, saj se današnji otroci preveč poslužujejo računalnika, televizije oziroma tehnologije nasploh, za razliko od starejših generacij v njihovih letih, ki so svoj prosti čas bolj posvečali športu, igri ter naravi.
Ključne besede:
prosti čas
,
osnovnošolci
,
dvoje različnih generacij odraslih ljudi
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[Š. Prah]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-20912
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18729736
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JWMNDL9W
Datum objave v DKUM:
07.11.2011
Število ogledov:
4551
Število prenosov:
642
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PRAH, Špela, 2011,
PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA PRI RAZLIČNIH GENERACIJAH OSNOVNOŠOLCEV
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Prah. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20912
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Lovska učna pot v slomih za učence tretjega razreda osnovne šole
Zlatorogova učna pot z naravoslovno vsebino za osnovnošolce 4. in 5. razredov
Izvedba naravoslovnih aktivnosti na gozdni učni poti Mrtvice reke Mure za 4. in 5. razred osnovne šole
Vključenost naravoslovnih vsebin 5. razreda osnovne šole v aktivnosti dela centrov šolskih in obšolskih dejavnosti na področju severovzhodne Slovenije
Učna pot po Celju kot priložnost za učenje kulturne dediščine na razredni stopnji
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Vloga osnovne šole pri ohranjanju kraja - analiza metafor
Preschool childrenʼs understanding of pro-environmental behaviours
Vedež e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne osnovne šole
Skrb za psa in odnos do narave med učenci
Okoljsko tehnična pripravljenost učencev od 4. do 9. razreda osnovne šole
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
WAYS OF SPENDING FREE TIME IN DIFFERENT GENERATIONS OF PUPILS IN PRIMARY SCHOOL
Opis:
Free time is a very important area of life, because it influences the personal development, socialization, creativeness, it offers us relaxation and provides us with new strength for further daily commitments. All this and more are reasons, why we should use it as qualitatively as possible. In the theoretical part of the diploma thesis we presented different ways of spending free time, what its meaning is and how to use it qualitatively. We described the principles, factors and interests of using free time. We devoted a special chapter also to playing, as an important factor in spending free time. We presented its beginning and meaning, types of child's play and how we, the adults, influence child's play. We described sport, discussed its benefits and what we should do or change so that children would be more physically active. We also stressed the role of the media and technology (television, computer, the internet etc.). We pointed out the dangers that threaten the children, the responsibility of parental control and the negative consequences of the excessive use of the aforementioned in children. In the empirical part we used questionnaires to investigate, what meaning children nowadays give free time, how much free time they actually have and with what they occupy themselves the most. Parallel with that we also surveyed older generations. The results showed that today's primary school students are much more stressed than they were years ago. They lack free time which is a consequence of a jammed schedule in schools and too many extracurricular activities. Major differences appear also in ways of spending free time, because today's children use computer, television or technology in general too much, in contrast to older generations in their age who devoted their free time to sport, playing and nature more.
Ključne besede:
free time
,
primary school students
,
two different generations of adults
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj