Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
UČINKOVITOST PAUKOVE STRATEGIJE PRI POUKU DRUŽBA
Avtorji:
ID
Purgaj, Ines
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Ropič, Marija
(Komentor)
Datoteke:
UNI_Purgaj_Ines_2011.pdf
(862,28 KB)
MD5: 672B3013F590D67A39478DDC635BCC09
PID:
20.500.12556/dkum/a45facd9-ed2b-4db5-be61-ce77b331df53
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V diplomski nalogi z naslovom Učinkovitost Paukove strategije pri pouku družba smo se v teoretičnem delu usmerili v pojma učenje in branje, ki sta pomembna dejavnika v času šolanja. Opredelili smo kompleksne bralne učne strategije, ki učencem omogočajo lažje sprejemanje in zapomnitev novih informacij. Podrobneje smo se posvetili Paukovi strategiji, ki zagotavlja sistematični zapis organiziranih zapiskov ali predloge za učenje. Predloga za učenje nastane tako, da si učenec razdeli list papirja v dve koloni. Leva kolona je namenjena izpiskom, desna pa ključnim besedam, s pomočjo katerih se učenec kasneje uči. Strategija pomaga učencu do lažje zapomnitve in razumevanja nove snovi. V empiričnem delu diplomske naloge smo želeli preučiti, ali bo Paukova strategija učinkovita tudi pri pouku družbe, in sicer v petem razredu. Za raziskavo smo uporabili eksperimentalno metodo pedagoškega raziskovanja. Strategijo smo izvedli v enem od oddelkov petega razreda na eni izmed mariborskih osnovnih šol. Po obravnavi neumetnostnega besedila Iz življenja v mestih po Paukovi strategiji, smo na koncu ure uporabili preizkus znanja z vprašanji iz vseh treh ravni razumevanja. Rezultati so pokazali napredek eksperimentalnega oddelka predvsem pri nalogah, kjer je potrebno aktivirati višje miselne procese. Prav tako so učenci eksperimentalnega oddelka izboljšali predloge za učenje.
Ključne besede:
osnovna šola
,
predmet družba
,
drugo triletje
,
5. razred
,
bralna strategija
,
Paukova strategija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[I. Purgaj]
Leto izida:
2011
PID:
20.500.12556/DKUM-20394
UDK:
37(043.2)
COBISS.SI-ID:
18652424
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KPOC31LJ
Datum objave v DKUM:
03.10.2011
Število ogledov:
3105
Število prenosov:
288
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PURGAJ, Ines, 2011,
UČINKOVITOST PAUKOVE STRATEGIJE PRI POUKU DRUŽBA
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : I. Purgaj. [Dostopano 23 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=20394
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Prepoznavanje in obvladovanje neželenih učinkov ob oralnem tarčnem zdravljenju napredovalega bazalnoceličnega raka kože in metastatskega malignega melanoma
Zdravljenje malignega melanoma z imunoterapijo – prikaz primera
Obvladovanje neželenih učinkov hormonskega zdravljenja raka dojk
Zdravljenje metastatskega malignega melanoma z vemurafenibom
Nega kože pri zdravljenju malignega melanoma
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Poskus izboljšanja selektivnosti pegilacije interferona [alfa]2b
Priprava in karakterizacija mestno specifičnih pegiliranih konjugatov interferona alfa-2b
Znanje pacientov z rakom želodca na sistemskem zdravljenju o preprečevanju in obvladovanju neželenih učinkov na gastrointestinalni trakt
Znanje pacientov z limfomom o preprečevanju in obvladovanju neželenih učinkov sistemskega zdravljenja
Vpliv izbranih UV-filtrov na rast celic malignega melanoma
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
EFFICIENCY OF PAUKO'S STRATEGY IN SOCIAL STUDIES COURSE
Opis:
In my diploma paper »Efficiency of Pauko's strategy in social studies course« we focused on reading and learning in the theoretical part. These two concepts are very important during one's education. We defined complex reading and learning strategies which facilitate exepting and remembering new information. Our focus was on Pauko's strategy which provides systematic record of organized notes and suggestions for learning. The suggestion for learning is established when a learner divides a paper in two columns. The left coloumn is for notes, the right one is for key words, which are used for learning further on. This strategy helps a student to understand and remember the basis easily. In the empirical part of this diploma paper we wanted to study if Pauko's can be efficient during the lesson of society in fifth grade. We used the experimental method of teaching research. We performed this method in a primary school in Maribor. After reading a text at the end of a lesson, we put out a test with all three levels of understanding. The results showed a progress of an experimental section with those tasks that needed higher thinking process. These students also improved suggestions for learning.
Ključne besede:
primary school
,
school subject society
,
second triennium
,
fifth grade
,
reading strategy
,
Pauko's strategy
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj