| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA PRI RAZLIČNIH GENERACIJAH OSNOVNOŠOLCEV
Avtorji:ID Prah, Špela (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID ČAGRAN, BRANKA (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Prah_Spela_2011.pdf (747,12 KB)
MD5: 009BF9FB4B9BB087E64E7DF3F535ACCB
PID: 20.500.12556/dkum/c9f1051d-389b-4867-a8b6-637b96374188
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Prosti čas je zelo pomembno življenjsko področje, saj vpliva na osebni razvoj, socializacijo, ustvarjalnost, nudi nam sprostitev ter nam daje nove moči za nadaljnje vsakodnevne obveznosti. Vse to in še več so razlogi, da ga izkoristimo čim bolj kakovostno. V teoretičnem delu diplomskega dela predstavljamo različne načine preživljanja prostega časa, kaj je njegov pomen in kako ga kakovostno izkoristiti. Opisana so načela, dejavniki ter interesi izkoriščanja prostega časa. Posebno poglavje je namenjeno tudi igri, kot pomembnemu dejavniku preživljanja prostega časa. Predstavili smo njen nastanek in pomen, vrste otroške igre ter kako lahko mi, odrasli, vplivamo na otrokovo igro. Govorimo o športu, o njegovi koristi in kaj bi morali storiti oziroma spremeniti, da bi bili otroci bolj telesno aktivni. Izpostavili smo tudi vlogo medijev in tehnologije (televizija, računalnik, svetovni splet itd.). Pri tem smo opozorili na nevarnosti, ki pretijo otrokom, na odgovornost starševske kontrole ter negativne posledice pretirane uporabe le-tega pri otrocih. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnih vprašalnikov raziskali, kakšen pomen dajejo prostemu času današnji otroci, koliko prostega časa sploh imajo in s čim se najraje ukvarjajo. Vzporedno s tem smo anketirali še starejše generacije. Rezultati so pokazali, da so današnji osnovnošolci veliko bolj obremenjeni, kot so bili le-ti leta nazaj. Primanjkuje jim prostega časa, kar je posledica prenatrpanega urnika v šolah ter preveč izvenšolskih dejavnosti. Do velikih razlik prihaja tudi pri načinih preživljanja prostega časa, saj se današnji otroci preveč poslužujejo računalnika, televizije oziroma tehnologije nasploh, za razliko od starejših generacij v njihovih letih, ki so svoj prosti čas bolj posvečali športu, igri ter naravi.
Ključne besede:prosti čas, osnovnošolci, dvoje različnih generacij odraslih ljudi
Kraj izida:Maribor
Založnik:[Š. Prah]
Leto izida:2011
PID:20.500.12556/DKUM-20912 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:18729736 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:JWMNDL9W
Datum objave v DKUM:07.11.2011
Število ogledov:4551
Število prenosov:642
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
PRAH, Špela, 2011, PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA PRI RAZLIČNIH GENERACIJAH OSNOVNOŠOLCEV [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : Š. Prah. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20912
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:WAYS OF SPENDING FREE TIME IN DIFFERENT GENERATIONS OF PUPILS IN PRIMARY SCHOOL
Opis:Free time is a very important area of life, because it influences the personal development, socialization, creativeness, it offers us relaxation and provides us with new strength for further daily commitments. All this and more are reasons, why we should use it as qualitatively as possible. In the theoretical part of the diploma thesis we presented different ways of spending free time, what its meaning is and how to use it qualitatively. We described the principles, factors and interests of using free time. We devoted a special chapter also to playing, as an important factor in spending free time. We presented its beginning and meaning, types of child's play and how we, the adults, influence child's play. We described sport, discussed its benefits and what we should do or change so that children would be more physically active. We also stressed the role of the media and technology (television, computer, the internet etc.). We pointed out the dangers that threaten the children, the responsibility of parental control and the negative consequences of the excessive use of the aforementioned in children. In the empirical part we used questionnaires to investigate, what meaning children nowadays give free time, how much free time they actually have and with what they occupy themselves the most. Parallel with that we also surveyed older generations. The results showed that today's primary school students are much more stressed than they were years ago. They lack free time which is a consequence of a jammed schedule in schools and too many extracurricular activities. Major differences appear also in ways of spending free time, because today's children use computer, television or technology in general too much, in contrast to older generations in their age who devoted their free time to sport, playing and nature more.
Ključne besede:free time, primary school students, two different generations of adults


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici